Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
quote:Frizzy schreef op 02 december 2012 @ 12:59:

[...]

Wat jij zegt is kinderachtig ja, dat klopt helemaal. Maakt verder niet uit hoor.Ne hoor, joh, he!
quote:MilaDila schreef op 02 december 2012 @ 12:59:

[...]

Ha ha ha, dat is waar. Zo'n muffin-type, maat 40, in tijgervel is natuurlijk geen echte Robinson

quote:MilaDila schreef op 02 december 2012 @ 12:59:

[...]

Ha ha ha, dat is waar. Zo'n muffin-type, maat 40, in tijgervel is natuurlijk geen echte Robinson

Maar ik vind haar niet slinks. Ze rekent het allemaal uit en zoekt de samenwerking op. Niks mis mee.

Enige nadeel vind ik dat het spel haar te makkelijk is gemaakt door 2 bevriende pokerbroers aan de expeditie toe te voegen. Dat gaf haar kracht, vriendschap en steun in het spel en de stemmen. Ben benieuwd hoe ze het gedaan had als ze daar in haar eentje was geweest.

Ik vond die actie met Lodewijk echt ontzettend slinks. Doen alsof je goed bevriend bent met iemand zodat hij niet vermoed dat je hem eruit gaat stemmen zodat er geen munten ingezet worden nee, dat verdient niet mijn waardering.

En inderdaad, wat was ze geweest zonder de pokerbroers?

Ik baal ook echt van die instelling 'de sterkste eruit stemmen'. Ikzelf had het programma leuker gevonden als het accent meer had gelegen op de zogenaamde Robinson-kwaliteiten.
BIJNA, bijna bijna ging ik hier elke opmerking over de 'molligheid' van Fatima die jij geplaatst hebt Clarins hier onder elkaar plempen. Maar ach, toen dacht ik: wat een hoop moeite eigenlijk voor iemand waar het helemaal niet leuk mee discussiëren is. Dus. Veel plezier nog met ER, bij mij ga je op negeer.
quote:Frizzy schreef op 02 december 2012 @ 13:07:

BIJNA, bijna bijna ging ik hier elke opmerking over de 'molligheid' van Fatima die jij geplaatst hebt Clarins hier onder elkaar plempen. Maar ach, toen dacht ik: wat een hoop moeite eigenlijk voor iemand waar het helemaal niet leuk mee discussiëren is. Dus. Veel plezier nog met ER, bij mij ga je op negeer.Goed zo meid, je kunt je er maar druk om maken! Negeren die handel, maar niet zonder eerst aan te kondigen natuurlijk
Jemig, steeds als ik hier kijk gaat het over hoe Fatima eruitziet. Heel triest!
Pfffff, ja m'n band loopt leeg, Clarins waarom blijf je er zo uitgebreid door over gaan?
quote:Frizzy schreef op 02 december 2012 @ 13:04:

[...]

Ik vond die actie met Lodewijk echt ontzettend slinks. Doen alsof je goed bevriend bent met iemand zodat hij niet vermoed dat je hem eruit gaat stemmen zodat er geen munten ingezet worden nee, dat verdient niet mijn waardering.

En inderdaad, wat was ze geweest zonder de pokerbroers?

Ik baal ook echt van die instelling 'de sterkste eruit stemmen'. Ikzelf had het programma leuker gevonden als het accent meer had gelegen op de zogenaamde Robinson-kwaliteiten.Ja maar dat doen de deelnemers niet. De sterkste drie waren vanaf het begin het poker-trio. Fatima is weer de sterkste van die 3. Zij heeft volgens mij nog nooit 1 stem van wie dan ook gehad. Dat vind ik echt dom van de rest.
quote:MilaDila schreef op 02 december 2012 @ 13:18:

[...]

Ja maar dat doen de deelnemers niet. De sterkste drie waren vanaf het begin het poker-trio. Fatima is weer de sterkste van die 3. Zij heeft volgens mij nog nooit 1 stem van wie dan ook gehad. Dat vind ik echt dom van de rest.Volgens mij was iedereen in eerste instantie in een soort van shock door de onverschrokken tactische houding van het stel. En al die tijd zijn ze nog niet echt goed wakker geworden eigenlijk.
Clarins, een tip: www.zoekeenhobby.nl
Fatima is niet alleen zo ver gekomen door het blok wat ze vormde met de broers,ze heeft toch ook wel wat proeven gewonnen.

Wat mij betreft mag ze in de finale komen.

Gezeur over hoe ze er verder uit ziet,ik mocht willen dat ik dat figuur had.

Wat iemand eerder ook zegt ze was sportvrouw en nu pokert ze en daar reist ze de hele wereld voor over.Geen wonder dat ze wat minder gestroomlijnd is dan 10 jaar geleden.

Hoop dat Fajah er donderdag wel in blijft en Gene vertrekt,vind hem helemaal niks toevoegen.
quote:dolfje schreef op 02 december 2012 @ 13:37:

Hoop dat Fajah er donderdag wel in blijft en Gene vertrekt,vind hem helemaal niks toevoegen.

Ondanks dat ik Fatima de winst niet gun ben ik dat toch wel met je eens.

En ja Fatima is inderdaad fanatiek in proeven, dat klopt. Had het dan toch leuker gevonden als ze ver was gekomen zonder dat tactische spel. Dan had ik haar wellicht kunnen waarderen om Robinson kwaliteiten waar ik nu te weinig van heb gezien.
Jemig, wat is die Fajah dun. Owwww en Joke is ook dun.

Lodewijk was niet dun en de stand in van Jean Claude was ook niet dun maar wel stoerig. Min Hee had een te groot badpak, ze kon er zowat mee zeilen en dat is niet handig in de mangrove.

Gene heeft een rare naam, is het nou Djeen of Geenuh?

Dus ik denk dat Fatima de Robinson wordt.
Wie de Vara gids heeft NIET lezen wat er donderdag de 13e gaat gebeuren, want daar staat wie er aankomende donderdag naar huis gaat!

Lekker suf van de Vara.........
wie dan? wie dan?
Ik zeg niks..............
boehoeeee :(

ik vrees nl voor fajah en ik vind fajah een topper
Wat suf... dat ze die info hebben klopt al niet maar om het dan in de gids te zetten
Heaven hebben ze een paar jaar geleden ook gedaan! Ik heb ze toen daarover gemaild, nooit een reactie gehad.
Irritante is wel dat ik het nu ook wil weten en google mij niet wijzer maakt .
Ik had het idee dat ik het kon opmaken uit het voorstukje. Of ze zetten ons expres op het verkeerde been, dat kan ook.
Please niet verklappen!!!
Verklappen is een ban waard. Vind ik.
Mee eens missworld en Frizzy, ben wel benieuwd .
Ik wil het NIET weten!

Wat een gezelligheid trouwens hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven