Expeditie Robinson 2012
donderdag 1 november 2012 om 21:43
YEAHHHH hier ook zitten juichen geweldig!!!
Enne heeft die domme Peggy nou echt niet door dat ze alleen maar gebruikt word voor haar stem en meer niet, en dat ze op t einde zelf aan de beurt is...zo dom!!
Kan niet wachten tot volgende week, ohhh zo spannend!!
Wat me dit jaar ook opvalt itt andere jaren, is dat er geen honger is, en vorig jaar was er ook extreme heimwee, kinderen&man&vrouw enzo. Prijzen kon je winnen bijv een telefoongesprek of brieven. En dit keer helemaal niemand hoor ik over thuis ofzo....het gaat dit keer echt puur om t spel en meer niet!
Mis dat toch wel een beetje want ja ze kunnen dan net zo goed bij wijze van in een hotel zitten of zoiets, t gaat neit om de echte robinson!!
Maar goed t is wel rete spannend nu haha!!
Enne heeft die domme Peggy nou echt niet door dat ze alleen maar gebruikt word voor haar stem en meer niet, en dat ze op t einde zelf aan de beurt is...zo dom!!
Kan niet wachten tot volgende week, ohhh zo spannend!!
Wat me dit jaar ook opvalt itt andere jaren, is dat er geen honger is, en vorig jaar was er ook extreme heimwee, kinderen&man&vrouw enzo. Prijzen kon je winnen bijv een telefoongesprek of brieven. En dit keer helemaal niemand hoor ik over thuis ofzo....het gaat dit keer echt puur om t spel en meer niet!
Mis dat toch wel een beetje want ja ze kunnen dan net zo goed bij wijze van in een hotel zitten of zoiets, t gaat neit om de echte robinson!!
Maar goed t is wel rete spannend nu haha!!
donderdag 1 november 2012 om 21:58
Jammer ook dat MinHee en Paul dus niet samen over een tactiek hebben gesproken terwijl ze duidelijk in de gevarenzone zaten. Ik denk dat dat komt omdat het 'bekenden' zijn, als je als 'onbekende Belg of Nederlander mee doet ben je waarschijnlijk wat beter voor bereid op wat je te wachten staat.
Vind t tof hoe Fajah het heeft gespeeld, de tweeling eruit en Gene zijn munten kwijt.
Vind t tof hoe Fajah het heeft gespeeld, de tweeling eruit en Gene zijn munten kwijt.
donderdag 1 november 2012 om 22:49
Zo gaaf van Fajah niet met dat pokertrio en Peggy meeging, komt 100% zeker doordat ze destijds Lodewijk wegstemde. En Min-heen die van het broertje won, ik zat zo te schreeuwen kom op Min-hee kom op. En gelukkig ze wist het als eerste.
Vrees dat Fatima, Chris en Peggy nu tegen Fajah gaan stemmen, dus hopelijk wint Fajah immuniteit.
Vrees dat Fatima, Chris en Peggy nu tegen Fajah gaan stemmen, dus hopelijk wint Fajah immuniteit.
donderdag 1 november 2012 om 23:37
Ik heb het teruggekeken. Hij liep eerst even vijf minuten vast maar daarna deed hij het gewoon.
Haha ik wist de afloop maar zat nog steeds bijna tegen de TV te schreeuwen toen Minhee met dat puzzeltje stond. Nou ja de laptop dus.
Gaaf hoe Fayah, die er zo lang uit gelegen heeft, het pokertrio heeft gesaboteerd. Stom dat zij bleven geloven dat ze iedereen konden beïnvloeden.
Ze speelt het spel maar doet er niet schijnheilig over. Ze komt er gewoon voor uit dat ze hier en daar gelogen heeft.
Liefst had ik aan het einde nog even de reactie van Lodewijk gezien
Haha ik wist de afloop maar zat nog steeds bijna tegen de TV te schreeuwen toen Minhee met dat puzzeltje stond. Nou ja de laptop dus.
Gaaf hoe Fayah, die er zo lang uit gelegen heeft, het pokertrio heeft gesaboteerd. Stom dat zij bleven geloven dat ze iedereen konden beïnvloeden.
Ze speelt het spel maar doet er niet schijnheilig over. Ze komt er gewoon voor uit dat ze hier en daar gelogen heeft.
Liefst had ik aan het einde nog even de reactie van Lodewijk gezien
donderdag 1 november 2012 om 23:53
Ja idd, Fayah heeft ook haar streken maar ze komt er ook gewoon voor uit. En ze speelt niet puur voor haar eigen hachje maar ook voor een soort gerechtigheid.
Ja het pokertrio pokerduo staat nu totaal niet sterk meer. Ze hebben zich nergens mee bewezen, alleen dat het voor hun tactiek boven alles is.
Ja het pokertrio pokerduo staat nu totaal niet sterk meer. Ze hebben zich nergens mee bewezen, alleen dat het voor hun tactiek boven alles is.
vrijdag 2 november 2012 om 00:45
vrijdag 2 november 2012 om 08:44
Wat mij wel opvalt vanaf t begin dat niemand eens dacht van: shit, pokertrio zijn vriendjes dus die gaan zeker weten sa,enspannen, tot t einde! Dat er niemand dacht van: hey die moeten we zsm uit elkaar halen! Iedereen trapte erin om met hun mee te gaan! Naja niet iedereen maar Peggy, ook Tess deed mee...en gewoon niet doorhebben dat ze erna zelf aan de beurt zijn!
Hoop zoooo dat Fajah, Ruud, Minhee, Paul, Gene volgende week Fatima pakken! Lijot me logische keuze maja...er kan van alles gebeuren! Want fatima staat toch nog met broertje en Peggy....
Kan echt nie wachten tot volgende week haha
Hoop zoooo dat Fajah, Ruud, Minhee, Paul, Gene volgende week Fatima pakken! Lijot me logische keuze maja...er kan van alles gebeuren! Want fatima staat toch nog met broertje en Peggy....
Kan echt nie wachten tot volgende week haha
zondag 4 november 2012 om 20:07
Lijkt me voor iedereen verstandig om Fatima er nu uit te wippen. Min Hee zal zeker met het clubje van Fajah mee doen en zij is bevriend met Paul, dus die krijgen ze vast ook wel mee. Dan is er nog maar 1 broertje en dan kunnen de grijze muizen als Peggy en Joke weggestemd worden. Voor mij mag Fajah zeker in de finale komen. Min Hee en Paul vind ik ook sympathiek. Gene is ook weer zo kleurloos, dus heb ik niet veel mee.