B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
woensdag 22 juli 2026 om 00:03
Ik heb niet veel met haar. Ik kan mijn vinger er niet echt opleggen.
woensdag 22 juli 2026 om 09:10
Ik denk een combinatie. Ze zoekt een vrouw, ik denk dat die misschien minder aan zo’n programma willen meedoen. Ze woont redelijk in the middle of nowhere zo te zien, dus je bent veel op elkaar aangewezen. Ze wil er een soort commune/retraite van maken, dat moet je ook liggen. En ik vind haar druk, alternatief. Daar moet je ook maar op vallen.
Maar hé, van de 3 vrouwen die langs komen hoeft er maar 1 de ware te zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 22 juli 2026 om 09:29
woensdag 22 juli 2026 om 09:45
Kan hoor dat de markt voor haar krap is, maar dan snap ik niet dat zij niet is afgevallen ipv dat Surinaams/Nederlandse duo. Daar moeten toch haast wel veel meer kandidaten op gereageerd hebben omdat zij mannen zoeken en het zou leuke tv opleveren als een man gekozen door vrouw A op vrouw B blijkt te vallen.himalaya schreef: ↑22-07-2026 09:10Ik denk een combinatie. Ze zoekt een vrouw, ik denk dat die misschien minder aan zo’n programma willen meedoen. Ze woont redelijk in the middle of nowhere zo te zien, dus je bent veel op elkaar aangewezen. Ze wil er een soort commune/retraite van maken, dat moet je ook liggen. En ik vind haar druk, alternatief. Daar moet je ook maar op vallen.
Maar hé, van de 3 vrouwen die langs komen hoeft er maar 1 de ware te zijn.
woensdag 22 juli 2026 om 10:22
Ik dacht bij de festival kleding van Nisha Tara precies hetzelfde; hele mooie kwaliteit met dito prijskaartje! Zij komt inderdaad uit een bepaald milieu. Leuke vrouw, wel wat gekunsteld alsof ze voor een bepaald type om te zijn heeft gekozen. Haar eerste date is wat aardser, maar ook een leuke vrouw. Het zijn wel dames die het beste met elkaar voor hebben.
Over vrouwen gesproken: wat is Iris een mooie en ontwikkelde vrouw! Ze ziet er wel 10 jaar jonger uit. Heeft ook intens verdriet gekend. Ben benieuwd wat we van haar te zien krijgen.
Over vrouwen gesproken: wat is Iris een mooie en ontwikkelde vrouw! Ze ziet er wel 10 jaar jonger uit. Heeft ook intens verdriet gekend. Ben benieuwd wat we van haar te zien krijgen.
woensdag 22 juli 2026 om 12:13
woensdag 22 juli 2026 om 12:42
woensdag 22 juli 2026 om 13:19
Ik ken een aantal van dat soort types en ik heb altijd het gevoel dat hun familie zat te wachten tot ze klaar waren met hun 'fase' en weer 'gewoon' gingen doen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
woensdag 22 juli 2026 om 13:20
Het is alleen niet zozeer poëtisch als rijmelarij, maar goed, als Iris dat mooi vindt, past dat prima.
Het was volgens mij ook gewoon een variant op wat zij in het voorstelfilmpje over haar werk zei.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
woensdag 22 juli 2026 om 14:58
Ik kreeg er kromme tenen van iig. Maar goed dit is ergens ook een programma om je juist af en toe te ergeren, te verbazen, en hopelijk ook ergens een keer “aah wat een leuk stel” te kunnen zeggen.
Qua ergernis en verbazing heb ik al wel een en ander gespot (Timothy, Fred), hèt potentiële setje van dit seizoen nog niet. Maar het is nog vroeg…
Qua ergernis en verbazing heb ik al wel een en ander gespot (Timothy, Fred), hèt potentiële setje van dit seizoen nog niet. Maar het is nog vroeg…
woensdag 22 juli 2026 om 17:53
Die nieuwe bij Caroline daar krijg ik kromme tenen van, wat een slijmbal. Volgens mij kan ze dat wel goed handelen. Wat een vreselijk figuur.
Benieuwd hoe dat bij Fred afloopt met die vrouw die altijd aan staat.
Die man bij Iris doet mij denken aan 1 van de gasten bij Monique uit Winter vol liefde. Beetje een zelfde type denk ik.
Timothy vind ik niet te doen.
Benieuwd hoe dat bij Fred afloopt met die vrouw die altijd aan staat.
Die man bij Iris doet mij denken aan 1 van de gasten bij Monique uit Winter vol liefde. Beetje een zelfde type denk ik.
Timothy vind ik niet te doen.
woensdag 22 juli 2026 om 21:34
Dat accent, die engelse spreukjes tussesdoor en dan dat krakende gegrinnik telkens wekt ook ergernis op bij mij. Sowieso waarom telkens dat gegrinnik als je iets willekeurigs (niet grappigs) gezegd hebt.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑22-07-2026 09:29Ik ook niet, ik heb nooit veel met die pippi langkous wannabees. Ze doet me steeds aan van Kooten (van de Bie) denken ze aan het praten is.
.
donderdag 23 juli 2026 om 09:53
donderdag 23 juli 2026 om 10:25
Jemig, ja. Er is ook een artikel waarin zij te zien is.
Lijkt me niet handig om met dat verleden hieraan mee te doen – dat soort info komt (zo blijkt maar) snel boven tafel en het zal niet fijn zijn om hier dan weer mee geconfronteerd te worden.
Lijkt me niet handig om met dat verleden hieraan mee te doen – dat soort info komt (zo blijkt maar) snel boven tafel en het zal niet fijn zijn om hier dan weer mee geconfronteerd te worden.
donderdag 23 juli 2026 om 11:57
Dus dat. En het pijnlijke is dat diverse kanalen vanuit de politie en misdaadjournalistiek al veel eerder naar buiten hebben gebracht dat het dus geen vergismoord was, zoals ze zelf eerder bij AT5 zei. Vergismoord of liquidatie, toch wel een verschilletje. De goede man, hij zal verder heus wel lief zijn geweest, had gewoon banden met drugscriminelen. En natuuuuuuuurlijk komt dat allemaal naar boven als je in zo’n programma verschijnt.
donderdag 23 juli 2026 om 12:14
donderdag 23 juli 2026 om 13:08
Het meest bijzondere is dat Eline hem nog maar 3 maanden kende dus waarom rakelt ze deze 'relatie' op? Zou zo'n grote inschattingsfout juist verzwijgen als ik een nieuwe relatie zoek via een programma.mienbillekesjeuken schreef: ↑23-07-2026 12:14Nou, helemaal geen fraai verhaal dus:
https://www.misdaadjournalist.nl/2019/0 ... -gjaltema/
donderdag 23 juli 2026 om 15:21
Zinloos, je hele doopceel wordt gekeerd. Dus je kunt het maar beter voor zijn. Of helemaal niet in de picture treden, natuurlijk.
donderdag 23 juli 2026 om 16:05
Ze had hem natuurlijk niet als haar grote liefde hoeven bestempelen. Ze had het ook kunnen brengen dat ze korte tijd op een hele foute man was gevallen en dat dat een inschattingsfout was.mienbillekesjeuken schreef: ↑23-07-2026 15:21Zinloos, je hele doopceel wordt gekeerd. Dus je kunt het maar beter voor zijn. Of helemaal niet in de picture treden, natuurlijk.
donderdag 23 juli 2026 om 17:06
Ik sluit hier ook even aan.
Ben ook tot vandaag met kijken.
Die Fred begint steeds enger te worden. Wat een sneuneus hoe hij tegen Monique doet. Echt om te kotsen.
Die man bij Iris krijg ik ook de kriebels van. Zo vol van zichzelf. Iris lijkt me een erg leuk en lief mens.
En Naomi bij Tom. Vol van zichzelf.
Ben ook tot vandaag met kijken.
Die Fred begint steeds enger te worden. Wat een sneuneus hoe hij tegen Monique doet. Echt om te kotsen.
Die man bij Iris krijg ik ook de kriebels van. Zo vol van zichzelf. Iris lijkt me een erg leuk en lief mens.
En Naomi bij Tom. Vol van zichzelf.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in