De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
maandag 5 februari 2018 om 15:28
He wat grappig, ik zat gisteren Soof te kijken en toen zei ik tegen mijn man: Ik zou haar gecast hebben voor de luizenmoederAntoon69 schreef: ↑04-02-2018 19:50Jennifer Hoffman is een leuke actrice. Oorspronkelijk zou Lies Visschedijk de luizenmoeder spelen (Lies heeft ook samen met Ilse de pilot voor de luizenmoeder gemaakt). In de drie weken dat de serie is opgenomen moest Lies in een toneelstuk spelen en toen is Jennifer gevraagd.
Maar ik vind Jennifer Hoffman verder leuk hoor.
maandag 5 februari 2018 om 15:32
maandag 5 februari 2018 om 15:44
Nee, vind ik net even een andere rol.
Als ik de goede voor heb. Dan zit ze ook in Bitterzoet op Net5 (zaterdag j.l. was er seizoen 1, afl 1 maar zat achter iets anders. Via uitzending gemist gezien.)
Soof is de van de kook.
De luizenmoeder is van het schoolplein.
Ik vind beide rollen goed verdeeld.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 05-02-2018 15:56
Reden: Maar Soof een keer op het schoolplein zien? Zou kunnen.
Reden: Maar Soof een keer op het schoolplein zien? Zou kunnen.
0.09% gewijzigd
maandag 5 februari 2018 om 16:00
Ook niet toen ze dat moeilijke gesprek stond te voeren met haar vriend, en met gebroken stem hallo allemaal begon te zingen terwijl de schoolplein maffia nieuwsgierig toekeek, mij kon je in ieder geval opvegen, oh en dat gedeelte waar Hannah de nieuwe vriendin van haar ex terecht wijst ze heet Fleurrrrrrrrrrr, echt hilarisch.RégineFilange schreef: ↑05-02-2018 09:44Vond dit een mindere aflevering. Minder juf Ank, en allemaal niet zo grappig.
Wel geweldig voor ze dat de kijkcijfers zo goed zijn, 3,5 miljoen gisteren. Dat is best ongekend voor een tv-serie.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
maandag 5 februari 2018 om 16:17
Nee. De laatste is Abbey Hoes, deze actrice ken ik verder niet.cowandchicken schreef: ↑05-02-2018 16:10Bobbi is toch dat meisje dat ook Zielepiet speelde met het sinterklaasjournaal?
maandag 5 februari 2018 om 16:25
FloorrrrrrrrMiskotto schreef: ↑05-02-2018 16:00Ook niet toen ze dat moeilijke gesprek stond te voeren met haar vriend, en met gebroken stem hallo allemaal begon te zingen terwijl de schoolplein maffia nieuwsgierig toekeek, mij kon je in ieder geval opvegen, oh en dat gedeelte waar Hannah de nieuwe vriendin van haar ex terecht wijst ze heet Fleurrrrrrrrrrr, echt hilarisch.
maandag 5 februari 2018 om 16:30
Ik vind alle afleveringen tot nu echt grappig en het echt een van de leukste series sinds jaren.
Juf Ank is super. Ik denk dat iedereen wel een juf Ank kent en hoe ze gister eerst beef had met haar partner, vervolgens de vader en nieuwe vriendin van Floor een veeg uit de pan gaf en uit de Lief en Leedpot een "bedankje" (een hart onder de riem dus) kreeg erg goed gevonden.
Ook Bobbie vond ik goed gevonden. Bobbie met haar laag uitgesneden shirtje (Boobie!) en dan de directeur die maar zat te wauwelen over "laat ze maar glanzen". Fantastisch! Wij vroegen ons gisteravond af wie er nou moest glanzen: de borsten van Bobbie of de ouders.
Juf Ank is super. Ik denk dat iedereen wel een juf Ank kent en hoe ze gister eerst beef had met haar partner, vervolgens de vader en nieuwe vriendin van Floor een veeg uit de pan gaf en uit de Lief en Leedpot een "bedankje" (een hart onder de riem dus) kreeg erg goed gevonden.
Ook Bobbie vond ik goed gevonden. Bobbie met haar laag uitgesneden shirtje (Boobie!) en dan de directeur die maar zat te wauwelen over "laat ze maar glanzen". Fantastisch! Wij vroegen ons gisteravond af wie er nou moest glanzen: de borsten van Bobbie of de ouders.
maandag 5 februari 2018 om 16:32
Jennifer Hofmans in de serie Bitterzoet. Is nu in de herhaling van 2016.
Ik heb die toen niet gezien, maar kijk het nu wel.
Afgelopen zaterdag 3-2-2018 zag ik op Net5 de 1e afl. van seizoen 1.
Dit is de trailer: https://www.youtube.com/watch?v=ftYOjKuXRcE
Ik heb die toen niet gezien, maar kijk het nu wel.
Afgelopen zaterdag 3-2-2018 zag ik op Net5 de 1e afl. van seizoen 1.
Dit is de trailer: https://www.youtube.com/watch?v=ftYOjKuXRcE
maandag 5 februari 2018 om 16:35
Ik vind mijn uitleg van de naam leuker en meer to tje point.Pumps_italiaans schreef: ↑05-02-2018 15:32Na even zoeken wie Bobbi is. Is het B![]()
BI. M
![]()
i shirtje toch? MET
![]()
en een
![]()
![]()
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 05-02-2018 16:56
Reden: Knipoog verbeterd in QUOTE
Reden: Knipoog verbeterd in QUOTE
0.91% gewijzigd
maandag 5 februari 2018 om 18:06
Jazeker. Ik werk in de zorg. En daar is ook vaak van dat soort geneuzel. Een teamleider zoals Anton. Zo'n passief agressieve collega als Ank. Types als Nancy ook zeer herkenbaar.
maandag 5 februari 2018 om 18:11
maandag 5 februari 2018 om 18:17
@kwebbeltje : ik had ooit een leidinggevende die net Anton was. Heel leuk in je gezicht en ook zo zijig. Maar ondertussen manipulatief. Hij wilde ook altijd van die diepgaande gesprekken voeren. Dan stond ik bijvoorbeeld de waszakken leeg te maken en begon hij allerlei diepzinnige vragen te stellen.
En dan lopen er in de zorg en in het hele leven in het algemeen ook veel van die betweterige types rond die overal een mening over hebben en dan vooral over hoe anderen hun werk doen. En zichzelf zo heel erg willen profileren. Bahbah.
En dan hebben we ook nog allerlei ondersteunende functies. Vaak van die betweterige mensen die alles analyseren.
En dan lopen er in de zorg en in het hele leven in het algemeen ook veel van die betweterige types rond die overal een mening over hebben en dan vooral over hoe anderen hun werk doen. En zichzelf zo heel erg willen profileren. Bahbah.
En dan hebben we ook nog allerlei ondersteunende functies. Vaak van die betweterige mensen die alles analyseren.
maandag 5 februari 2018 om 18:21
Oh ja die figuren ken ik helaas ook. Toen ik 17 was had ik echt een draak van een leidinggevende. Ze zat me continu te kleineren en zei dat ik niet geschikt was voor de zorg. Ik (en veel andere collega's) vonden haar ook totaal niet geschikt als leidinggevende in die instelling. Commanderen kon ze als de beste, maar dat kon ze beter in een fabriek doen, daar was ze beter op haar plek.mick87 schreef: ↑05-02-2018 18:17@kwebbeltje : ik had ooit een leidinggevende die net Anton was. Heel leuk in je gezicht en ook zo zijig. Maar ondertussen manipulatief. Hij wilde ook altijd van die diepgaande gesprekken voeren. Dan stond ik bijvoorbeeld de waszakken leeg te maken en begon hij allerlei diepzinnige vragen te stellen.
Inmiddels werk ik daar gelukkig al lang niet meer maar ik hoop haar echt nooit meer tegen te komen. Alhoewel ik nu een stuk sterker in mijn schoenen sta gelukkig
maandag 5 februari 2018 om 19:28
Ik hoop trouwens dat ze het bij deze serie laten.
Vaak zie je dat ze - verblind door succes - nog een serie maken die het niet haalt
bij de eerste.
Sommige dingen kan je voorspellen, juffrouw ANK ontpopt zich als een mooie vrouw, los haar, vlotte kleding (van na de jaren 50) en wint haar man terug.
Volkert een succesvolle leraar en Hannah in de ouderraad.
Vaak zie je dat ze - verblind door succes - nog een serie maken die het niet haalt
bij de eerste.
Sommige dingen kan je voorspellen, juffrouw ANK ontpopt zich als een mooie vrouw, los haar, vlotte kleding (van na de jaren 50) en wint haar man terug.
Volkert een succesvolle leraar en Hannah in de ouderraad.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
maandag 5 februari 2018 om 19:30
maandag 5 februari 2018 om 19:34
Dit is zePumps_italiaans schreef: ↑05-02-2018 15:32Na even zoeken wie Bobbi is. Is het B![]()
BI. M
![]()
i shirtje toch? MET
![]()
en een
![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sarah_Bannier
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
maandag 5 februari 2018 om 19:46
francieneke schreef: ↑05-02-2018 19:45Ha, Bobbi: Leuk truitje!
Ik denk dat Hannah en Volkert (of is het nou Folkert?) iets gaan ontwikkelen...
Waarom? Ik heb daar nog helemaal geen enkele vonk zien overslaan tussen die twee