Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
nerdopviva schreef:
03-01-2018 19:36
"Nou, meid, wat ik nou heb meegemaakt, Oh My God. Die date, ja met dat tv-programma. Hij kwam binnen, zag er leuk uit, leuk blousje, lekker luchtje, zijn schoenen paste niet bij zijn overhemd, maar oké. Ik dacht dat hij uit Den Haag kwam, hij zag er leuk uit, leuk tintje. Komt hij gewoon uit Hoofddorp. Uit Hoofddorp, of all places. Hij had wel overal tatoeages, leuk hoor. Toen ik vertelde over mijn tatoeage, dacht hij dat ik een dolfijntje had. Nou ja, serieus! Hoe verzint hij het. En hij wil niet eens kopjes koffie voor me zetten, dat gelóóf je toch niet? Natuurlijk heb ik hem laten betalen, hij denkt toch zeker niet dat we gaan splitten, pfff. En wat nog het ergste is. Hij Wil Niet Nog Een Date Met Mij. MET MIJ! Hij bedenkt zich nog wel. Nou, ciao ciao."

En hij: "hé, met mij. Gek wijf, blij dat ik er vanaf ben, biertje?"
:rofl: geniale reactie hahahahahahaha
Vond Pascalle en Clint allebei geen pareltjes hoor. Zij was echt zo gek als een deur maar hij kwam ook over als een wereldvreemde stugge lapzwans.
Alle reacties Link kopieren
Die Maarten was leuk! :heart:

Ik vind de Nederlandse kandidaten ook leuker om naar te kijken!
Er komt een remake van de retro dating show "Op goed geluk" (jaren 80)j.
Kan je op zoeken. Was van Carry Tefsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de Engelse kandidaten beter gematched worden. Geen idee wie het doet, maar die persoon heeft er echt talent voor.
Alle reacties Link kopieren
Die Pascalle deed met denken aan die Anfisa van '90 days to wed'. Zelfde divagedrag. Zelfde opgespoten pruilmondje.
Wie kijken er allemaal? Ik zit alweer vol ergernissen te kijken hoor!
Ik heb inderdaad weer erg gelachen :applause:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit iedere keer weer te hopen dat er een echte match uitkomt maar helaas.
Zou eens leuk zijn!
Ja hij was weer ijzersterk vanavond. Die kale "horeca-ondernemer" met die vieze seksgerichte opmerkingen werd echt helemaal terug in zijn hok geduwd door zijn date. Mooi staaltje. En die knakker die nog nooit op zichzelf had gewoond (op zijn 27ste!!) en nooit meer Alphen uit wil.. Wie matcht hem nou aan zo'n leuk meisje?? Dat donkerharige meisje dat aan die player gematcht was vond ik ook leuk. Die kerel is echt een zak hooi. Wat betekent trouwens een 11-jarige bruto en 8 jarige netto relatie (ik wil het ook niet weten)?
Weer heerlijk geergerd en gelachen dus! Echt topprogramma.
Ik moet het nog kijken vandaag. Is altijd tegelijk met iets anders dus kan altijd pas later terugkijken. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Haha ik kijk dit nooit maar er deed gisteren iemand mee die ik van vroeger ken dus ik was getipt. Wat een heerlijk awkward programma dit!
Oh dat lijkt me wel hilarisch ja AnAppleADay !
Ik wil her op uitzending gemist kijken maar er staat nog niets op van gisteren, alleen van 2 januari :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat meisje uit Amsterdam behoorlijk arrogant. Hoe ze die jongen belachelijk maakte aan de telefoon met haar vriendin en later hem eerst laten zeggen dat hij wél op nog een date wilde en vervolgens tijdens zijn antwoord als nee zitten te schudden.
Alle reacties Link kopieren
Heel flauw inderdaad. Niks mis met die jongen.. Het meisje met het lange donkere haar (Lara dacht ik) vond ik erg leuk, open en positief :heart: Haar date vond ik aanvankelijk niks maar werd leuker gedurende het gesprek met haar. Jammer dat er verder geen matches waren maar niet verwonderlijk. Vind het vermakelijke tv :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
hippygirl94 schreef:
10-01-2018 12:34
Ik vond dat meisje uit Amsterdam behoorlijk arrogant. Hoe ze die jongen belachelijk maakte aan de telefoon met haar vriendin en later hem eerst laten zeggen dat hij wél op nog een date wilde en vervolgens tijdens zijn antwoord als nee zitten te schudden.

Precies. Wat een arrogant typetje. Hem eerst laten zeggen dat hij nog wel wil en dan daarna zeggen dat zij niet wil. Blegh, wat een houding.
Ik vond hem zo'n leuke jongen. Maar hij is dan ook helemaal mijn type. Met sleeve en baard!
Ja was weer leuk!!! Die uit Alphen vond ik wel beschamend, hij wilde daar zelfs na afloop het drankje doen :facepalm:

Die Lara vond ik een leuke meid en die uit Amsterdam was echt n bitch ja. Maar zo zag ze er ook al wel uit.
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
10-01-2018 22:04
Precies. Wat een arrogant typetje. Hem eerst laten zeggen dat hij nog wel wil en dan daarna zeggen dat zij niet wil. Blegh, wat een houding.
Ik vond hem zo'n leuke jongen. Maar hij is dan ook helemaal mijn type. Met sleeve en baard!
Geef jezelf op!;) Ik vond hem ook leuker dan haar. Ik hoop dat Maarten nog een keer terug komt :flirting:
Heeeeerlijk dit programma
Kijken jullie ook al naar vanavond uit? Dan komen ze weer!
Ik vraag me wel eens af of er iemand op dit forum zit die hieraan meegedaan heeft.
En dat die dan misschien wil vertellen hoe het was, zonder zich bekend te maken...

:yes:
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 16-01-2018 16:05
Reden: woordje vergeten
1.17% gewijzigd
Waarom wordt die blonde meid steeds ondertiteld?
Ik kan het morgen pas terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
pussywillow schreef:
16-01-2018 20:43
Waarom wordt die blonde meid steeds ondertiteld?
Omdat ze onverstaanbaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven