Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Heb net de eilandraad nog een keer gekeken maar het viel me op dat fatima niet haar pokerface trok ze kon haar verbazing niet verbergen.

Overigens had joke op min hee gestemd en wie was er net zo blij dat min hee won en overlaadde haar met knuffels???
Poep, wie heeft jou gescheten?
Maar wie vinden wij dan uiteindelijk Robinson waardig?

Paul, om zijn goede humeur?

Fajah, om haar uithoudingsvermogen in de mangrove?

Ruud, de eeuwige loser?

Ik heb De Robinson nog niet ontdekt.
Lodewijk maar daar was pokertrio bang voor dus er uit gestemd. Vind fayah, min hee, en ruud Robinsonwaardig.
quote:louise1 schreef op 04 november 2012 @ 20:09:

Overigens had joke op min hee gestemd en wie was er net zo blij dat min hee won en overlaadde haar met knuffels???

Joke had op Matti gestemd met het clubje van winnaarseiland.

Min Hee had 4 stemmen van het pokertrio en Peggy.
quote:2Italy2 schreef op 04 november 2012 @ 20:14:

Maar wie vinden wij dan uiteindelijk Robinson waardig?

Paul, om zijn goede humeur?

Fajah, om haar uithoudingsvermogen in de mangrove?

Ruud, de eeuwige loser?

Ik heb De Robinson nog niet ontdekt.Fajah! Sterk, niet zeuren, eerlijk en humor. Nu nog iets meer hutten bouwen en vissen vangen en ze is wat mij betreft de echte Robinson dit jaar.
vanavond is het alweer zover.....ik hoop ZO dat fatima eruit wordt geknikkerd...en anders chris dat is n goede tweede kanshebber....

dan moeten samenspannen: fajah min hee ruud peggy paul gene joke

ik denk dat ze dat wel willen. fajah ruud gene en joke hebben vorige keer ook op n broertje gestemd. dat zijn dus al vier stemmen.
Hahahaha ik zei t vanochtend ook al tegen man: yessss expeditie vanavond haha kan niet wachten gewoon haha! Hoop zo dat Fatima eruit gaat, maar ik geloof t niet...zal wel weer niet denk ik!
quote:junamietje schreef op 08 november 2012 @ 06:55:

vanavond is het alweer zover.....ik hoop ZO dat fatima eruit wordt geknikkerd...en anders chris dat is n goede tweede kanshebber....

dan moeten samenspannen: fajah min hee ruud peggy paul gene joke

ik denk dat ze dat wel willen. fajah ruud gene en joke hebben vorige keer ook op n broertje gestemd. dat zijn dus al vier stemmen.

Maar dan moet die trut of de eikel wel geen immumiteit winnen.

Kan vanavond helaas niet kijken omdat vriend VANAVOND of all days naar James Bond wilt gaan.
quote:steph schreef op 08 november 2012 @ 11:16:

[...]

Maar dan moet die trut of de eikel wel geen immumiteit winnen.

Kan vanavond helaas niet kijken omdat vriend VANAVOND of all days naar James Bond wilt gaan.Gaat ie toch lekker alleen Wat is dat nou toch???
Skyfall schijnt helemaal niet zo goed te zijn hoor.
quote:louise1 schreef op 08 november 2012 @ 11:41:

[...]

Gaat ie toch lekker alleen Wat is dat nou toch???Nou het is zijn verjaardagskado dat ik samen met hem naar Skyfall zou gaan. (ik zei nog dat ik liever op zaterdag wilde gaan maar hij moet op zondag vroeg opstaan).
Zoiets moet je ook dan ook geven maar dan onder voorbehoud van...Weet je dat voor de volgende keer
Dan niks meer lezen vanaaf internet, en morgenochtend vroeg direct teryg kijken haha...

En ookniet hier spieken dan he!!

Fijne aaf bij de bios!
quote:missworld schreef op 08 november 2012 @ 15:49:

Dan niks meer lezen vanaaf internet, en morgenochtend vroeg direct teryg kijken haha...

En ookniet hier spieken dan he!!

Fijne aaf bij de bios!

Ik heb geen internetabbo op mijn smartphone anders spiekte ik hier regelmatig.

Dank je.
Ik ben ook zooooo benieuwd naar vanavond! Ik hoop echt dat Fatima eruit gaat!! Ik vind Fajah robinson waardig, echt een vechter.
Bijnaaaaaaaaa is t zover!!!!!!im so excited!! Heel de week naar uitgekeken ( triest he haha)
Ik ook! Lekker, hele spel ligt weer open en ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
Haha stelletje schijnheilen
Die Peggy, wat n onnozel dom wicht zeg pppffff.....
Oeeeee ik voel gewoon dat die Fatima immuniteit gaat winnen.....NEEEEE mag niet!!!!!!
Ik ben er ook bang voor :(
Dan stemmen ze gewoon Chris eruit, en is Fatima de volgende keer aan de beurt.
Heeft Fatima nog munten eigenlijk? Chris wel volgens mij, maar als ze echt samenwerken moet dat geen probleem zijn.
Inderdaad, Fatima kan zonder de broertjes toch niets meer. Ze is het uitschot van de groep
Kutzooi ze heeft er al 5....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven