cute overload
woensdag 28 oktober 2009 om 23:41
Ik kom zoveel enorm leuke, grappige, hilarische en koddige plaatjes tegen op het net en misschien is een topic vol leuke (enigszins diervriendelijk) plaatjes misschien wel leuk om jezelf op te vrolijken (of ben ik mega mosterd en bestaat dit al).
Trap ik af:
OMG, you did NOT just do that. Embarrrrasssing! [Singsong]
Trap ik af:
OMG, you did NOT just do that. Embarrrrasssing! [Singsong]
maandag 2 november 2009 om 21:39
quote:kaatje_85 schreef op 02 november 2009 @ 09:06:
dat is sprekend 1 van mijn overleden ratjes.....
*slik*
Dan zal ik je maar niet vertellen van ons super avontuurlijke ratje die tijdens onze vakantie aan het logeren was bij familie. Lekker in huis mocht lopen voor een uurtje en waarbij familielid opeens een gat in de hordeur ontdekte.
Tegelijk hoorde hij een geblaf bij de buren en had de hond mijn ratje doodgemaakt
Echt superzielig! Moet er nog wel eens aan denken. Dat we terugkwamen van vakantie en vroegen: En hoe hoe is met ...?
Ik heb er zo'n trauma van da'k nooit meer een ratje wil. Was echt een lief beestje
dat is sprekend 1 van mijn overleden ratjes.....
*slik*
Dan zal ik je maar niet vertellen van ons super avontuurlijke ratje die tijdens onze vakantie aan het logeren was bij familie. Lekker in huis mocht lopen voor een uurtje en waarbij familielid opeens een gat in de hordeur ontdekte.
Tegelijk hoorde hij een geblaf bij de buren en had de hond mijn ratje doodgemaakt
Echt superzielig! Moet er nog wel eens aan denken. Dat we terugkwamen van vakantie en vroegen: En hoe hoe is met ...?
Ik heb er zo'n trauma van da'k nooit meer een ratje wil. Was echt een lief beestje
maandag 2 november 2009 om 22:22
quote:juniper8 schreef op 02 november 2009 @ 21:39:
[...]
ahhh sneu!
Leef mee hoor, mijn moeder heeft mijn rat én hamster vermoord.
Hamster ging in kooitje terug (toen ik al in bed lag) onderin hok maar m'n moeder deed deurtje boven in hok niet dicht. Hamster eruit, ik 's nachts plasje doen (toen was ik 11) en vond toen mijn hamster zonder hoofd en de kat met bloedbek
PieBie mijn rat, moeders dacht a gut hij heeft het koud. Ik leg Twompies vest over het hok. PieBie bedankte haar hartelijk en begon mijn vest aan te knagen maar aan vest kwam geen eind en aan maagruimte PieBie wel. Kwam toen thuis en vond een stuk vest met PieBie aan het eind eraan vast met zijn bek
Heb mijn overige huisdieren ver weg gehouden van moeders
[...]
ahhh sneu!
Leef mee hoor, mijn moeder heeft mijn rat én hamster vermoord.
Hamster ging in kooitje terug (toen ik al in bed lag) onderin hok maar m'n moeder deed deurtje boven in hok niet dicht. Hamster eruit, ik 's nachts plasje doen (toen was ik 11) en vond toen mijn hamster zonder hoofd en de kat met bloedbek
PieBie mijn rat, moeders dacht a gut hij heeft het koud. Ik leg Twompies vest over het hok. PieBie bedankte haar hartelijk en begon mijn vest aan te knagen maar aan vest kwam geen eind en aan maagruimte PieBie wel. Kwam toen thuis en vond een stuk vest met PieBie aan het eind eraan vast met zijn bek
Heb mijn overige huisdieren ver weg gehouden van moeders
dinsdag 3 november 2009 om 15:03
dinsdag 10 november 2009 om 16:28