B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
En nu is het afwachten tot de reünie. Woensdag 9 september 22:00.
pelle wijzigde dit bericht op 02-09-2026 13:38
72.36% gewijzigd
maandag 24 augustus 2026 om 16:53
Door de productie gewoon een taxi geregeld. Brengt de een, haalt de ander: wie weet wat er nog escaleert dan?
Als het leven me citroenen geeft… geniet ik ervan. Anderen maken er iets ingewikkelds van.
maandag 24 augustus 2026 om 17:14
rommelkont schreef: ↑24-08-2026 16:53Door de productie gewoon een taxi geregeld. Brengt de een, haalt de ander: wie weet wat er nog escaleert dan?![]()
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 24 augustus 2026 om 17:52
Marathonloopster schreef: ↑24-08-2026 09:43Ik snap de verbazing over mannen met kinderen die naar Eline gaan. Ik denk dat als het echt iets wordt tussen haar en Oscar, dat ze voorlopig latten en zij op denk duur naar Nederland zal verkassen.
Of ze heeft haar gewenste kind en de relatie houdt geen stand. We horen het misschien ooit wel.
En wat een ongemakkelijkheid bij Timothy. Ik snap zijn keuze wel om Joost weg sturen. Niemand zit op al die spanningen te wachten. Ik zou het een stunt vinden als Joost en Devon elkaar zouden vinden![]()
Ik heb niet heel aandachtig gekeken, maar dacht dat Joost zelf besloot om weg te gaan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 24 augustus 2026 om 18:14
Het zag er toch echt uit dat hij weggestuurd werd.
Snap ik ook wel. Dan heb je 3 mannen waarvan de laatste niet heel lekker binnenkomt en je de eerste eigenlijk het leukste vindt.
maandag 24 augustus 2026 om 18:14
Wat mij dan weer opviel in dat eindgesprek: Thomas die weer een opmerking maakt over dat ze ook niet heeft gezegd "Thomas, knapperd.. etc". Of iets van die strekking.
Net als toen tegen Mexx "Knappe vent, kom eens hier". Hij wil blijkbaar alleen steeds maar horen hoe knap (not!) hij is.
maandag 24 augustus 2026 om 18:35
Ja, dat! Dat valt mij elke keer ook op.LieveMona schreef: ↑24-08-2026 18:14Wat mij dan weer opviel in dat eindgesprek: Thomas die weer een opmerking maakt over dat ze ook niet heeft gezegd "Thomas, knapperd.. etc". Of iets van die strekking.
Net als toen tegen Mexx "Knappe vent, kom eens hier". Hij wil blijkbaar alleen steeds maar horen hoe knap (not!) hij is.
Geen van de dames zegt hem ooit: Wow, wat ben je aantrekkelijk. Dan zegt hij zelf maar woorden in die strekking in de hoop dat de dames het bevestigen.
Lol
Als het leven me citroenen geeft… geniet ik ervan. Anderen maken er iets ingewikkelds van.
maandag 24 augustus 2026 om 18:53
maandag 24 augustus 2026 om 18:55
Anna Delyla uit B&B vol liefde is 40 jaar oud (geboren in 1986). [1]
Over Anna Delyla
Leeftijd: 40 jaar (geboren in 1986)
Bekend van: Zij is de liefdeslogé van Thomas in het televisieprogramma B&B vol liefde 2026.
Achtergrond: Ze is daarnaast bekend als influencer, fitnesskampioene en contentcreator. [1, 2]
Jankerd
maandag 24 augustus 2026 om 19:03
Hierom twijfel ik dus of zij echt een relatie zoekt, want feit is dat je met een kind in NL de eerste jaren nooit een stabiele relatie kan opbouwen. Tenzij 1 van de 2 al snel permanent verhuist, maar met kinderen kun je dat eigenlijk niet doen.
Des te gekker vind ik het dat zij mannen uitnodigt die kinderen hebben, want je begint pas aan kinderen als je relatie stabiel is, of je zoekt een zaaddonor en zit straks als alleenstaande moeder op Aruba.
Ze heeft ook weleens gezegd dat ze om de 2 haar het liefst weer wat anders wil, misschien heeft ze wel de intentie om binnen 2 jaar naar NL te verhuizen. Geen idee
maandag 24 augustus 2026 om 19:09
Kind is 8 of 9 toch? Mijn zoontje is 9 en veel te jong om te zeggen "als jij maar happy bent". En als ik een nacht weg ga gaat ie me zooooo missen.KatjaSasja schreef: ↑24-08-2026 10:23Oscar maakte daar ook opmerkingen over, dat hij facetimede met zijn zoontje, en hoe leuk die dat gevonden had. En dat zoontje het leuk vond dat zijn vader op reis was en dat hij 'het ook alleen maar leuk vindt dat ik happy ben'.
(Dan ga je mijns inziens volkomen voorbij aan de behoeftes van je kind...maar hé, wie ben ik?).
Ik geloof er dus niks van, en juist als alleenstaande vader (geldt ook voor moeder) wil je toch juist alle tijd met je kind en niet helemaal naar Aruba. Je kind meenemen permanent lijkt me ook geen optie, want de moeder is ook nog ergens hoop ik. Never nooit dat ik mijn kind naar Aruba zou laten gaan voor een crush van zn vader.
maandag 24 augustus 2026 om 19:20
Nou echt he! En Fred zijn ogen vallen er bijna uit. Vies geil mannetje.Chardonnay schreef: ↑24-08-2026 18:35Het lijkt wel of dat Barbie van Oh Oh Cherso arriveert bij Fred![]()
maandag 24 augustus 2026 om 19:27
maandag 24 augustus 2026 om 19:27
maandag 24 augustus 2026 om 19:32
Er was meteen al een ongemakkelijke vibe met Joost.
Maar Michaël vind ik ook zo leuk niet meer. Naarmate ik hem onsympathieker ga vinden, valt ook dat ingevallen (zure?) mondje van hem me steeds meer op. Vind hem dus innerlijk en uiterlijk niet zo aantrekkelijk. Denk dat als Timothy drama wil voorkomen, hij bij Michaël niet helemaal aan het goede adres is, hoor. Heb al wel wat trekjes gezien.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in