B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
maandag 20 juli 2026 om 20:53
Een mislukte facelift? Zou wel eens een foto van haar willen zien van toen ze jonger was.madamecannibale schreef: ↑20-07-2026 20:51Net begonnen aan aflevering 1, ik heb er zin in. Vind Fred trouwens nu ook al een bijzonder figuur. Die Caroline lijkt me wel een lieve vrouw, maar wat ziet ze er uit met die make-up.
maandag 20 juli 2026 om 21:26
Ja zoiets zou best kunnen.
Die man die bij haar op bezoek is intrigeert mij ook. Zijn haar lijkt zo onnatuurlijk. Ook wel een lieve man volgens mij en ze kletsen wel lekker.
Ceciel bij Bert kan haar bovenlip niet meer bewegen.
maandag 20 juli 2026 om 22:13
Ze tonen wat foto’s van haar kinderen en haar in de vitrinekast. Toen was ze minder strakgetrokken. Nu is haar nek heel rimpelig en haar armen lijken wel verdroogd leer.
En ze kan er niets aan doen, maar ze heeft zo’n groot, lang gezicht/hoofd? Het valt me extra op met andere mensen bij haar.
Ik vraag me af of ze de liefde gaat vinden. Of zij het met de mannen uithoudt en of de mannen het met haar en de borden-aflikkende honden die overal piesen en poepen uithouden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 20 juli 2026 om 23:02
Haha, die heeft ook teveel spuitjes laten zetten
dinsdag 21 juli 2026 om 07:47
Ik doe alvast even een tvp. Heb Videoland, maar ben nog niet veel verder gekomen dan de eerste aflevering. Nu al even meegeschreven met het andere topic, maar dat is straks waarschijnlijk niet meer bij te houden.
B&B kost me wel altijd een hoop tijd: het programma zelf, twee topics op dit forum, Facebook, haha. Heb ook nog gewoon een baan.
B&B kost me wel altijd een hoop tijd: het programma zelf, twee topics op dit forum, Facebook, haha. Heb ook nog gewoon een baan.
dinsdag 21 juli 2026 om 12:26
Ik heb 3 afleveringen gezien.
Fred is inderdaad een engerd. Zijn er geen kappers op Bonaire? Hij denkt echt dat god’s gift to women is. En toeristen die liever uren naar hem aan het werk kijken, dan naar het strand gaan? In welke fantasie wereld leeft hij ? En gewoon onbeschoft hoe hij de eerste vrouw ontvangen heeft.
Paul is inderdaad een lieverd. Leuke dochters en is een echte gastheer. Leuke vrouwen, de eerste twee.
Caroline. Inderdaad net Donatella. En wat goor die honden die overal piesen en schijten. Worden ze nooit uitgelaten? Ze kan niet koken, maar houdt ook niet van uit eten. Sorry, maar lasagne uit de magnetron is toch niet te eten? Koken vindt ze zonde van haar tijd? Maar wat doet ze dan de hele dag? Ze is het liefst de hele dag thuis.
Timothy. Ik kan wel om hem lachen. Maar eigenlijk is het heel oppervlakkig allemaal.
Fred is inderdaad een engerd. Zijn er geen kappers op Bonaire? Hij denkt echt dat god’s gift to women is. En toeristen die liever uren naar hem aan het werk kijken, dan naar het strand gaan? In welke fantasie wereld leeft hij ? En gewoon onbeschoft hoe hij de eerste vrouw ontvangen heeft.
Paul is inderdaad een lieverd. Leuke dochters en is een echte gastheer. Leuke vrouwen, de eerste twee.
Caroline. Inderdaad net Donatella. En wat goor die honden die overal piesen en schijten. Worden ze nooit uitgelaten? Ze kan niet koken, maar houdt ook niet van uit eten. Sorry, maar lasagne uit de magnetron is toch niet te eten? Koken vindt ze zonde van haar tijd? Maar wat doet ze dan de hele dag? Ze is het liefst de hele dag thuis.
Timothy. Ik kan wel om hem lachen. Maar eigenlijk is het heel oppervlakkig allemaal.
dinsdag 21 juli 2026 om 12:29
Rick Evers is ook weer goed. https://rickevers.nl/bzv-category/wint ... juli-2026/
dinsdag 21 juli 2026 om 19:11
Ik zou al helemaal klaar zijn met die onzindelijke honden van Caroline. En dan wil ze zelf eigenlijk ook helemaal niks. Zs heeft een hekel aan wandelen en aan terrasjes. Zo passief!
En Timothy ook al zo appart dat ie ook geen hobby's heeft. En liefst dagenlang op de bank hangt. Dat is ook geen visitekaartje voor een nieuwe relatie.
En Timothy ook al zo appart dat ie ook geen hobby's heeft. En liefst dagenlang op de bank hangt. Dat is ook geen visitekaartje voor een nieuwe relatie.
dinsdag 21 juli 2026 om 20:18
Nou, vergeleken bij deze twee had Jean Paul nog inhoud!OhMellie schreef: ↑21-07-2026 19:11Ik zou al helemaal klaar zijn met die onzindelijke honden van Caroline. En dan wil ze zelf eigenlijk ook helemaal niks. Zs heeft een hekel aan wandelen en aan terrasjes. Zo passief!
Die Caroline met haar gepoets en ondertussen schijten de honden lustig in het rond. Zo goor!!! Ze is nog te lui dat ze ze uitlaat volgens mij. Op een gegeven moment zei ze "Om een uurtje om 16 ga ik lekker met de honden.." , ik dacht "lopen", maar nee, ze gaat met de honden buiten liggen.
In haar nakie.
Wat een ongemak tussen Thijz.. eh.. Fred en Ceciel. Ze wilde het nog gezellig afsluiten, maar ze moest meteen opzouten. Nu denk ik ook niet dat het echt gezellig was geworden, maar de aanpak van Fred was wel bruut.
dinsdag 21 juli 2026 om 22:14
Dat kan ik me dan wel
Voorstellen. Je hebt geconcludeerd dat je geen raakvlakken hebt en dan moet je nog wachten tot het etenstijd is en dan ‘gezellig’ samen eten?
Cecile -geen leeftijd- is trouwens 63, zo heeft reality FBI ontdekt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 21 juli 2026 om 22:22
Rick Evers heeft dat gisteren al gemeld. Reality FBI was laat voor zijn doen.
dinsdag 21 juli 2026 om 22:26
En ze loopt zelf in een temu pyjama
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
dinsdag 21 juli 2026 om 22:29
Haha dat zeiden mijn dochter en man ook
Zij die bij de Hanslers was lijkt een beetje een jongere versie.
joppie wijzigde dit bericht op 21-07-2026 22:45
Reden: Stomme fout
Reden: Stomme fout
0.39% gewijzigd
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
dinsdag 21 juli 2026 om 22:47
Nou, ik hoop voor Denise dat ze nooit zo verloedert als Caroline. Ik vind het gewoon fascinerend hoe dat mens erbij loopt. En ze zegt iets over gebitten, maar als zij praat, zie je alleen haar ondertanden. Ze had aan een halve gebitsrestauratie genoeg gehad.
dinsdag 21 juli 2026 om 22:49
Ze is volgens mij best aardig, maar ik vind dat alternatieve en tegelijk dat elitaire dat ze heeft altijd zo'n ongeloofwaardige combinatie.
dinsdag 21 juli 2026 om 23:37
Ik heb pas aflevering 2 gezien dus nog te weinig van haar gezien om dat te herkennen.
Het algemene voorstukje waarin Paul zegt dat ie nog met iemand anders in zn hoofd zit doet mij vermoeden dat hij te vroeg is gaan daten. Zijn vrouw is amper 2 jaar dood geloof ik.
dinsdag 21 juli 2026 om 23:48
Een hippie uit het Gooi met heel veel geld, schat ik zo in. Zelfs die kringloopjassen voor dr festivalletjes zijn duur. En een piekfijn huis geërfd en verder een beetje kunstig fröbelen. Gaat weer heerlijke tv worden.
Caroline is nu al mijn favoriet. Volgens mij een heel lief mens. Uiterlijk ietwat over de top maar dat is juist alleen maar leuk voor tv.
dinsdag 21 juli 2026 om 23:59
Die Fred noemt de tweede vrouw zijn sprookje, zegt tegen haar dat ze elkaar 10 jaar geleden hadden moeten ontmoeten. Zij loopt net zo hard van stapel, meant to be (ze zegt happen to be). Maar het voorstukje suggereert dat het enthousiasme van Fred alweer snel afneemt.
In principe mogen we alle afleveringen bespreken toch? Wil niet spoileren. Maar jammer hoe het loopt bij Paul.
Verder smul ik toch wel van het gebeuren bij Timothy hoor.
In principe mogen we alle afleveringen bespreken toch? Wil niet spoileren. Maar jammer hoe het loopt bij Paul.
Verder smul ik toch wel van het gebeuren bij Timothy hoor.
pelle wijzigde dit bericht op 22-07-2026 09:51
0.34% gewijzigd
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in