Entertainment alle pijlers

cute overload

28-10-2009 23:41 207 berichten
Ik kom zoveel enorm leuke, grappige, hilarische en koddige plaatjes tegen op het net en misschien is een topic vol leuke (enigszins diervriendelijk) plaatjes misschien wel leuk om jezelf op te vrolijken (of ben ik mega mosterd en bestaat dit al).

Trap ik af:

OMG, you did NOT just do that. Embarrrrasssing! [Singsong]

Alle reacties Link kopieren
Hier dan ook nog eventjes door met de knuffels

Op goed geluk:

dat is sprekend 1 van mijn overleden ratjes.....

*slik*
Awww...sorry
i know, ze springen de tent door. Hier ook, haha. Zijn dat de jouwe?
hahaha wat lollig ja, niet op de foto te zetten.

Ik vroeger een lekkere grote rat die Pieter-Bas heette. Ik noemde hem soms PeeBee of PieBie
quote:kaatje_85 schreef op 02 november 2009 @ 09:06:

dat is sprekend 1 van mijn overleden ratjes.....

*slik*

Dan zal ik je maar niet vertellen van ons super avontuurlijke ratje die tijdens onze vakantie aan het logeren was bij familie. Lekker in huis mocht lopen voor een uurtje en waarbij familielid opeens een gat in de hordeur ontdekte.

Tegelijk hoorde hij een geblaf bij de buren en had de hond mijn ratje doodgemaakt

Echt superzielig! Moet er nog wel eens aan denken. Dat we terugkwamen van vakantie en vroegen: En hoe hoe is met ...?

Ik heb er zo'n trauma van da'k nooit meer een ratje wil. Was echt een lief beestje

quote:juniper8 schreef op 02 november 2009 @ 21:39:

[...]

Dan zal ik je maar niet vertellen van ons super avontuurlijke ratje die tijdens onze vakantie aan het logeren was bij familie. Lekker in huis mocht lopen voor een uurtje en waarbij familielid opeens een gat in de hordeur ontdekte.

Tegelijk hoorde hij een geblaf bij de buren en had de hond mijn ratje doodgemaakt

Echt superzielig! Moet er nog wel eens aan denken. Dat we terugkwamen van vakantie en vroegen: En hoe hoe is met ...?

Ik heb er zo'n trauma van da'k nooit meer een ratje wil. Was echt een lief beestje

ahhh sneu!

Leef mee hoor, mijn moeder heeft mijn rat én hamster vermoord.

Hamster ging in kooitje terug (toen ik al in bed lag) onderin hok maar m'n moeder deed deurtje boven in hok niet dicht. Hamster eruit, ik 's nachts plasje doen (toen was ik 11) en vond toen mijn hamster zonder hoofd en de kat met bloedbek

PieBie mijn rat, moeders dacht a gut hij heeft het koud. Ik leg Twompies vest over het hok. PieBie bedankte haar hartelijk en begon mijn vest aan te knagen maar aan vest kwam geen eind en aan maagruimte PieBie wel. Kwam toen thuis en vond een stuk vest met PieBie aan het eind eraan vast met zijn bek

Heb mijn overige huisdieren ver weg gehouden van moeders
Wat erg dat je die beestjes ook echt zo gevonden hebt. Dat is me dan gelukkig bespaard gebleven. Soms kunnen we er wel eens om in de lach schieten. Het was natuurlijk hartstikke sneu voor het beestje, maar zijn manier van sterven paste wel bij hem, avontuurlijk als ie was.

NO WAY.. Zie ik ineens dit topic staan! Ik ben al een eeuwige fan van cute overload.. Yes yes, bedankt voor dit topic;)

-ok nu ga ik ook daadwerkelijk lezen-

En cute overload is echt DE oplossing voor sacherijnigheid, verdriet, ongesteldheid en vele andere narigheden;)

En NEE ik heb geen aandelen

Ik wil ook kittens!

Viva naar de knoppen.
Je onderschrift!
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven