Entertainment alle pijlers

Ik vertrek 2021

11-11-2021 23:25 245 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond kwam er weer een prachtige aflevering over Patrick en Hennie die een avontuur begonnen in Frankrijk. De ik-vertrek-bingokaart was in de intro al bijna vol. Wie kijkt volgende week ook? (Er was een oud topic, maar dat kon ik zo snel niet vinden.) :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga morgenochtend even terug kijken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Oef die hadden zich goed verkeken op het bouwbudget. Ik zou het zelf niet aandurven zo’n duur project. In hoeveel tijd verdiend zich zoiets terug? En die dure gasflessen, hebben ze dat nou via zonnepanelen oid opgelost? Of koken ze nog steeds op gas?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Wooowww zo mooie locatie, prachtig huis geworden. Knap gedaan. Ik zou er wel naartoe willen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begrijp deze mensen niet zo goed.
Maar dat heb ik wel meer met de mensen uit Ik Vertrek.

Wat niet wil zeggen dat het bijzonder vermakelijke televisie is :rofl:

Wij zijn zelf bezig met de voorbereiding voor een eventuele emigratie naar Portugal, en in 2x een half uurtje kijken in een huis dachten wij...zo, das dapper

Toevallig waren wij afgelopen september in het plaatsje van gisteren.
Heerlijke plaats, beetje hippie achtig

Het voelde voor ons een beetje te chique voor de toeristen die daar voornamelijk komen

(Denk surfdudes in een afgeragde bus)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren Quote
Summerdance schreef:
02-01-2022 19:00
Ik begrijp deze mensen niet zo goed.
Maar dat heb ik wel meer met de mensen uit Ik Vertrek.

Wat niet wil zeggen dat het bijzonder vermakelijke televisie is :rofl:

Wij zijn zelf bezig met de voorbereiding voor een eventuele emigratie naar Portugal, en in 2x een half uurtje kijken in een huis dachten wij...zo, das dapper

Toevallig waren wij afgelopen september in het plaatsje van gisteren.
Heerlijke plaats, beetje hippie achtig

Het voelde voor ons een beetje te chique voor de toeristen die daar voornamelijk komen

(Denk surfdudes in een afgeragde bus)
Ik vond vooral die buiten crèche zo uber alto hippie ;-D wel gaaf sfeertje
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
02-01-2022 19:26
Ik vond vooral die buiten crèche zo uber alto hippie ;-D wel gaaf sfeertje
Jaaaaaaaa die crèche, hoe heerlijk moet het zijn om daar je koters achter te laten. Ik denk dat ik zelf niet eens weg zou willen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond die kinderen toch erg leuk en lief.niet vervelend of jankerig en ze vonden eigenlijk alles best leuk .
Moet zeggen dat de beide ouders ze ook veel aandacht gaven .moet nog even lezen hoe het hun verder gegaan is.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Summerdance schreef:
02-01-2022 21:27
Jaaaaaaaa die crèche, hoe heerlijk moet het zijn om daar je koters achter te laten. Ik denk dat ik zelf niet eens weg zou willen!
Jaaaa heerlijk hè?! Zo’n festival vibe feeling :heart: vooral door die ronde aparte tenten. :flirting:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Op twitter werden ze helemaal afgemaakt. Ok, ze waren wat naïef maar ik vond ook dat ze daar eerlijk over waren. Uiteindelijk zag het er mooi uit.

Ik snap alleen dat ergens anders wonen niet zo goed. Het lijkt me vervelend dat je er dan elke ochtend heen moet rijden. Ook jammer dat je dan een mooie plek hebt met zwembad en zo maar je woont er zelf niet. Maar ik zie wel in dat deze plek er niet geschikt voor is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begrijp niet zo goed waarom ze op Twitter afgemaakt worden .vond er niks raars aan aan die mensen. Ja financieel maar die tegenslag hebben vrijwel alle stellen .
Ik kijk zelden tot nooit op Twitter.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop dat ze het redden, maar ik zie het verdienmodel niet zo. Maar dat geldt voor veel mensen die van n B&B willen leven.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand vanavond gekeken?

Ik vond ze het best goed doen en ook het eiland erg leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gisteravond gekeken .en ook hoe het verder gegaan is .zo te lezen zijn ze nog steeds blij dat ze daar wonen .maar wat n werk voor dat het klaar was.
Dat was ze zelf ook wel erg tegen gevallen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze hadden in ieder geval een goed budget en het is mooi geworden.
Vraag me wel af of het rendabel gaat zijn en of je er zelf echt wil blijven wonen. Het leek me erg afgelegen.

Het lijkt me dan weer moeilijk te verkopen omdat zij er nu bijna 500.000 ingestoken hebben.

Zwembad is ook veel onderhoud.
Leuk stel dat het finacieel goed voor elkaar had. Dat maakte het wel wat saai :-D.
Volgens mij zijn het harde werkers.

Ik kan alleen niet begrijpen dat je je kind achter laat. Ik zou dat echt niet kunnen. En zijn vader woont ook in het buitenland. Ik begrijp dat hij niet mee wil maar dan zou ik ook niet gaan
Heb de aflevering ook gezien, financieel hadden ze genoeg om het meeste werk te laten doen. Of ze zelf heel harde werkers zijn? Ongetwijfeld, alleen omdat ze alles laten doen komt dat er niet echt uit.

Jammer dat ze niet de taal hebben geleerd, willen leren. Misschien inmiddels wel, alleen het programma wordt altijd negatiever in elkaar gezet.

Zelf ben ik ook een ik vertrekker, maar heb bewust niet meegedaan aan het programma. Mede door de manier waarop je neer gezet wordt door hen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is weer feest. Spreken de taal niet, hebben geen klus-ervaring, geweldig
Alle reacties Link kopieren Quote
Tenenkrommend weer dit, bij de burgemeester (nouja, wethouders dan). :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Knabbeltje schreef:
23-04-2022 21:41
Het is weer feest. Spreken de taal niet, hebben geen klus-ervaring, geweldig
Ja het word weer leuk. Ik kijk ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat ze intussen die offerte van 30.000 wel snappen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
23-04-2022 21:57
Ik denk dat ze intussen die offerte van 30.000 wel snappen
Heb ik iets gemist?
Alle reacties Link kopieren Quote
Die man ziet er slecht uit. Te hard gewerkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
kaartje1 schreef:
23-04-2022 22:08
Heb ik iets gemist?

Voor electriciteit (alleen) kregen ze een offerte van 30.000 die ze afwezen.
Terecht wel denk ik trouwens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geweldige aflevering :rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje hij had totaal geen klus ervaring en was ook niet superhandig. De k*t kraan in de k*t wasbak laten vallen en voor even was alles k*t. Wat hadden die zich op het werk verkeken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven