Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Echt bijzonder hoor, dat mensen zo die link maken met gedrag en uiterlijk. Prima als je dat zelf hebt, ik kan dat gewoon los van elkaar zien.
quote:Frizzy schreef op 29 oktober 2012 @ 08:30:

Echt bijzonder hoor, dat mensen zo die link maken met gedrag en uiterlijk. Prima als je dat zelf hebt, ik kan dat gewoon los van elkaar zien.

Ik snap er ook niks van. Ze wekt in elk geval nogal heftige emoties op bij de kijkers. Idee dat ze letterlijk over lijken gaat vind ik persoonlijk nog opmerkelijker

Wat betreft aantal afleveringen, volgens Wiki zijn het er 16. Dus we zitten op de helft. Voor de liefhebbers, er staat ook een stemtabel op wiki.
Ik zie tegenwoordig wel iedereen met iets van panterprint rondlopen dus Fatima loopt er iig wel modieus bij.

En ach, ik vind haar naturel nog steeds mooi qua uiterlijk. Vind haar alleen qua innerlijk en karakter minder mooi (worden). Maar goed, dat zul je als topteamsporter ook wel een beetje in je moeten hebben anders bereik je niet wat zij heeft bereikt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik denk (en hoop) dat fatima snel exit gaat. Op die manier ER winnen vind ik niet echt verdiend. Tuurlijk beetje tactisch spelen kan, maar Fatima is er gewoon te vroeg mee begonnen, wat natuurlijk ook niet echt heel slim is. Verder hoop ik dat Peggy, de meeloopster, ook snel exit gaat. Had gehoopt dat ze tegen de trio een complot zou vormen, maar in plaats daarvan gaat ze t pokertrio steunen.

Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.
Gaat Fajah er nou ook in mee..?
Ouwe milf, mannen in haar telefoonboek.
Jemig wat zijn ze doortrapt!
Pff beter gooien ze Fatima eruit.
O wee als Fajah hier in mee gaat, dat zou oliedom zijn zeg!
Betekent op winnaarseiland zitten, dat je dan niet nog eruit gestemd kan worden in de eilandraad???
in het voorstukje had ruud het over een complot in een complot in een complot... dus denk dat fajah zelf met ruud en min hee iets gaat organiseren, terwijl ze deels meewerkt met het andere complot, namelijk gene jokers afnemen...
Miss iedereen ziet elkaar terug op de eilandraad zeiden ze. Ik vind Paul ook echt prachtig.
o wat stom!
Immuniteitsmunt. Spannend!
dat zou tof zijn, zo'n complot in een complot in een complot...
Ik hoop toch echt echt dat dat pokertrio snel hun koffers mogen pakken. Blegh.
Yes, goed zo Fajah!
Ik volg het niet meer, die complotten
Redden ze het met de vier stemmen van het winnaarseiland?
Waarom verraad Fajah zichzelf!?
Ben bang dat ze het niet gaan redden
WAArom heeft minhee dr munten niet ingezet??
Ze had het gewoon helemaal niet verwacht :(
ik wil blijven?
onee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven