Expeditie Robinson 2012
zondag 4 november 2012 om 20:09
zondag 4 november 2012 om 20:21
dinsdag 6 november 2012 om 11:30
quote:2Italy2 schreef op 04 november 2012 @ 20:14:
Maar wie vinden wij dan uiteindelijk Robinson waardig?
Paul, om zijn goede humeur?
Fajah, om haar uithoudingsvermogen in de mangrove?
Ruud, de eeuwige loser?
Ik heb De Robinson nog niet ontdekt.Fajah! Sterk, niet zeuren, eerlijk en humor. Nu nog iets meer hutten bouwen en vissen vangen en ze is wat mij betreft de echte Robinson dit jaar.
Maar wie vinden wij dan uiteindelijk Robinson waardig?
Paul, om zijn goede humeur?
Fajah, om haar uithoudingsvermogen in de mangrove?
Ruud, de eeuwige loser?
Ik heb De Robinson nog niet ontdekt.Fajah! Sterk, niet zeuren, eerlijk en humor. Nu nog iets meer hutten bouwen en vissen vangen en ze is wat mij betreft de echte Robinson dit jaar.
donderdag 8 november 2012 om 06:55
vanavond is het alweer zover.....ik hoop ZO dat fatima eruit wordt geknikkerd...en anders chris dat is n goede tweede kanshebber....
dan moeten samenspannen: fajah min hee ruud peggy paul gene joke
ik denk dat ze dat wel willen. fajah ruud gene en joke hebben vorige keer ook op n broertje gestemd. dat zijn dus al vier stemmen.
ik denk dat ze dat wel willen. fajah ruud gene en joke hebben vorige keer ook op n broertje gestemd. dat zijn dus al vier stemmen.
donderdag 8 november 2012 om 11:16
quote:junamietje schreef op 08 november 2012 @ 06:55:
vanavond is het alweer zover.....ik hoop ZO dat fatima eruit wordt geknikkerd...en anders chris dat is n goede tweede kanshebber....
Maar dan moet die trut of de eikel wel geen immumiteit winnen.
Kan vanavond helaas niet kijken omdat vriend VANAVOND of all days naar James Bond wilt gaan.
Maar dan moet die trut of de eikel wel geen immumiteit winnen.
Kan vanavond helaas niet kijken omdat vriend VANAVOND of all days naar James Bond wilt gaan.
donderdag 8 november 2012 om 11:41
donderdag 8 november 2012 om 15:45
donderdag 8 november 2012 om 18:28