Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - Deel 3

22-12-2018 22:22 3003 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quadacker en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
anoniem_298027 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 14:19
90.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze kiezen er zelf voor om op tv te komen
juliadenders schreef:
24-12-2018 02:22
Ik vind tot nu toe alle gezinnen leuk. Iedereen op z'n eigen manier. Ze zijn vooral liefdevol en dat vind ik het meest belangrijk. Respect voor hun allemaal hoe ze het doen want ik word al gek van m'n 2 kids haha.
En wat ik door m'n eigen kinderen wel heb geleerd: drukke niet altijd gehoorzame kids zijn niet per definitie zo door een minder goede opvoeding. Daarom veroordeel ik familie b ook helemaal niet. En snap ik dat ze deze weg hebben gekozen ( het niet drillen van de kinderen zeg maar), want dat heeft dan ook geen enkele zin.
Pick your battles..
Leuke fams petje af!
Ik ben het niet met je eens.
Ik snap de keuze van de familie B voor zoveel kinderen totaal niet. Ze kunnen dat niet aan. En hadden er niet aan moeten beginnen. Het is gewoon niet goed voor de kinderen. En dat is het aller belangrijkste. Ze hebben de middelen niet om ze op te voeden.
En natuurlijk ligt vervelend gedrag niet altijd aan de opvoeding maar in dit geval duidelijk wel. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat jij dat anders ziet.
Ik zie ook liefde voor de kinderen. Maar vooral onmacht en frustratie.
Ik zie ook niet echt liefde voor de kinderen. Maar dat zal er ongetwijfeld uitgeknipt zijn. Die oudste jongens doen het nooit goed in de ogen van Thaila en Rob en voor de rest is Thaila vooral politieagent. Niet dit, niet dat.

De thuiskomst van dat meisje met de gegipste arm, daar was geen sprankje liefde te zien.

Ik zie wel liefde tussen de kinderen, gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het geen dag volhouden bij de familie B o_o Wat een chaos.

Vanavond weer voor de buis!
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
24-12-2018 08:19
Ik snap ook best dat er geknipt en geplakt wordt. Ook Madelief zal wel eens niet zo stuurs en nukkig zijn. Maar wat er niet is, kan ook niet gefilmd worden. En wat ik zie bij de familie BB is heel veel chaos en onmacht (geen onwil).
ja , mee eens
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
snappen die lui wel hoeveel co2 uitstoot een mens veroorzaakt? in plaats van kinderbijslag zou er een kinderheffing moeten zijn. zoveel kinderen is zo slecht voor het milieu
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
24-12-2018 09:12
Ik zie ook niet echt liefde voor de kinderen. Maar dat zal er ongetwijfeld uitgeknipt zijn. Die oudste jongens doen het nooit goed in de ogen van Thaila en Rob en voor de rest is Thaila vooral politieagent. Niet dit, niet dat.

De thuiskomst van dat meisje met de gegipste arm, daar was geen sprankje liefde te zien.

Ik zie wel liefde tussen de kinderen, gelukkig.
De oudste dochter wil ik wel eens duidelijk horen daar ze zit nu wel op de bank maar zegt niks , ik snap wel dat zij niet meer thuis woont . (De oudste 2 jongens , ook mee eens , misschien wordt dat ook er uit geknipt?Ik heb echt het idee dat de makers bij deze familie alle goeds er uit knipt ) de oudste twee vind ik wel lief voor hun broertjes en zusjes , echter zij zijn NIET de ouders ze kunnen best es oppassen of een keer iemand corrigeren op hun leeftijdtijd maar het is niet hun verantwoordelijkheid dat ene "naamnaarkeus-iën" stuitert over bank,tafel,auto,zusje,broertje,vensterbank of whatever . Thuiskomst Charriëne uit het ziekenhuis daar hoop ik dat er geknipt is en dat er toch eerst aandacht voor haar was. :facepalm: :cry:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
22-12-2018 23:53
ja , die hebben een baby er bij .
Echt? Arme kinderen.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
24-12-2018 09:03
Ik ben het niet met je eens.
Ik snap de keuze van de familie B voor zoveel kinderen totaal niet. Ze kunnen dat niet aan. En hadden er niet aan moeten beginnen. Het is gewoon niet goed voor de kinderen. En dat is het aller belangrijkste. Ze hebben de middelen niet om ze op te voeden.
En natuurlijk ligt vervelend gedrag niet altijd aan de opvoeding maar in dit geval duidelijk wel. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat jij dat anders ziet.
Ik zie ook liefde voor de kinderen. Maar vooral onmacht en frustratie.
Ook dat zie ik. In hun geval was ik ook zeker niet doorgegaan met krijgen van meer kinderen. Ik ben niet voor niets gestopt bij 2. Zij krijgen over het algemeen wat drukkere en pittigere kinderen dan gemiddeld. Mijn jongste zou er ook zo tussen passen. En ik heb de tijd en middelen hem op te voeden, toch is hij zo. Het zijn ook nog eens veel jongens. Dus wat mij betreft niet te vergelijken met gezinnen met veel meiden)en of kinderen met minder druk gedrag.
Ik herken die frustratie bij taila deels en daarom vind ik: petje af. Ze roeien met de riemen die ze hebben en dit doen ze naar mijn idee goed, iig beter dan ik zou kunnen ( en het aantal kinderen kan je nu niet meer terug draaien).
Wat mij opviel de laatste afleveringen bij de BB is dat die "headbanger" er niet bij zit als ze geinterviewd worden. Die zal waarschijnlijk niet rustig kunnen blijven zitten.
Alle reacties Link kopieren
Die oudere jongen bij de familie BB probeert nog iets aan de opvoeding te doen, het lijkt alsof hij meer zijn best doet dan zijn vader, die alles weglacht. En zijn broertjes lijken ook nog wel te luisteren naar hem.
"After all this time?" "Always."
Die voedt beter op dan zijn moeder.
Star² schreef:
24-12-2018 19:13
Die voedt beter op dan zijn moeder.
Jammer dat het niet landt bij dat stelletje ongeregelde broertjes :(
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik vind het echt een tokkie familie. Die Antiliaanse vader vind ik symphatiek.
Is ma BB eigenlijk zwanger?
Alle reacties Link kopieren
quattro-stagioni schreef:
24-12-2018 19:17
Is ma BB eigenlijk zwanger?
Dat vroeg ik me ook af, ze ziet er zwanger uit. Ik hoop het niet.
ik ga maar weer even door met niks zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke grootouders zeg.
Alle reacties Link kopieren
Wat een aso is Rob toch gadverdamme.
Inderdaad, het zal je man maar zijn. Thaila lijkt inderdaad zwanger.

En alsof de mentaliteit van die Duitsers wat uitmaakt. Over het algemeen zijn ze netter dan de familie BB
quattro-stagioni schreef:
24-12-2018 19:17
Is ma BB eigenlijk zwanger?
Vriend loopt naar binnen, werpt een blik op de tv en vraagt hetzelfde :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik :heart: Jayh.
Star² schreef:
24-12-2018 19:34
Vriend loopt naar binnen, werpt een blik op de tv en vraagt hetzelfde :rofl:
Great minds think alike :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jan ook een leuke vader.
Alle reacties Link kopieren
Haha Boeke boeke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven