Expeditie Robinson 2012
maandag 29 oktober 2012 om 09:40
quote:Frizzy schreef op 29 oktober 2012 @ 08:30:
Echt bijzonder hoor, dat mensen zo die link maken met gedrag en uiterlijk. Prima als je dat zelf hebt, ik kan dat gewoon los van elkaar zien.
Ik snap er ook niks van. Ze wekt in elk geval nogal heftige emoties op bij de kijkers. Idee dat ze letterlijk over lijken gaat vind ik persoonlijk nog opmerkelijker
Wat betreft aantal afleveringen, volgens Wiki zijn het er 16. Dus we zitten op de helft. Voor de liefhebbers, er staat ook een stemtabel op wiki.
Echt bijzonder hoor, dat mensen zo die link maken met gedrag en uiterlijk. Prima als je dat zelf hebt, ik kan dat gewoon los van elkaar zien.
Ik snap er ook niks van. Ze wekt in elk geval nogal heftige emoties op bij de kijkers. Idee dat ze letterlijk over lijken gaat vind ik persoonlijk nog opmerkelijker
Wat betreft aantal afleveringen, volgens Wiki zijn het er 16. Dus we zitten op de helft. Voor de liefhebbers, er staat ook een stemtabel op wiki.
maandag 29 oktober 2012 om 10:13
Ik zie tegenwoordig wel iedereen met iets van panterprint rondlopen dus Fatima loopt er iig wel modieus bij.
En ach, ik vind haar naturel nog steeds mooi qua uiterlijk. Vind haar alleen qua innerlijk en karakter minder mooi (worden). Maar goed, dat zul je als topteamsporter ook wel een beetje in je moeten hebben anders bereik je niet wat zij heeft bereikt.
En ach, ik vind haar naturel nog steeds mooi qua uiterlijk. Vind haar alleen qua innerlijk en karakter minder mooi (worden). Maar goed, dat zul je als topteamsporter ook wel een beetje in je moeten hebben anders bereik je niet wat zij heeft bereikt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 29 oktober 2012 om 18:33
Ik denk (en hoop) dat fatima snel exit gaat. Op die manier ER winnen vind ik niet echt verdiend. Tuurlijk beetje tactisch spelen kan, maar Fatima is er gewoon te vroeg mee begonnen, wat natuurlijk ook niet echt heel slim is. Verder hoop ik dat Peggy, de meeloopster, ook snel exit gaat. Had gehoopt dat ze tegen de trio een complot zou vormen, maar in plaats daarvan gaat ze t pokertrio steunen.
Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.
Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.