Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Op fb las ik dat de familie met het stroopwafel imperium een huis in Lisse heeft gekocht.
Bij de huisjes zijn geen zitjes. Dus het is of op je bed zitten of aan de bar. Daar zou ik echt van balen. Ik wil lekker bij mijn huisje op een terrasje zitten.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
04-07-2018 09:54
Bij de huisjes zijn geen zitjes. Dus het is of op je bed zitten of aan de bar. Daar zou ik echt van balen. Ik wil lekker bij mijn huisje op een terrasje zitten.
Ik zag dat er een bankje voor het huisje stond.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn allemaal ondernemers in de dop....en moeten dus nog veel leren. De clue is of ze zich kunnen aanpassen aan de wensen van de klanten....en op zoek blijven naar verbeterpunten.
Als ondernemer ben je natuurlijk veel en vaak met geld bezig .....het is de kunst natuurlijk om dit niet te laten blijken. Zeker niet naar klanten toe.

Wel top van die Wendy dat ze als eerste de boel komt testen.

En ik moet eerlijk bekennen dat Ocke zich positief heeft ontwikkeld voor mijn gevoel dan. Hij schuwt handwerk niet en houdt goed overzicht over de ontwikkelingen.

En ik Matthijs echt DE man om allerlei activiteiten op touw te zetten om de locale zwerfkinderen te ondersteunen. Dat deed hij schijnbaar in Nederland ook al. Zo goed van ze om hun kinderen hierin te betrekken. Die Marieke is een vrouw naar mijn hart...zo warm en lief en tevens een aanpakker!!

Ze hebben allemaal bergen werk verzet in die 6 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Zag vanmorgen op Facebook dat Addy een nieuw sportprogramma opgezet heeft. samenalsnieuw.nl. Hopelijk krijgen de mensen echt waar voor hun geld.........
Alle reacties Link kopieren
Ook RTL Matthijs gekoppeld hebben aan sos kinderdorpen? Wel echt op hun lijf geschreven. Wat ontbijt betreft geen idee wat lokaal voer is. Maar ik hou sowieso niet echt van brood. Of maak a la Amerikaans dan een selectie, desnoods met keuze voor wel of geen yoghurt bij je ei. Maar ga niet afmeten dat je 1 dingetje kunt bestellen. Wat Fleur opperde.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
04-07-2018 11:48
Ook RTL Matthijs gekoppeld hebben aan sos kinderdorpen? Wel echt op hun lijf geschreven. Wat ontbijt betreft geen idee wat lokaal voer is. Maar ik hou sowieso niet echt van brood. Of maak a la Amerikaans dan een selectie, desnoods met keuze voor wel of geen yoghurt bij je ei. Maar ga niet afmeten dat je 1 dingetje kunt bestellen. Wat Fleur opperde.
Dat denk ik niet. SOS kinderdorpen is heel kerks. Ik denk dat het initiatief vanuit Mathijs komt.

Fleur bedoelde niet 1 dingetje, maar dat je een lijstje maakt en mensen kunnen aankruisen wat ze willen.

Anders maak je bv yoghurt klaar voor iemand die dat niet lekker vind.
Ikje86 schreef:
02-07-2018 20:58
Lekker zo'n betonnen zwembad zonder zeil er in, kan je lekker je voeten en knieën aan open halen.

Als een potje jam 4€ is maak je toch je eigen jam?? Hoe moeilijk is dat? En zo'n iemand wilt een restaurant runnen?
Zag net in een filmpje dat het zwembad klaar is. Ziet er heel glad en strak uit. Vermoedelijk is er een coating aangebracht.
Ach jezus, probeert Addy nu na de berichtgeving over de hoeveelheid mensen met overgewicht opeens zijn 'health programma' aan de man te brengen???

"“Inmiddels is de helft van alle twintigplussers te zwaar?!?” 😳

DIT zijn de feiten. En omdat ik, Addy, weet dat mensen soms nou eenmaal die reikende hand nodig hebben, hebben wij dit 35 dagen programma ontwikkeld binnen Samen als nieuw.

Wij gaan voor (blijvende) resultaten. Eerder zal ik NIET stoppen. Dus: Ben jij een 20+er die door zwaarlijvigheid niet meer GELUKKIG in je lichaam zit?
Stuur me dan een PB en ik GA JE HELPEN!"
😂 en dan vooral NIET mijn stroopwafels kopen!
Mayapril schreef:
04-07-2018 13:52
Zag net in een filmpje dat het zwembad klaar is. Ziet er heel glad en strak uit. Vermoedelijk is er een coating aangebracht.
Lijkt me eerder dat het geschilderd is met betonverf
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
04-07-2018 13:07
Dat denk ik niet. SOS kinderdorpen is heel kerks. Ik denk dat het initiatief vanuit Mathijs komt.

Fleur bedoelde niet 1 dingetje, maar dat je een lijstje maakt en mensen kunnen aankruisen wat ze willen.

Anders maak je bv yoghurt klaar voor iemand die dat niet lekker vind.
Oh ik dacht dat je gewoon 1 optie "mag kiezen"
Alle reacties Link kopieren
Als ik op de site van Addy zie, zou je vorige maand al kunnen inschrijven want dan was er extra korting....
grasklokje schreef:
04-07-2018 14:08
😂 en dan vooral NIET mijn stroopwafels kopen!
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Zou nog niet gratis bij beide families willen logeren op dat droge dorre stuk land.
Een kamer met een bed en een douche.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
04-07-2018 15:31
Zou nog niet gratis bij beide families willen logeren op dat droge dorre stuk land.
Een kamer met een bed en een douche.
Bij tambor, NEE, er is niets wat me trekt. Bij palmera kan het wel mooi worden als zwembad klaar is, de tekening zag er goed uit. De afwerking van restaurant en kamer lijkt in orde en er is schaduw van palmbomen. De recensies over het eten zijn ook goed. Alleen kan het nooit concurreren tegen die mooie resorts aan zee.
Madeliefjees schreef:
04-07-2018 15:31
Zou nog niet gratis bij beide families willen logeren op dat droge dorre stuk land.
Een kamer met een bed en een douche.
Ik ook niet. En dat huisje waarin die Wendy zat vind ik ook veel en veel te basic en niet gezellig
grasklokje schreef:
04-07-2018 14:17
Lijkt me eerder dat het geschilderd is met betonverf
Dat zeiden ze ook, alleen nog verven..

Vroeger op vakantie weleens van zulk zwembaden tegen gekomen, dat is gewoon echt niet chill!! Je moet dan echt voorzichtig zijn.
grasklokje schreef:
04-07-2018 08:53
Op fb las ik dat de familie met het stroopwafel imperium een huis in Lisse heeft gekocht.
Dan zullen die schulden ook wel mee vallen.
Wat een prijsverschil met Casa tambor en palmera.

7 nachten 2volwassen + 2 kinderen
Casa tambor: €617
Palmera: €248
Allebei geen ontbijt
Alle reacties Link kopieren
Dat van dat ontbijt snap ik wel; ze hebben daar minder gasten dus een uitgebreid ontbijtbuffet neerzetten is zonde van het eten; kun je meer dan de helft weggooien. Dus inderdaad een basic ontbijt voor een redelijke prijs en dan kun je omeletjes en shakes etc bijbestellen. Probeer je daar wat op te verdienen.

Die rondleidingen: meer dan drie personen kunnen ze niet meenemen want dan zit die gore pick up truck vol. Ik vraag me af of ik als gast zo'n rondleiding zou willen; geeft me maar een routebeschrijving of ik ga wel naar de lokale VVV.

En dat gepiep van die meiden inderdaad: om gek van te worden!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ikje86 schreef:
05-07-2018 15:42
Wat een prijsverschil met Casa tambor en palmera.

7 nachten 2volwassen + 2 kinderen
Casa tambor: €617
Palmera: €248
Allebei geen ontbijt
En dan, inclusief zitkamer, groter zwembad, groener en schaduw en mooi restaurant bij Palmera. Wat een moeilijke keuze. :nope:
Ikje86 schreef:
05-07-2018 15:42
Wat een prijsverschil met Casa tambor en palmera.

7 nachten 2volwassen + 2 kinderen
Casa tambor: €617
Palmera: €248
Allebei geen ontbijt
Moeten ze bij Palmera met de kinderen op dezelfde kamer dat dat zo goedkoop is?
louise1 schreef:
05-07-2018 15:59
Dat van dat ontbijt snap ik wel; ze hebben daar minder gasten dus een uitgebreid ontbijtbuffet neerzetten is zonde van het eten; kun je meer dan de helft weggooien. Dus inderdaad een basic ontbijt voor een redelijke prijs en dan kun je omeletjes en shakes etc bijbestellen. Probeer je daar wat op te verdienen.

Die rondleidingen: meer dan drie personen kunnen ze niet meenemen want dan zit die gore pick up truck vol. Ik vraag me af of ik als gast zo'n rondleiding zou willen; geeft me maar een routebeschrijving of ik ga wel naar de lokale VVV.

En dat gepiep van die meiden inderdaad: om gek van te worden!
Als gast heb je toch je eigen huurauto bij om het eiland te verkennen? Da's vast 'n stuk goedkoper dan je een paar uur laten rondrijden door hen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze 4 persoons kamers Dan? Wel hoog prijsverschil. Ik dacht dat ze inclusief ontbijt zouden doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven