Entertainment alle pijlers

Dertigers

23-05-2020 17:48 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand deze serie al ontdekt? Elke maandag tm donderdag op npo.
Gaat over een vrienden groep die in de 30 zijn.

Ik vind het tot nu toe een leuke serie.
Ik kijk nog wel is.
Het heeft erg slechte kijkcijfers.
Alle reacties Link kopieren
Oja? Wat jammer. Ik vind het juist wel leuk, zo'n dagelijkse serie. Maar het mag nog wel iets steviger.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het dagelijks. Vind het een heel leuke serie!
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
05-06-2020 10:37
Oja? Wat jammer. Ik vind het juist wel leuk, zo'n dagelijkse serie. Maar het mag nog wel iets steviger.
Leuk een dagelijkse serie, maar je kijkt ze in een dag allemaal tegelijk terug ;-)) ;-D

Ik kijk het dagelijks, ontspannen start van de avond voor mezelf als de kinderen op bed liggen, kan ik daarna iets gaan kijken waar ik meer mijn aandacht bij moet hebben.

Vindt Nora en feras sowieso geen leuk setje, het past op de een of andere manier niet, de persoonlijkheden kloppen niet bij elkaar.

Ben nog niet goed in alle namen, maar vind dat stel waar de man van is vreemdgegaan, beter gematched.
Jazeker, ik kijk ook nog. Ik heb gisterenavond nog wat afleveringen teruggekeken.

Ik vind Ferras en Nora ook niet leuk bij elkaar. Hij wordt inderdaad weggezet als de grote goedzak. In ONM vond ik het personage van die acteur leuker ;)

Ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat met de moeder van Saar.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg het ook! Hou echt van dit soort serie's. Heerlijk.
Kijk heel weinig tv, ben al laaaaaang geen dertig meer maar kijk dit met plezier.
Het gaat mooi snel, duurt maar een half uurtje en ik vind dat geapp tussendoor en die los/vast beelden van straatleven enzo leuk :biggrin:
Ik vind het ook wel een leuke serie geloof ik. Ik heb hem nog maar pas ontdekt, dus ik moet nog een beetje inkomen.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoeveel afleveringen er zijn gemaakt?
Poke-girl schreef:
05-06-2020 14:18
Weet iemand hoeveel afleveringen er zijn gemaakt?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het 6 weken wordt uitgezonden. 4 afleveringen per week x 6 zou dan eerst 24 afleveringen zijn denk ik?

Ik kijk ook, ik vind het acteerwerk van sommige acteurs nogal stuntelig (vooral Elias en Alex, maar ook de moeder van Saar, vreselijk slecht geacteerd) maar ik geef het nog een kans
Volgens mij zijn er 25 afleveringen gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin te wennen aan het acteerwerk en vind het steeds leuker worden. Jammer dat het slecht bekeken wordt!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Vind het wel leuk, maar er mogen nog wel wat spannende dingen gaan gebeuren vind ik :lol:

Jammer inderdaad dat die afleveringen zo kort zijn, zit je er net lekker in, is het alweer afgelopen.

12 in plaats van 24 afleveringen, en dan van circa 45 minuten was fijner geweest (vind ik).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel lekker wegkijken en ook leuk dat het Nederlandse acteurs zijn, maar niet weer dezelfde bekende koppen. Dat het acteerwerk soms wat beter had gekund neem ik voor lief.
Alle reacties Link kopieren
Soumis schreef:
05-06-2020 10:54
Leuk een dagelijkse serie, maar je kijkt ze in een dag allemaal tegelijk terug ;-)) ;-D

Ik kijk het dagelijks, ontspannen start van de avond voor mezelf als de kinderen op bed liggen, kan ik daarna iets gaan kijken waar ik meer mijn aandacht bij moet hebben.

Vindt Nora en feras sowieso geen leuk setje, het past op de een of andere manier niet, de persoonlijkheden kloppen niet bij elkaar.

Ben nog niet goed in alle namen, maar vind dat stel waar de man van is vreemdgegaan, beter gematched.

Sja, ik begon te laat, dus moest inhalen he.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Roseaux schreef:
05-06-2020 17:40
Ik vind het wel lekker wegkijken en ook leuk dat het Nederlandse acteurs zijn, maar niet weer dezelfde bekende koppen. Dat het acteerwerk soms wat beter had gekund neem ik voor lief.

Vind ik ook erg verfrissend. Ik kende eigenlijk alleen Lykele Muus, maar dan van z'n boek. En zo'n koppie onthou je al snel ;)
Such fun!1
MarindaH schreef:
05-06-2020 18:19
Vind ik ook erg verfrissend. Ik kende eigenlijk alleen Lykele Muus, maar dan van z'n boek. En zo'n koppie onthou je al snel ;)
Lykele Muus vind ik het type mooie kop maar geen uitstraling.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
05-06-2020 18:23
Lykele Muus vind ik het type mooie kop maar geen uitstraling.

Ooooo dat vind ik dus wel. Heerlijke man vind ik het. Lekker intelligent ook.
Such fun!1
watdachtjehiervan schreef:
05-06-2020 18:23
Lykele Muus vind ik het type mooie kop maar geen uitstraling.
Die speelt Pieter toch?
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
05-06-2020 18:28
Die speelt Pieter toch?

Nee, Bart. Van Lot.
Such fun!1
MarindaH schreef:
05-06-2020 19:53
Nee, Bart. Van Lot.
Aaah.
Alle reacties Link kopieren
:heart:
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
05-06-2020 18:27
Ooooo dat vind ik dus wel. Heerlijke man vind ik het. Lekker intelligent ook.
Same :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
ohohwatnuweer schreef:
05-06-2020 16:22
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het 6 weken wordt uitgezonden. 4 afleveringen per week x 6 zou dan eerst 24 afleveringen zijn denk ik?

Ik kijk ook, ik vind het acteerwerk van sommige acteurs nogal stuntelig (vooral Elias en Alex, maar ook de moeder van Saar, vreselijk slecht geacteerd) maar ik geef het nog een kans
Inderdaad. Wat dacht je van die jankpartij tijdens het weekendje weg van de bedrogen vrouw. Wat moest dat voorstellen? Was zo slécht
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook!
Ik vind dat het lekker makkelijk wegkijkt. Leuke muziek en een multiculturele cast.
Dat het acteerwerk niet heel briljant is vind ik niet zo erg.

Iemand schreef dat het acteerwerk van Elias en Alex wat stuntelig over kwam. Ik snap dat wel.
Toch vind ik het knap hoe Jelle de Jong ( Elias) als hetero man een geloofwaardige homoseksuele man speelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven