Entertainment alle pijlers

Disney films

22-10-2018 21:43 204 berichten
Hoi allemaal!

Ik ben heel erg fan van Disney tekenfilms en computeranimaties. In mijn omgeving ken ik helaas niet veel mensen die dit ook leuk vinden.

Het lijkt me leuk om met andere mensen over Disneyfilma te praten. :D

Wat zijn favorieten bij jullie? :)
Van Pixar heb ik alles, dat is gelukkig compleet. Op The incredibles 2 nog na haha, die is nog niet uit op dvd.

Classics koop ik alleen wat ik leuk vind, deze heb ik allemaal:

1,2,4,12,13,14,15,16,17,18,20,21,24,25,
28,29,30,31,33,34,35,36,37,39,40,42,43,45,46,47,49,52,53,54,56,57,58,59,60.

Heb dus inmiddels wel Taran en de toverketel gekocht haha.

Heb ook een paar vervolgdelen: Cinderella 3, Keizer kuzco 2, De wraak van Jafar, Milo's avontuur, en heb alle vervolgen van Lilo en stitch.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Emma Watson als Belle wél leuk! Mijn dochters ook, deze film hebben we al een paar keer gekeken.
Jungle Book vonden ze ook erg mooi. Ik vind die nieuwe live action films juist wel wat hebben. Maleficent ook mooi!

Ik wil A Wrinkle in Time graag zien. En ik kijk uit naar The Nutcracker, Mulan en Aladdin.
Ja ik wilde net zeggen dat 1 nov the Nutcracker uitkomt. Daar ga ik met mijn dochter naartoe. Zin in!

Op de rest moeten we nog even wachten helaas.
Ik kijk uit naar Wreck it Ralph 2. Lijkt me echt super leuk haha. Ga met mijn vriend naar de bioscoop dan misschien. Die film lijkt hem ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
MadnessInWonderland schreef:
24-10-2018 10:52
Ik kijk uit naar Wreck it Ralph 2. Lijkt me echt super leuk haha. Ga met mijn vriend naar de bioscoop dan misschien. Die film lijkt hem ook leuk.
Daar kijk ik ook naar uit. De nerd in mij vond 1 al geweldig 😄
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
24-10-2018 11:06
Daar kijk ik ook naar uit. De nerd in mij vond 1 al geweldig 😄
Hahah ja ik ook. :D een van mijn favorieten is het toch wel. En al helemaal leuk omdat mijn vriend waarschijnlijk mee wil haha.
Alle reacties Link kopieren
Disney is gewoon geweldig! Vroeger al en nu nog wat mij betreft.
De oudere films vind ik belle en assepoester het leukste. De nieuwe wreck it ralph echt super, inside out heel bijzonder en herkenbaar, brave vond ik ook leuk, rapunzal met de koekenpan die kijk ik eigenlijk altijd als ik me down voel frozen ook al zo leuk, incredibles 1 en 2 (2 gezien in bios).
Ik koop veel dvd's op rommelmarkten voor een prikkie. Heb een lijstje bij me met welke we al hebben. Zeker de vervolgen kan ik op die manier voor een prikkie eens kijken en bewaren.

Onlangs trouwens dombo weer eens gekeken maar die vond ik echt saai.

Kent iemand hier de film heksen en bezemstelen? Die film keek ik vroeger als kind enorm veel op videoband. Was die film helemaal vergeten totdat ik een op een rommelmarkt zag liggen. Is een film waarbij tekeningen en echte mensen door elkaar heen gaan maar echt op een hele leuke manier.
Zelfs nu vond ik hem nog heel leuk om te zien.

Tarzan 2, lion king 2 en 3, peter pan terug naar nooitgedachtland en cars 2 heb ik als vervolgen hier liggen maar nog niet naar gekeken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ow en uiteraard sta ik te popelen om Ralph 2 te zien. De voorstukjes voorspellen een hoop goeds wat mij betreft.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
24-10-2018 19:08
Disney is gewoon geweldig! Vroeger al en nu nog wat mij betreft.
De oudere films vind ik belle en assepoester het leukste. De nieuwe wreck it ralph echt super, inside out heel bijzonder en herkenbaar, brave vond ik ook leuk, rapunzal met de koekenpan die kijk ik eigenlijk altijd als ik me down voel frozen ook al zo leuk, incredibles 1 en 2 (2 gezien in bios).
Ik koop veel dvd's op rommelmarkten voor een prikkie. Heb een lijstje bij me met welke we al hebben. Zeker de vervolgen kan ik op die manier voor een prikkie eens kijken en bewaren.

Onlangs trouwens dombo weer eens gekeken maar die vond ik echt saai.

Kent iemand hier de film heksen en bezemstelen? Die film keek ik vroeger als kind enorm veel op videoband. Was die film helemaal vergeten totdat ik een op een rommelmarkt zag liggen. Is een film waarbij tekeningen en echte mensen door elkaar heen gaan maar echt op een hele leuke manier.
Zelfs nu vond ik hem nog heel leuk om te zien.

Tarzan 2, lion king 2 en 3, peter pan terug naar nooitgedachtland en cars 2 heb ik als vervolgen hier liggen maar nog niet naar gekeken.
Dombo is inderdaad vreselijk!
Ik had al die vervolgen maar heb ze ooit weggedaan. Echt super dom natuurlijk. Wil ze weer terug haha :P
Ja heksen en bezemstelen keken wij ook veel. Ik heb hem ook op dvd maar al een tijdje niet gekeken.

Dombo vind ik ook ontzettend saai. Die heb ik niet op dvd.

Brave is ook leuk. Frozen kan ik niet meer zien. Die is hier echt te vaak gekeken door mijn dochter. Ze was toen een jaar of 3.
Heksen en bezemstelen heb ik serieus nog nooit gezien. Denk dat het komt omdat ik de combinatie tekenfilm en echt niet super vind
Ik vond het vliegende bed altijd zo intrigerend, haha.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
24-10-2018 19:08
Disney is gewoon geweldig! Vroeger al en nu nog wat mij betreft.
De oudere films vind ik belle en assepoester het leukste. De nieuwe wreck it ralph echt super, inside out heel bijzonder en herkenbaar, brave vond ik ook leuk, rapunzal met de koekenpan die kijk ik eigenlijk altijd als ik me down voel frozen ook al zo leuk, incredibles 1 en 2 (2 gezien in bios).
Ik koop veel dvd's op rommelmarkten voor een prikkie. Heb een lijstje bij me met welke we al hebben. Zeker de vervolgen kan ik op die manier voor een prikkie eens kijken en bewaren.

Onlangs trouwens dombo weer eens gekeken maar die vond ik echt saai.

Kent iemand hier de film heksen en bezemstelen? Die film keek ik vroeger als kind enorm veel op videoband. Was die film helemaal vergeten totdat ik een op een rommelmarkt zag liggen. Is een film waarbij tekeningen en echte mensen door elkaar heen gaan maar echt op een hele leuke manier.
Zelfs nu vond ik hem nog heel leuk om te zien.

Tarzan 2, lion king 2 en 3, peter pan terug naar nooitgedachtland en cars 2 heb ik als vervolgen hier liggen maar nog niet naar gekeken.
Heksen en bezemstelen ken ik wel, maar ik heb hem pas een paar jaar geleden een keer gezien. Toen was hij op tv.

Het punt van best wel wat oude films is dat er weinig snelheid in zit en dat is voor moderne kijkers toch vaak saai. Ik vind Dombo op zich een leuke film, maar ik moet dan voornamelijk lachen of de dubbelzinnigheid van bepaalde grappen en verwijzingen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb ook nog nooit Oliver & Co gezien. Vraag me af of deze leuk is.
Alle reacties Link kopieren
MadnessInWonderland schreef:
25-10-2018 15:18
Ik heb ook nog nooit Oliver & Co gezien. Vraag me af of deze leuk is.
Ja, is een vlotte film voor die tijd ;-)
Heeft ook swingende liedjes
Alle reacties Link kopieren
Voor mij de classics als: de Aristokatten, 101 dalmatiers, de Leeuwenkoning, Aladdin, Oliver & Co, Frank en Frey, Kleine Zeemeermin, Peter Pan. Ik heb ze alleen op VHS, maar geen videorecorder meer. Sommige banden waren paars. Af en toe kijk ik nog stukjes op YouTube. Raak ze nooit echt beu en vind zowel de verhalen als de tekenstijl mooi. Veel details.
Alle reacties Link kopieren
Dombo krijgt een live action vervolg van Tim Burton.
Ik kijk uit naar de live action versie van Mulan en Wreck it Ralph 2, die eerste was briljant.
hondenmens schreef:
25-10-2018 16:05
Voor mij de classics als: de Aristokatten, 101 dalmatiers, de Leeuwenkoning, Aladdin, Oliver & Co, Frank en Frey, Kleine Zeemeermin, Peter Pan. Ik heb ze alleen op VHS, maar geen videorecorder meer. Sommige banden waren paars. Af en toe kijk ik nog stukjes op YouTube. Raak ze nooit echt beu en vind zowel de verhalen als de tekenstijl mooi. Veel details.
De aristokatten, 101 Dalmatiërs, aladdin en de leeuwenkoning vond ik ook geweldig en nog steeds haha.
Mis die tijd van videobanden soms wel een beetje.
broodtrommel schreef:
25-10-2018 18:17
Dombo krijgt een live action vervolg van Tim Burton.
Ik kijk uit naar de live action versie van Mulan en Wreck it Ralph 2, die eerste was briljant.
Wreck it Ralph 2 kijk ik echt heeeeel erg naar uit! :D denk dat live action Mulan ook erg leuk kan zijn.
Wat vinden jullie echt de slechtste Disneyfilm ooit?
Alle reacties Link kopieren
MadnessInWonderland schreef:
26-10-2018 14:08
Wat vinden jullie echt de slechtste Disneyfilm ooit?
Pocahontas, Sneeuwwitje. Vind ze gewoon niet interessant.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Fantasia highly overrated. Mijn vriend heeft een hekel aan Lilo & Stitch
Alle reacties Link kopieren
MadnessInWonderland schreef:
26-10-2018 14:08
Wat vinden jullie echt de slechtste Disneyfilm ooit?
Ik heb er ook zin in Madness😄

Pft. Slecht vind ik the Sword in the Stone en Pinocchio en Peter Pan kunnen me ook niet bekoren. Vind ze erg saai. En Mary Poppins heb ik een soort van allergie voor ontwikkeld.

Qua Pixar Cars 😑 het ziet er wel geinig uit hoor maar verder? Niet bijster origineel. Brave vond ik ook zeer matig. Echt een teleurstelling.
hondenmens schreef:
26-10-2018 14:24
Pocahontas, Sneeuwwitje. Vind ze gewoon niet interessant.
Sneeuwwitje vind ik ook niet echt leuk idd nee. Pocahontas gaat op zich wel maar ook geen favoriet.
MevrHuppeldepup schreef:
26-10-2018 15:34
Ik vind Fantasia highly overrated. Mijn vriend heeft een hekel aan Lilo & Stitch
Fantasia is ook niks voor mij idd. Vroeger eens gezien maar ik hoef ze echt niet.

Lilo en stitch vind ik wel echt leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven