B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
zondag 23 augustus 2026 om 10:09
Omdat je letterlijk schrijft dat je haar voorkomen ordinair vindt en daar vervolgens haar kleding, tattoos, haar, nepwimpers en zelfs muzieksmaak aan koppelt. Dat bedoel ik met een etiket op basis van een bepaalde stijl
zondag 23 augustus 2026 om 10:15
Ik heb het over haar voorkomen, inderdaad. Niet over hoe ze zich daadwerkelijk gedraagt (daar geef ik juist onderbouwing voor), dus daar maak ik geen waardeoordeel over en koppel het niet aan “tokkie”. Ik vind dit dan ook geen etiket plakken.Marathonloopster schreef: ↑23-08-2026 10:09Omdat je letterlijk schrijft dat je haar voorkomen ordinair vindt en daar vervolgens haar kleding, tattoos, haar, nepwimpers en zelfs muzieksmaak aan koppelt. Dat bedoel ik met een etiket op basis van een bepaalde stijl![]()
zondag 23 augustus 2026 om 10:33
Ik verbaasde mij er vooral over dat Eline zei dat het leven van 2 van haar 3 zussen niet veranderd is door kinderen. Ik denk dat echt niet geldt voor de meeste ouders maar misschien heeft zij net zoveel geld als Josh v, dan kan je natuurlijk heel veel hulp inkopen.
Ik denk dat het kasteel van Mireille heel duur is in onderhoud en dat de inkomsten als die er nog zijn niet echt opwegen tegen de kosten. Zo'n oud kasteel geeft ook heel veel stof en gruis omdat niets afgetimmerd is, het lijkt me geen makkelijke opgave. Ik denk ook dat het snel te koop komt.
Ik denk dat het kasteel van Mireille heel duur is in onderhoud en dat de inkomsten als die er nog zijn niet echt opwegen tegen de kosten. Zo'n oud kasteel geeft ook heel veel stof en gruis omdat niets afgetimmerd is, het lijkt me geen makkelijke opgave. Ik denk ook dat het snel te koop komt.
zondag 23 augustus 2026 om 11:00
Wellicht dat ik het verkeerd heb geïnterpreteerd. Maar ik begreep uit wat ze zei dat ze die zussen niet compleet zijn veranderd. Dat er nog steeds ruimte was om één carrière op te bouwen, te reizen en leuke dingen te doen.TiumPerfectum schreef: ↑23-08-2026 10:33Ik verbaasde mij er vooral over dat Eline zei dat het leven van 2 van haar 3 zussen niet veranderd is door kinderen. Ik denk dat echt niet geldt voor de meeste ouders maar misschien heeft zij net zoveel geld als Josh v, dan kan je natuurlijk heel veel hulp inkopen.
Wat betreft Mireille heb je denk wel gelijk. Dit groeit haar boven het hoofd, al doet ze nog zo haar best. Vind haar verder wel overkomen als een vriendelijke vrouw.
zondag 23 augustus 2026 om 11:09
Marathonloopster schreef: ↑23-08-2026 04:38
Tot nu toe zie ik bij Eline en haar gasten vooral wat meer uitgesproken en volkse types. En volks en ordinair zijn wat mij betreft echt twee verschillende dingen.
Dit.
zondag 23 augustus 2026 om 11:09
Maar juist de stijl maakt het ordinair toch?Marathonloopster schreef: ↑23-08-2026 10:09Omdat je letterlijk schrijft dat je haar voorkomen ordinair vindt en daar vervolgens haar kleding, tattoos, haar, nepwimpers en zelfs muzieksmaak aan koppelt. Dat bedoel ik met een etiket op basis van een bepaalde stijl![]()
Dat is in mijn ogen het verschil tussen ordinair en tokkie. Tokkie is als iemand zich ook onbeschaafd gedraagd, dat doet zij niet en ik vind haar zeker niet tokkie. Maar haar voorkomen is in mijn ogen ordinair.
Net zoals dat sommige mensen een chique uiterlijk hebben. Dat zegt niks over hoe ze zich gedragen, alleen maar hoe ze eruit zien.
zondag 23 augustus 2026 om 11:15
Ik ben een van de mensen die Eline ordinair noemde. Dat gaat over haar uiterlijk, niet over haar gedrag. Ik vind haar zeker geen tokkie! En ook niet asociaal. Maar voor mij is haar kledingstijl ordinair.
Met betrekking tot de meningen over wat alsdan niet ordinair is, is dit wel een interessant artikel.
https://www.volkskrant.nl/volkskrant-ma ... ~b493296c/
Met betrekking tot de meningen over wat alsdan niet ordinair is, is dit wel een interessant artikel.
zondag 23 augustus 2026 om 11:40
Je reageert alsof dat een vaststaand feit is, maar dat betwijfel ik.
Juist volks associeer ik ook met bier drinken in de voortuin en hard praten, gedragingen dus en niet een kledingstijl.
Als ik het Google wordt het overigens als synoniem voor elkaar gebruikt (volks en ordinair).
zondag 23 augustus 2026 om 12:09
Haha ja het woord ordinair roept nogal veel op blijkbaar.
Ik denk overigens dat jullie gelijk hebben vwb dat kasteeltje in Frankrijk: dat wordt al jaren niet verhuurd en denk dat dit een slimme verkooptruc is.
Van Carolien vraag ik me af of zij is opgegeven door iemand anders?
zondag 23 augustus 2026 om 12:45
In je eerdere post noemde je haar ordinair en had je het nergens over haar manier van kleden. En daar gaan de reacties dus over.smorre schreef: ↑23-08-2026 11:15Ik ben een van de mensen die Eline ordinair noemde. Dat gaat over haar uiterlijk, niet over haar gedrag. Ik vind haar zeker geen tokkie! En ook niet asociaal. Maar voor mij is haar kledingstijl ordinair.
zondag 23 augustus 2026 om 12:46
Hoe lang woont Eline al op dat eiland? Ik vraag me af hoe veel ze daadwerkelijk meekrijgt van het dagelijks leven van haar zussen. Wel van horen zeggen, natuurlijk, en van vakanties. Maar dat is toch heel anders. Wij wonen in het VK en ik merk toch aan alles dat mijn familie mijn kinderen niet écht kennen, niet door en door zeg maar.TiumPerfectum schreef: ↑23-08-2026 10:33Ik verbaasde mij er vooral over dat Eline zei dat het leven van 2 van haar 3 zussen niet veranderd is door kinderen. Ik denk dat echt niet geldt voor de meeste ouders maar misschien heeft zij net zoveel geld als Josh v, dan kan je natuurlijk heel veel hulp inkopen.
Verder kan het best dat Elines neefjes/nichtjes gewoon makkelijke kinderen zijn. Die bestaan ook – maar dan zijn mensen snel geneigd te denken dat je kind vanzelf heel flexibel wordt als je het maar overal mee naartoe sleept, maar het is natuurlijk andersom. Je kunt ze overal mee naartoe slepen zonder je eigen leven heel ingrijpend aan te passen omdat ze zo makkelijk zijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zondag 23 augustus 2026 om 14:19
Je leven wordt vooral veel drukker door kinderen. In welke mate je voor jezelf nog kiest voor carriere, vakanties, vrienden, sporten e.d. is voor iedereen anders.
De reviews op TripAdvisor zijn heel oud voor Mireille haar kasteel. Wanneer is haar man overleden? Zouden samen kunnen hangen met de periode van slechte reviews? In 2013 waren ze wel goed. Ze verhuurt nu vooral via Trip en nog een andere site (leerde chat mij) en heeft daarom mogelijk geen recente reviews op TripAdvisor. Vermoed dat het zonder personeel op je 60e ook wel heel veel onderhoud is zo'n kasteel. Of heeft ze wel personeel? Miss dat ze daarom ook gepikeerd reageerde op Huib. Ze bleef maar zeggen dat ze druk was.
De reviews op TripAdvisor zijn heel oud voor Mireille haar kasteel. Wanneer is haar man overleden? Zouden samen kunnen hangen met de periode van slechte reviews? In 2013 waren ze wel goed. Ze verhuurt nu vooral via Trip en nog een andere site (leerde chat mij) en heeft daarom mogelijk geen recente reviews op TripAdvisor. Vermoed dat het zonder personeel op je 60e ook wel heel veel onderhoud is zo'n kasteel. Of heeft ze wel personeel? Miss dat ze daarom ook gepikeerd reageerde op Huib. Ze bleef maar zeggen dat ze druk was.
zondag 23 augustus 2026 om 14:20
Het artikel zit achter een betaalmuur.smorre schreef: ↑23-08-2026 11:15Ik ben een van de mensen die Eline ordinair noemde. Dat gaat over haar uiterlijk, niet over haar gedrag. Ik vind haar zeker geen tokkie! En ook niet asociaal. Maar voor mij is haar kledingstijl ordinair.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
zondag 23 augustus 2026 om 14:50
zondag 23 augustus 2026 om 15:04
Op Booking heeft haar Gite le chevalier recente en redelijk positieve reviews. Haar gite Donjon zelfs heel positieve reviews.zwembad84 schreef: ↑23-08-2026 14:19Je leven wordt vooral veel drukker door kinderen. In welke mate je voor jezelf nog kiest voor carriere, vakanties, vrienden, sporten e.d. is voor iedereen anders.
Where is my mind?
zondag 23 augustus 2026 om 19:59
Ik kan het op booking niet vinden?SurferRosa schreef: ↑23-08-2026 15:04Op Booking heeft haar Gite le chevalier recente en redelijk positieve reviews. Haar gite Donjon zelfs heel positieve reviews.
zondag 23 augustus 2026 om 20:16
zondag 23 augustus 2026 om 22:04
Ja las ik net ook
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in