Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND

15-07-2026 20:52 1672 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

AUB geen spoilers over het verloop van het programma

En nu is het afwachten tot de reünie. Woensdag 9 september 22:00.
pelle wijzigde dit bericht op 02-09-2026 13:38
72.36% gewijzigd
Joppie schreef:
24-08-2026 14:49
Het vertrek van Lynn en tegelijkertijd de aankomst van Anna. Dit lijkt wel heel erg toevallig.
Door de productie gewoon een taxi geregeld. Brengt de een, haalt de ander: wie weet wat er nog escaleert dan? ;)
Als het leven me citroenen geeft… geniet ik ervan. Anderen maken er iets ingewikkelds van.
rommelkont schreef:
24-08-2026 16:53
Door de productie gewoon een taxi geregeld. Brengt de een, haalt de ander: wie weet wat er nog escaleert dan? ;)
:-D
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Joppie schreef:
24-08-2026 17:14
:-D
Net zoals ze bij Paul er steeds twee tegelijk in de taxi zetten.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Marathonloopster schreef:
24-08-2026 09:43
Ik snap de verbazing over mannen met kinderen die naar Eline gaan. Ik denk dat als het echt iets wordt tussen haar en Oscar, dat ze voorlopig latten en zij op denk duur naar Nederland zal verkassen.

Of ze heeft haar gewenste kind en de relatie houdt geen stand. We horen het misschien ooit wel.

En wat een ongemakkelijkheid bij Timothy. Ik snap zijn keuze wel om Joost weg sturen. Niemand zit op al die spanningen te wachten. Ik zou het een stunt vinden als Joost en Devon elkaar zouden vinden 😂

Ik heb niet heel aandachtig gekeken, maar dacht dat Joost zelf besloot om weg te gaan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
24-08-2026 17:52
Of ze heeft haar gewenste kind en de relatie houdt geen stand. We horen het misschien ooit wel.

Ik heb niet heel aandachtig gekeken, maar dacht dat Joost zelf besloot om weg te gaan?
Het zag er toch echt uit dat hij weggestuurd werd.

Snap ik ook wel. Dan heb je 3 mannen waarvan de laatste niet heel lekker binnenkomt en je de eerste eigenlijk het leukste vindt.
Joppie schreef:
24-08-2026 14:41
Ja daar zat duidelijk meer dan wij nu weten.

Ik vond Thomas raar praten toen Lynn wegging.
Hij kiest ervoor haar weg te sturen om met Mex te zijn en zegt dan zoiets als dat het dan minder leuk zo zijn met zijn tweeën?!?
Wat mij dan weer opviel in dat eindgesprek: Thomas die weer een opmerking maakt over dat ze ook niet heeft gezegd "Thomas, knapperd.. etc". Of iets van die strekking.
Net als toen tegen Mexx "Knappe vent, kom eens hier". Hij wil blijkbaar alleen steeds maar horen hoe knap (not!) hij is.
Weet iemand hoe oud Anna is? Ik zie het er niet bij staan. Ze wekt bij mij de indruk van een vrouw van rond de 45. Wat niet erg is, maar ben extra benieuwd omdat ik het er niet bij zie staan.
Ik denk ook dat ze tussen de 40 en 45 is inderdaad.
LieveMona schreef:
24-08-2026 18:14
Wat mij dan weer opviel in dat eindgesprek: Thomas die weer een opmerking maakt over dat ze ook niet heeft gezegd "Thomas, knapperd.. etc". Of iets van die strekking.
Net als toen tegen Mexx "Knappe vent, kom eens hier". Hij wil blijkbaar alleen steeds maar horen hoe knap (not!) hij is.
Ja, dat! Dat valt mij elke keer ook op.

Geen van de dames zegt hem ooit: Wow, wat ben je aantrekkelijk. Dan zegt hij zelf maar woorden in die strekking in de hoop dat de dames het bevestigen.

Lol
Als het leven me citroenen geeft… geniet ik ervan. Anderen maken er iets ingewikkelds van.
Het lijkt wel of dat Barbie van Oh Oh Cherso arriveert bij Fred 🤣
LieveMona schreef:
24-08-2026 18:25
Weet iemand hoe oud Anna is? Ik zie het er niet bij staan. Ze wekt bij mij de indruk van een vrouw van rond de 45. Wat niet erg is, maar ben extra benieuwd omdat ik het er niet bij zie staan.
Ik ben op onderzoek gegaan en ze is 40.
LieveMona schreef:
24-08-2026 18:25
Anna Delyla uit B&B vol liefde is 40 jaar oud (geboren in 1986). [1]

Over Anna Delyla

Leeftijd: 40 jaar (geboren in 1986)

Bekend van: Zij is de liefdeslogé van Thomas in het televisieprogramma B&B vol liefde 2026.

Achtergrond: Ze is daarnaast bekend als influencer, fitnesskampioene en contentcreator. [1, 2]
Jankerd
Bedankt Pelle en Djessy! Mijn Google was stuk 😉
Is dat die only fans mevrouw of ben ik nu in de war?
LieveMona schreef:
24-08-2026 18:57
Bedankt Pelle en Djessy! Mijn Google was stuk 😉
Dat vermoeden had ik al :D
Jankerd
smorre schreef:
24-08-2026 18:59
Is dat die only fans mevrouw of ben ik nu in de war?
Ja OF mevrouw.
Jankerd
Flashy schreef:
24-08-2026 09:04
Maar ik vind dat dus ook iets over Eline zeggen.
Hierom twijfel ik dus of zij echt een relatie zoekt, want feit is dat je met een kind in NL de eerste jaren nooit een stabiele relatie kan opbouwen. Tenzij 1 van de 2 al snel permanent verhuist, maar met kinderen kun je dat eigenlijk niet doen.
Des te gekker vind ik het dat zij mannen uitnodigt die kinderen hebben, want je begint pas aan kinderen als je relatie stabiel is, of je zoekt een zaaddonor en zit straks als alleenstaande moeder op Aruba.
Ze heeft ook weleens gezegd dat ze om de 2 haar het liefst weer wat anders wil, misschien heeft ze wel de intentie om binnen 2 jaar naar NL te verhuizen. Geen idee
KatjaSasja schreef:
24-08-2026 10:23
Oscar maakte daar ook opmerkingen over, dat hij facetimede met zijn zoontje, en hoe leuk die dat gevonden had. En dat zoontje het leuk vond dat zijn vader op reis was en dat hij 'het ook alleen maar leuk vindt dat ik happy ben'.
(Dan ga je mijns inziens volkomen voorbij aan de behoeftes van je kind...maar hé, wie ben ik?).
Kind is 8 of 9 toch? Mijn zoontje is 9 en veel te jong om te zeggen "als jij maar happy bent". En als ik een nacht weg ga gaat ie me zooooo missen.
Ik geloof er dus niks van, en juist als alleenstaande vader (geldt ook voor moeder) wil je toch juist alle tijd met je kind en niet helemaal naar Aruba. Je kind meenemen permanent lijkt me ook geen optie, want de moeder is ook nog ergens hoop ik. Never nooit dat ik mijn kind naar Aruba zou laten gaan voor een crush van zn vader.
Chardonnay schreef:
24-08-2026 18:35
Het lijkt wel of dat Barbie van Oh Oh Cherso arriveert bij Fred 🤣
Nou echt he! En Fred zijn ogen vallen er bijna uit. Vies geil mannetje.
Kijk nu terug maar het lijkt wel alsof mexx verstandig wordt, gelukkig!
Ze heeft aan een man met diepgang te zoeken en dat ze die tot nog toe niet zoveel heeft gevonden bij Thomas.
Dat klopt…..
Anna zegt dat ze influencer is en meerdere Instagram accounts heeft. Dat ze ook een Onlyfans account heeft laat ze achterwege.
Mulberry schreef:
24-08-2026 19:23
Anna zegt dat ze influencer is en meerdere Instagram accounts heeft. Dat ze ook een Onlyfans account heeft laat ze achterwege.
Zoiets kan ze toch niet verbergen? Lijkt me waarschijnlijker dat ze dit er uit geknipt hebben eigenlijk
Mulberry schreef:
24-08-2026 19:23
Ja, ze voelt zelf ook wel aan dat dat geen lekkere binnenkomer zou zijn.
Trien31 schreef:
24-08-2026 18:14
Het zag er toch echt uit dat hij weggestuurd werd.

Snap ik ook wel. Dan heb je 3 mannen waarvan de laatste niet heel lekker binnenkomt en je de eerste eigenlijk het leukste vindt.
Er was meteen al een ongemakkelijke vibe met Joost.

Maar Michaël vind ik ook zo leuk niet meer. Naarmate ik hem onsympathieker ga vinden, valt ook dat ingevallen (zure?) mondje van hem me steeds meer op. Vind hem dus innerlijk en uiterlijk niet zo aantrekkelijk. Denk dat als Timothy drama wil voorkomen, hij bij Michaël niet helemaal aan het goede adres is, hoor. Heb al wel wat trekjes gezien.
Wat Eline betreft, de mannen met kinderen zijn iig vruchtbaar, dat moet je bij de kinderloze mannen altijd maar weer afwachten (en daar heeft ze geen tijd voor).

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven