Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND

15-07-2026 20:52 1541 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
OhMellie schreef:
21-07-2026 22:44
Waarom heeft die Nisha Tara maar 3 soort van matches? Ze ziet er leuk uit en qua eerste indruk komt ze normaal over. Geen zweefgehalte wat ik eigenlijk bij haar naam verwachte, maar het sexy vinden als een vrouw een boom kan omzagen.
Ik heb niet veel met haar. Ik kan mijn vinger er niet echt opleggen.
OhMellie schreef:
21-07-2026 22:44
Waarom heeft die Nisha Tara maar 3 soort van matches? Ze ziet er leuk uit en qua eerste indruk komt ze normaal over. Geen zweefgehalte wat ik eigenlijk bij haar naam verwachte, maar het sexy vinden als een vrouw een boom kan omzagen.
Ik denk een combinatie. Ze zoekt een vrouw, ik denk dat die misschien minder aan zo’n programma willen meedoen. Ze woont redelijk in the middle of nowhere zo te zien, dus je bent veel op elkaar aangewezen. Ze wil er een soort commune/retraite van maken, dat moet je ook liggen. En ik vind haar druk, alternatief. Daar moet je ook maar op vallen.

Maar hé, van de 3 vrouwen die langs komen hoeft er maar 1 de ware te zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Pelle schreef:
22-07-2026 00:03
Ik heb niet veel met haar. Ik kan mijn vinger er niet echt opleggen.
Ik ook niet, ik heb nooit veel met die pippi langkous wannabees. Ze doet me steeds aan van Kooten (van de Bie) denken ze aan het praten is.
himalaya schreef:
22-07-2026 09:10
Ik denk een combinatie. Ze zoekt een vrouw, ik denk dat die misschien minder aan zo’n programma willen meedoen. Ze woont redelijk in the middle of nowhere zo te zien, dus je bent veel op elkaar aangewezen. Ze wil er een soort commune/retraite van maken, dat moet je ook liggen. En ik vind haar druk, alternatief. Daar moet je ook maar op vallen.

Maar hé, van de 3 vrouwen die langs komen hoeft er maar 1 de ware te zijn.
Kan hoor dat de markt voor haar krap is, maar dan snap ik niet dat zij niet is afgevallen ipv dat Surinaams/Nederlandse duo. Daar moeten toch haast wel veel meer kandidaten op gereageerd hebben omdat zij mannen zoeken en het zou leuke tv opleveren als een man gekozen door vrouw A op vrouw B blijkt te vallen.
Ik dacht bij de festival kleding van Nisha Tara precies hetzelfde; hele mooie kwaliteit met dito prijskaartje! Zij komt inderdaad uit een bepaald milieu. Leuke vrouw, wel wat gekunsteld alsof ze voor een bepaald type om te zijn heeft gekozen. Haar eerste date is wat aardser, maar ook een leuke vrouw. Het zijn wel dames die het beste met elkaar voor hebben.

Over vrouwen gesproken: wat is Iris een mooie en ontwikkelde vrouw! Ze ziet er wel 10 jaar jonger uit. Heeft ook intens verdriet gekend. Ben benieuwd wat we van haar te zien krijgen.
Die eerste reactie bij Iris: je hart moet een handgemaakte tempel van keramiek zijn bladibladibla. Hou op met me zeg.
*Red* schreef:
22-07-2026 11:37
Die eerste reactie bij Iris: je hart moet een handgemaakte tempel van keramiek zijn bladibladibla. Hou op met me zeg.

Maar zij is wel gecharmeerd van mooie woorden, dus hij mag komen. Ik zou er ook van opdrogen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
*Red* schreef:
22-07-2026 11:37
Ik vind dat leuk. Het is poetisch, wat precies past bij een dichter. Hij blijft bij zichzelf. Ik zie het bij hem niet als geslijm zeg maar.
LieveMona schreef:
21-07-2026 22:49
Ze is volgens mij best aardig, maar ik vind dat alternatieve en tegelijk dat elitaire dat ze heeft altijd zo'n ongeloofwaardige combinatie.
Ik ken een aantal van dat soort types en ik heb altijd het gevoel dat hun familie zat te wachten tot ze klaar waren met hun 'fase' en weer 'gewoon' gingen doen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zwembad84 schreef:
22-07-2026 12:42
Ik vind dat leuk. Het is poetisch, wat precies past bij een dichter. Hij blijft bij zichzelf. Ik zie het bij hem niet als geslijm zeg maar.
Het is alleen niet zozeer poëtisch als rijmelarij, maar goed, als Iris dat mooi vindt, past dat prima.
Het was volgens mij ook gewoon een variant op wat zij in het voorstelfilmpje over haar werk zei.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik kreeg er kromme tenen van iig. Maar goed dit is ergens ook een programma om je juist af en toe te ergeren, te verbazen, en hopelijk ook ergens een keer “aah wat een leuk stel” te kunnen zeggen.

Qua ergernis en verbazing heb ik al wel een en ander gespot (Timothy, Fred), hèt potentiële setje van dit seizoen nog niet. Maar het is nog vroeg…
Die nieuwe bij Caroline daar krijg ik kromme tenen van, wat een slijmbal. Volgens mij kan ze dat wel goed handelen. Wat een vreselijk figuur.
Benieuwd hoe dat bij Fred afloopt met die vrouw die altijd aan staat.
Die man bij Iris doet mij denken aan 1 van de gasten bij Monique uit Winter vol liefde. Beetje een zelfde type denk ik.
Timothy vind ik niet te doen.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
22-07-2026 09:29
Ik ook niet, ik heb nooit veel met die pippi langkous wannabees. Ze doet me steeds aan van Kooten (van de Bie) denken ze aan het praten is.
Dat accent, die engelse spreukjes tussesdoor en dan dat krakende gegrinnik telkens wekt ook ergernis op bij mij. Sowieso waarom telkens dat gegrinnik als je iets willekeurigs (niet grappigs) gezegd hebt.
.
Eline d'r grote liefde was geliquideerd
OhMellie schreef:
22-07-2026 22:43
Eline d'r grote liefde was geliquideerd
Zo zeg, goedemorgen
Het behorende artikel:
https://lovereality.nl/overleden-vriend ... x0hNGOKifw
Jemig, ja. Er is ook een artikel waarin zij te zien is.
Lijkt me niet handig om met dat verleden hieraan mee te doen – dat soort info komt (zo blijkt maar) snel boven tafel en het zal niet fijn zijn om hier dan weer mee geconfronteerd te worden.
himalaya schreef:
22-07-2026 12:13
Maar zij is wel gecharmeerd van mooie woorden, dus hij mag komen. Ik zou er ook van opdrogen.
+1
DG2015 schreef:
23-07-2026 10:25
Jemig, ja. Er is ook een artikel waarin zij te zien is.
Lijkt me niet handig om met dat verleden hieraan mee te doen – dat soort info komt (zo blijkt maar) snel boven tafel en het zal niet fijn zijn om hier dan weer mee geconfronteerd te worden.
Dus dat. En het pijnlijke is dat diverse kanalen vanuit de politie en misdaadjournalistiek al veel eerder naar buiten hebben gebracht dat het dus geen vergismoord was, zoals ze zelf eerder bij AT5 zei. Vergismoord of liquidatie, toch wel een verschilletje. De goede man, hij zal verder heus wel lief zijn geweest, had gewoon banden met drugscriminelen. En natuuuuuuuurlijk komt dat allemaal naar boven als je in zo’n programma verschijnt.
Nou, helemaal geen fraai verhaal dus:

https://www.misdaadjournalist.nl/2019/0 ... -gjaltema/
mienbillekesjeuken schreef:
23-07-2026 12:14
Nou, helemaal geen fraai verhaal dus:

https://www.misdaadjournalist.nl/2019/0 ... -gjaltema/
Het meest bijzondere is dat Eline hem nog maar 3 maanden kende dus waarom rakelt ze deze 'relatie' op? Zou zo'n grote inschattingsfout juist verzwijgen als ik een nieuwe relatie zoek via een programma.
OhMellie schreef:
23-07-2026 13:08
Het meest bijzondere is dat Eline hem nog maar 3 maanden kende dus waarom rakelt ze deze 'relatie' op? Zou zo'n grote inschattingsfout juist verzwijgen als ik een nieuwe relatie zoek via een programma.
Zinloos, je hele doopceel wordt gekeerd. Dus je kunt het maar beter voor zijn. Of helemaal niet in de picture treden, natuurlijk.
mienbillekesjeuken schreef:
23-07-2026 15:21
Zinloos, je hele doopceel wordt gekeerd. Dus je kunt het maar beter voor zijn. Of helemaal niet in de picture treden, natuurlijk.
Ze had hem natuurlijk niet als haar grote liefde hoeven bestempelen. Ze had het ook kunnen brengen dat ze korte tijd op een hele foute man was gevallen en dat dat een inschattingsfout was.
Afleveringen t/m vandaag gezien maar mènnnn wat is Leipe Fred een verschrikkelijke vent. Echt Gatverdamme! Ik vraag me echt af wat er mis is met die vrouwen die hem zo aantrekkelijk vinden :-?
Jankerd
Ik sluit hier ook even aan.
Ben ook tot vandaag met kijken.
Die Fred begint steeds enger te worden. Wat een sneuneus hoe hij tegen Monique doet. Echt om te kotsen.
Die man bij Iris krijg ik ook de kriebels van. Zo vol van zichzelf. Iris lijkt me een erg leuk en lief mens.

En Naomi bij Tom. Vol van zichzelf.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven