Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Jammer, als je je Robinsonwaardig gedraagd wordt je eruit geschopt. Net als Nicolas vorig jaar.

Ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen het tactische aan dit spel niet zo leuk vinden maar dat krijg je vanzelf als je 20 mensen laat strijden voor één titel. Dan zouden ze iedereen apart moeten laten strijden, of met zijn tweeen. Robinson Crusoe had tenslotte ook maar één andere eilandgenoot.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik zapte van t weekend langs zo'n tuinprogramma en vond lodewijk er wat magertjes uit zien... Stiekem hoop ik nog steeds dat ie op de een of andere manier terugkomt voor revenge. Tijdens de reclame werd gesproken over een verrassing na de samensmelting... Could it be? :-) (hihi, wil gewoon geel graag dat het pokertrio op hun donder krijgt)
Zo'n verrassing zou wel leuk zijn!
fajah had ook n akkoortje met lootje kunnen smeden:

dat zij hem zou laten winnen bij de proef....en dat zij dan een geldbedrag van hem zou krijgen....dat was pas cool geweest
Saszzje, dat zou een topverrassing zijn! Maar helaas (ivm de verrassing, anders had ik gelukkig geschreven) vond ik hem er goed uitzien van de week op tv met kinderen en prinses Irene in het bos.

Hoop zo dat Fajah vanavond gaat winnen. Tess laat zich eruit spelen door vorige week in het complot te trappen, Fajah houdt zich sterk in die mangrove en laat mij als kijker veel vaker lachen. Spannend....
Ik gun het ze allebei; dat is het probleem. Ik kende Fajah niet maar waardeer haar enorm. Lodewijk gun ik het ook. Mede ook doordat dat het verloop van de expeditie zo spannened kan maken
Fajah moet gewoon winnen vanavond, dat verdient ze na al die tijd strijden in de mangrove.
Louise1, je loopt een weekje achter. Lodewijk is er al uit... Maar Saszzje en ik hopen dat hij vanavond de verrassing is voor de samensmelting (alhoewel dat vast iets eetbaars is).
quote:louise1 schreef op 22 oktober 2012 @ 14:04:

Jammer, als je je Robinsonwaardig gedraagd wordt je eruit geschopt. Net als Nicolas vorig jaar.

Ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen het tactische aan dit spel niet zo leuk vinden maar dat krijg je vanzelf als je 20 mensen laat strijden voor één titel. Dan zouden ze iedereen apart moeten laten strijden, of met zijn tweeen. Robinson Crusoe had tenslotte ook maar één andere eilandgenoot.

Lodewijk blijkt toch ook niet zo Robinsonwaardig.

Leuk al dat timmeren en bouwen, maar je weet als kandidaat ook dat er gestemd moet worden en dat je munten hebt. Hij dacht in een groep van 4 te zitten en wilde met dat groepje door. Dus in feite zat hij ook in een complotje aangezien hij ervan uitging dat 'zijn' groep Tess eruit zou stemmen.
quote:louise1 schreef op 25 oktober 2012 @ 11:58:

Ik gun het ze allebei; dat is het probleem. Ik kende Fajah niet maar waardeer haar enorm. Lodewijk gun ik het ook. Mede ook doordat dat het verloop van de expeditie zo spannened kan maken Ja, nee, dat wist ik. Was gewoon algemeen en hypothetisch bedoeld Als L terug zou komen in het spel.
We zullen zien vanavond! Ik hoop enorm dat Fajah door gaat, kan me ook haast niet voorstellen dat ze van Tess verliest hoor, daar niet van. Ik vond Fajah de eerste afleveringen een beetje vervelend maar wat ik nu van haar zie gun ik haar de overwinning nu het meest!
Ik ben ook benieuwd! Ga er van uit dat Fajah wint, maar goed ze moet het nog maar doen. Hoop dat ze daarna een leuke tegenactie gaat opzetten en dat een van de broers of Fatima naar huis kan.
Firene, zo met je eens. Het liefste gaat dat hele trio naar huis.
Fajah, niet aan die kant staan. Dat is de kant van de verliezers.
Go Fajah!
Gelukkig de juiste kant.
Ik ben er ook weer bij!
Nou kom op dan
Ik heb trouwens nog nooit eerder een serie van Robinson gevolgd, heb dus ook niet echt een idee waarom ze zo blij zijn met de samensmelting
Go Fajah!
Dat ze in zo'n krap bikinitje gaan rondlopen als ze niet weten wat de proef is
Ik wil het lijf van Tess! Maar Fajah is echt onverslaanbaar geworden in deze proef hoor.
quote:tristan19 schreef op 25 oktober 2012 @ 20:35:

Ik heb trouwens nog nooit eerder een serie van Robinson gevolgd, heb dus ook niet echt een idee waarom ze zo blij zijn met de samensmelting Ik kijk elk jaar maar heb dit ook nooit begrepen...
Ok ik neem mijn woorden terug
omg fajahhhhhhhhhhhhh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven