B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
En nu is het afwachten tot de reünie. Woensdag 9 september 22:00.
pelle wijzigde dit bericht op 02-09-2026 13:38
72.36% gewijzigd
maandag 24 augustus 2026 om 08:37
Toen ik kinderen kreeg dacht ik vooraf ook dat m'n leven weinig zou veranderen
Toen ik Eline het hoorde zeggen zei ik meteen tegen man "zij denkt iets te naïef hierover"
Ik vind Eline heel leuk. Mooie vrouw om te zien en vind haar heel lief en aardig. Ik vraag me wel af of ze echt openstaat voor een relatie. Voelt soms alsof ze alleen een kind wil. En de mannen die daar komen die al een kind hebben, dat is toch onmogelijk? Dan zou je of permanent naar dat eiland moeten verhuizen met je kind, of als je gaat latten laat je om de zoveel tijd een kind achter. Lijkt mij leuk bedacht van tevoren, maar in de praktijk onhaalbaar en wat je niet wil.
Mijn man en ik hebben de stijl van Eline ook wel ordinair genoemd tegen elkaar. Dat strakke haar naar achter met die lange vlecht, doet mij denken aan de gabbertijd op mijn middelbare school. Ik vind haar zeker niet tokkie, daar heb ik een heel ander beeld bij, maar ik snap wel dat mensen haar uiterlijk ordinair noemen. En toch vind ik haar heel mooi.
Bij Mireille heb ik m'n twijfels of haar kasteel überhaupt wel als B&B functioneert. Kan niet als zij dat alleen moet doen.
Toen ik Eline het hoorde zeggen zei ik meteen tegen man "zij denkt iets te naïef hierover"
Ik vind Eline heel leuk. Mooie vrouw om te zien en vind haar heel lief en aardig. Ik vraag me wel af of ze echt openstaat voor een relatie. Voelt soms alsof ze alleen een kind wil. En de mannen die daar komen die al een kind hebben, dat is toch onmogelijk? Dan zou je of permanent naar dat eiland moeten verhuizen met je kind, of als je gaat latten laat je om de zoveel tijd een kind achter. Lijkt mij leuk bedacht van tevoren, maar in de praktijk onhaalbaar en wat je niet wil.
Mijn man en ik hebben de stijl van Eline ook wel ordinair genoemd tegen elkaar. Dat strakke haar naar achter met die lange vlecht, doet mij denken aan de gabbertijd op mijn middelbare school. Ik vind haar zeker niet tokkie, daar heb ik een heel ander beeld bij, maar ik snap wel dat mensen haar uiterlijk ordinair noemen. En toch vind ik haar heel mooi.
Bij Mireille heb ik m'n twijfels of haar kasteel überhaupt wel als B&B functioneert. Kan niet als zij dat alleen moet doen.
maandag 24 augustus 2026 om 08:59
Die ajax man had er 2, die laatste heeft er 1. Los van wat Eline wil, vraag ik me ook af hoe die mannen dat voor zich zien in de praktijk.
Ik vind het eigenlijk idioot dat je met jonge kinderen in NL zou kiezen voor een relatie op Aruba.
maandag 24 augustus 2026 om 09:02
Dit.
Het zegt toch ook iets over die mannen die daarop reageren. Het zal je vader zijn
maandag 24 augustus 2026 om 09:05
maandag 24 augustus 2026 om 09:25
Het is voor mij wel een beetje een bevestiging dat een man met kinderen vaker zichzelf en zijn eigen geluk op één zet ten opzichte van een vrouw met kinderen. Hoeveel mannen/vaders gaan er niet vandoor om elders een nieuw gezin te stichten?
Of je zo'n man zou moeten willen is inderdaad een tweede, maar ik ben er niet heel verbaasd over dat het bij vaders toch net anders werkt dan bij moeders. De voorbeelden zijn legio.
maandag 24 augustus 2026 om 09:34
maandag 24 augustus 2026 om 09:43
Ik snap de verbazing over mannen met kinderen die naar Eline gaan. Ik denk dat als het echt iets wordt tussen haar en Oscar, dat ze voorlopig latten en zij op denk duur naar Nederland zal verkassen.
En wat een ongemakkelijkheid bij Timothy. Ik snap zijn keuze wel om Joost weg sturen. Niemand zit op al die spanningen te wachten. Ik zou het een stunt vinden als Joost en Devon elkaar zouden vinden
En wat een ongemakkelijkheid bij Timothy. Ik snap zijn keuze wel om Joost weg sturen. Niemand zit op al die spanningen te wachten. Ik zou het een stunt vinden als Joost en Devon elkaar zouden vinden
maandag 24 augustus 2026 om 09:51
Wat een bijzondere situatie bij Timothy met Joost en Michael.
Ik ken de exen van mijn exen niet, maar in de gayscene is de wereld wellicht wat kleiner. Maar dan nog, ik zou zeggen hee wat toevallig, jij ook hier? Zelfde smaak in mannen hi ha ho en dan lachen en verder met de dag.
Hoezo gelijk die hele nare sfeer? Daar moet wel meer zitten toch?
Vond het best lullig ook voor Joost, maar goed, Timothy voelde de klik sowieso niet, dus hij had anders ook vast snel weggestuurd geworden.
Ik ken de exen van mijn exen niet, maar in de gayscene is de wereld wellicht wat kleiner. Maar dan nog, ik zou zeggen hee wat toevallig, jij ook hier? Zelfde smaak in mannen hi ha ho en dan lachen en verder met de dag.
Vond het best lullig ook voor Joost, maar goed, Timothy voelde de klik sowieso niet, dus hij had anders ook vast snel weggestuurd geworden.
maandag 24 augustus 2026 om 10:23
Oscar maakte daar ook opmerkingen over, dat hij facetimede met zijn zoontje, en hoe leuk die dat gevonden had. En dat zoontje het leuk vond dat zijn vader op reis was en dat hij 'het ook alleen maar leuk vindt dat ik happy ben'.
(Dan ga je mijns inziens volkomen voorbij aan de behoeftes van je kind...maar hé, wie ben ik?).
maandag 24 augustus 2026 om 10:37
Tja. Wellicht is Joost destijds de ex from hell geweest. Of de cheater. Dan snap ik best dat je daar niet gezellig mee aan tafel gaat zitten. Hij zei zelf ook Oh my God toen hij Michaël zag.Sobremesa_ schreef: ↑24-08-2026 09:51Wat een bijzondere situatie bij Timothy met Joost en Michael.
maandag 24 augustus 2026 om 10:43
Ja, Nederland is maar een klein landje en het aantal mannen dat op mannen valt is percentueel gezien klein, dus het is een relatief kleine vijver waar je uit vist. Statistisch gezien is de kans dat zoiets gebeurt best aanwezig. Michael gaf aan dat hij die periode met zijn ex had afgesloten, dus ik denk dat zich daar wat vervelende zaken hebben afgespeeld. Wel lief dat Timothy juist bij Michael checkte hoe het met hem ging en niet eerst bij Joost ging vissen.Sobremesa_ schreef: ↑24-08-2026 09:51Wat een bijzondere situatie bij Timothy met Joost en Michael.
Je zag toen Timothy met Devon en Joost (de 'fashionista' in trainingspak) buiten zat dat Joost zich wel echt ergerde aan die toespelingen op seks. Dat is dus sowieso geen mets.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
maandag 24 augustus 2026 om 12:45
Nou inderdaad, hoe gaan ze dat allemaal rondbreien met de zorg voor de kinderen..Marathonloopster schreef: ↑24-08-2026 09:43Ik snap de verbazing over mannen met kinderen die naar Eline gaan. Ik denk dat als het echt iets wordt tussen haar en Oscar, dat ze voorlopig latten en zij op denk duur naar Nederland zal verkassen.
En wat een ongemakkelijkheid bij Timothy. Ik snap zijn keuze wel om Joost weg sturen. Niemand zit op al die spanningen te wachten. Ik zou het een stunt vinden als Joost en Devon elkaar zouden vinden![]()
Maar ook het praktische en financiële; zoals aantal vrije dagen op het werk en de kosten van een vliegticket zijn ook niet mals - ongeveer 1000 euro.
(Ik heb een goede baan maar hooguit 1x in de maand zal er net van af kunnen..)
Kortom, het roept veel vragen op.
En verder ben ik heeeeel benieuwd naar de aflevering van vandaag als ik alle berichten zo lees over Timothy en zijn vrienden…
maandag 24 augustus 2026 om 13:07
Chardonnay schreef: ↑24-08-2026 12:45Nou inderdaad, hoe gaan ze dat allemaal rondbreien met de zorg voor de kinderen..
Maar ook het praktische en financiële; zoals aantal vrije dagen op het werk en de kosten van een vliegticket zijn ook niet mals - ongeveer 1000 euro.
En verder ben ik heeeeel benieuwd naar de aflevering van vandaag als ik alle berichten zo lees over Timothy en zijn vrienden…![]()
Meeste doen mee voor de bekendheid en het avontuur
maandag 24 augustus 2026 om 14:10
Ik snap het ook echt niet.Chardonnay schreef: ↑24-08-2026 12:45Nou inderdaad, hoe gaan ze dat allemaal rondbreien met de zorg voor de kinderen..
En verder ben ik heeeeel benieuwd naar de aflevering van vandaag als ik alle berichten zo lees over Timothy en zijn vrienden…![]()
Mijn partner woont voor een deel van het jaar op Aruba. Ticketprijzen schieten door het dak sinds corona, met 1000 euro ben je op het eiland maar niet terug in NL. Voor een economy ticket betalen we meestal tussen de 1500-1800 euro. Als hij zn kind meeneemt is het helemaal een uitgave.
Maar goed, dat zijn dingen die met een prima baan best te betalen zijn. Alleen daar komt het… het baanpersectief is niet zo interessant op Aruba, bijna alles draait om en rond de horeca. En de salarissen liggen veel lager dan in NL.
Ik kies er heel bewust voor niet naar Aruba te verkassen met kind want het onderwijs laat er ook te wensen over. Leuk misschien voor een vakantiebaantje of een stage, maar voor de rest lekker in NL naar school.
maandag 24 augustus 2026 om 14:41
Ja daar zat duidelijk meer dan wij nu weten.vivapimpelmees schreef: ↑24-08-2026 10:37Tja. Wellicht is Joost destijds de ex from hell geweest. Of de cheater. Dan snap ik best dat je daar niet gezellig mee aan tafel gaat zitten. Hij zei zelf ook Oh my God toen hij Michaël zag.
Ik vond Thomas raar praten toen Lynn wegging.
Hij kiest ervoor haar weg te sturen om met Mex te zijn en zegt dan zoiets als dat het dan minder leuk zo zijn met zijn tweeën?!?
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 24 augustus 2026 om 14:45
Ik denk dat de ex van Michael vreemd ging met Joost. Dit maakte ik op uit de reactie van Michael. Het raakte hem echt dat hij Joost zag zitten.Sobremesa_ schreef: ↑24-08-2026 09:51Hoezo gelijk die hele nare sfeer? Daar moet wel meer zitten toch?
maandag 24 augustus 2026 om 16:31
Nou ja, dat moet natuurlijk ook allebei gebeuren terwijl de cameraploeg aanwezig is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in