Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Nou ik wil het ook zeker niet weten maar ik denk en hoornist Fajah. Ik denk dat omdat ze haar zo met die ruzie met Chris laten zien.
quote:_discovery_ schreef op 04 december 2012 @ 20:15:

Heaven hebben ze een paar jaar geleden ook gedaan! Ik heb ze toen daarover gemaild, nooit een reactie gehad.Ja inderdaad, dat herinner ik me nu ook! mmm, hebben ze dus ook niks van geleerd.
Hebben we er al zin in Na n hysterisch Pakjesavond ben ik wel toe aan n rustig avondje ER!! Hoeveel afl komen er eigenlijk nog??

Ben heel benieuwd welke kant t deze afl opgaat! Ik ben bang dat Fajah eruit moet, maja daar was ik verleden week ook van overtuigd haha!!

Denk wel dat ik vanaaf weer ga walgen van Chris die wraak gaat nemen voor zn broertje kotss!!!

Ben benieuwd!!
Denk dat Fajah eruit moet, op Twitter liet ze weten alle vragen te beantwoorden na de aflevering van vanavond. Of hoort dat ook bij het spel
Ja zag t net ja, ja wel toevallig ja!!

Vanavond blijven de 2 finalisten over, ws na de evenwichtbalk! Spannend!
Ik wens ik wens ik wens... Dat Fajah immuniteit wint.
Spannende aflevering. Ik hoop alleen niet dat Chriss wint, wat een jankerd is dat.
Ik moet vanavond werken en kan dus pas vanaf 21.30 kijken,ben erg benieuwd!!
Jaaa, heb er ook zin in! Zelfs afspraak verzet zodat ik kan kijken
Arrggh, en niks zeggen hier svp over Twitter of wat dan ook!
Als ze een beetje slim zijn, snappen Fajah, Gene en Peggy toch wel dat dit het enige moment is dat ze iets aan het Fatima/Chris duo kunnen doen.
Dat zou je denken...
Die Peggy heeft makkelijk lullen, heeft de hele expeditie niets hoeven uitvoeren en is er als pion doorgeloodsd.
Ooooooh DOMME Fajah.
quote:lilyofthevalley schreef op 06 december 2012 @ 20:44:

Die Peggy heeft makkelijk lullen, heeft de hele expeditie niets hoeven uitvoeren en is er als pion doorgeloodsd.Inderdaad
Aaahhgg ik erger me zo ontzettend aan Chris, Peggy en Fatima. Ik log apart even in om dat hier neer te zetten.

Duim, duim dat Fajah blijft staan!
Fajah heeft kracht. Dit kan ze. KOM OP MEID!
Go Fajah
Jaaaaah rook ze uit! Go Girl!
Hoe leuk zou het zijn als Fajah en Gene nu direct doorgaan naar de finale?
Echt he Marl1eke. ik zou m kapot lachen, zodat Peggy weet op wie er gestemd wordt als Fatima en Chriss geen andere keus hebben.
Ja idd die Peggy is er gewoon doorheen geglipt...ik denk dat alle anderen t gewoon niet aandurfde om n front te gaan vormen tegen t pokertrio!

Peggy zal nooit tegen fatima stemmen, die kust de grond waarop fatima loopt (iekkk).....

Ze heeft gewoon mazzel gehad, dat ondanks dat ze haar gebruikt hebben al die tijd, dat ze zelf er nooit uitgestemd is!

Ik hoop ZO dat diemChris er als eerste afpleurt, wat n .......is het toch!! Gatver wat n walgelijk mannetje!!
Chris heeft echt geen enkele proef nog goed gedaan
T zijn allemaal niet 'swerelds mooiste voeten
*zet alle Uri Geller-achtige krachten in om Chris eraf te kijken*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven