Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 20

21-05-2023 12:57 3018 berichten
Deel 20 :cheer2:

Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
_2Nice2B_ schreef:
21-05-2023 15:04
12 man op kampeervakantie, ik zou een jeugdherberg afhuren. Gaarkeuken, pingpong en een dropping van alles boven de 8, lekker ver weg. Heb je gekijk de nacht alleen voor een doorsmeerbeurt. :cheer:
Die heeft ze wel nodig met zoveel mensen, er moet natuurlijk wel genoeg op tafel komen he met zoveel pubers in huis. 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
De puberlade gaat toch gewoon mee? Daarom heeft ze zoveel auto-indeling-issues denk ik...
Alle reacties Link kopieren Quote
Holaa schreef:
21-05-2023 18:09
De puberlade gaat toch gewoon mee? Daarom heeft ze zoveel auto-indeling-issues denk ik...
Ik maakte me al zorgen over de bbq ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Holaa schreef:
21-05-2023 18:09
De puberlade gaat toch gewoon mee? Daarom heeft ze zoveel auto-indeling-issues denk ik...
En schoonmaakspullen,die pubers drinken in die gaarkeuken allemaal in de koelkast. Misschien heeft ze geluk, krijgt ze daar een inloopkoelkast mèt tafeltje. Scheelt weer soppen.
I'll be back..forumfossiel.
_2Nice2B_ schreef:
21-05-2023 15:04
12 man op kampeervakantie, ik zou een jeugdherberg afhuren. Gaarkeuken, pingpong en een dropping van alles boven de 8, lekker ver weg. Heb je gekijk de nacht alleen voor een doorsmeerbeurt. :cheer:
:rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was vandeweek bij ‘de’ groenrijk van AM. Het viel me wel tegen, was best klein.
Alle reacties Link kopieren Quote
remedialteacher schreef:
21-05-2023 20:06
Ik was vandeweek bij ‘de’ groenrijk van AM. Het viel me wel tegen, was best klein.
het lijkt in de filmpjes best groot
Alle reacties Link kopieren Quote
HNT! :cheer2:
Voor iemand die altijd lekker op de bonnefooi rondtrok met kinderen in Frankrijk, schiet AM behoorlijk in de stress, omdat ze over 6 weken (?) op vakantie willen gaan.

1. Koop een tent.
2. Boek een plek (of ga op de bonnefooi).
3. Pak de tas in, alsof je een weekend weggaat (want bij haar lijkt het alsof ze altijd weken van huis gaan met 'voor iedereen een grote tas'.
4. Neem pinpas en ID-kaart mee.
5. Vergeet niet om de bentobox te vullen.
6. Ga rijden.

Maar voor de liefhebber wil ik dit concept nog verder uitdiepen in een workshop a 37,50 pp. Maar, omdat ik de workshopcode in een boxje verstuur, is het tijdelijk voor €7,50. Exclusief Chef Cookie. Wees er snel bij, want op = op!
Met een gratis sticker!

Afbeelding
Ik heb een crush op Zweden, dus ik vond de vakantie in Zweden heerlijk om te zien bij Wendy. Helemaal alleen op vakantie is het natuurlijk niet, maar de beelden zijn wel prachtig.
En Tamara zwanger. Ik denk alleen maar: hoe dan? Hoe stel je je deze zwangerschap voor? Ozzie is nog geen jaar, loopt nog niet en moet getild worden. De oudste jongens zijn elke dag om 6u wakker. Ze staat vanaf 6 (of eerder) al 'aan' en is verantwoordelijk voor de zorg van de hele bups. En waar laat je ze in een gewone sociale huurwoning? Is het ook een soort tetris, zoals bij de Deijsjes? En hoe ga je in godsnaam je droom achterna in Spanje met al die kinderen.

Kortom: hoe dan?

Maar voor al die praktische bezwaren is vast iets te bedenken als je echt echt echt nog graag een kindje wil. Ik hoop dat ze een goede en gemakkelijke zwangerschap heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Happy new topic !!
Jullie moeten niet vergeten dat ze al jaren niet meer gekampeerd heeft he.. ze weet helemaal niet meer hoe het moet.
ze heeft demeiden erbij gekregen en jet en lot . En ze moet dan alles alleen doen want niemand zorgt natuurlijk voor de kleintjes.

Ik vind het weer stressen om niks en zie al een samenwerking aankomen met een nieuw stressbal merk of een anti stress tips boek
Oh en natuurlijk een nieuwe kistjes samenwerking
Alle reacties Link kopieren Quote
HNT!
Binnenkort gaat de "campinglife"box live!
Misschien kan de sticker van Brokkel t.w.v. 16,99 er ook wel in? Zou me even melden bij get your gift!
Wie geeft de workshop "leidingen doorsmeren voor gevorderden-de campingeditie-"? Online uiteraard, maarrrrr wie snel bestelt vindt mogelijk het gouden ticket!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd wat de leeftijd van Tamara is. Weet iemand dat?
Tadelief schreef:
21-05-2023 22:19
Ik ben benieuwd wat de leeftijd van Tamara is. Weet iemand dat?
Als je Tamara Schelvis googlet, is de eerste hit dit artikel. Artikel is een jaar oud.

https://mamaplaats.nl/blog/mama/de-fami ... ndcounting
Expreszo* schreef:
21-05-2023 22:00
Wie geeft de workshop "leidingen doorsmeren voor gevorderden-de campingeditie-"? Online uiteraard, maarrrrr wie snel bestelt vindt mogelijk het gouden ticket!
En met het gouden ticket komen AM en Maarten bij je langs!

:D
Brokkel* schreef:
21-05-2023 20:42
Maar voor de liefhebber wil ik dit concept nog verder uitdiepen in een workshop a 37,50 pp. Maar, omdat ik de workshopcode in een boxje verstuur, is het tijdelijk voor €7,50. Exclusief Chef Cookie. Wees er snel bij, want op = op!
:HA:
Alle reacties Link kopieren Quote
Brokkel* schreef:
21-05-2023 22:24
En met het gouden ticket komen AM en Maarten bij je langs!

:D
Of de gillende broervan :hyper:
Expreszo* schreef:
21-05-2023 22:00
Wie geeft de workshop "leidingen doorsmeren voor gevorderden-de campingeditie-"? Online uiteraard, maarrrrr wie snel bestelt vindt mogelijk het gouden ticket!
:sick:
Ik wil gewoon NIET weten wat het gouden ticket inhoudt.
Rosalind* schreef:
21-05-2023 22:30
:sick:
Ik wil gewoon NIET weten wat het gouden ticket inhoudt.
Een live demonstratie, wie wil dat nou niet??
Alle reacties Link kopieren Quote
Dolarde schreef:
21-05-2023 22:30
Of de gillende broervan :hyper:
Gillende :lmao: nog wel
Alle reacties Link kopieren Quote
Rosalind* schreef:
21-05-2023 22:30
:sick:
Ik wil gewoon NIET weten wat het gouden ticket inhoudt.
:-D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven