Entertainment alle pijlers

Ik vertrek 2021

11-11-2021 23:25 245 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond kwam er weer een prachtige aflevering over Patrick en Hennie die een avontuur begonnen in Frankrijk. De ik-vertrek-bingokaart was in de intro al bijna vol. Wie kijkt volgende week ook? (Er was een oud topic, maar dat kon ik zo snel niet vinden.) :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het wel leuke mensen eigenlijk. Zij heel positief, hij droge humor.
Het was zwaar, maar ze hebben doorgezet.

Ik hoop dat het leven na het verbouwen ze bevalt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Francientje schreef:
17-04-2022 15:20
Heb de aflevering ook gezien, financieel hadden ze genoeg om het meeste werk te laten doen. Of ze zelf heel harde werkers zijn? Ongetwijfeld, alleen omdat ze alles laten doen komt dat er niet echt uit.

Jammer dat ze niet de taal hebben geleerd, willen leren. Misschien inmiddels wel, alleen het programma wordt altijd negatiever in elkaar gezet.

Zelf ben ik ook een ik vertrekker, maar heb bewust niet meegedaan aan het programma. Mede door de manier waarop je neer gezet wordt door hen.
Mensen die met een goed doordacht plan vertrekken (en daar zijn er genoeg van), die zijn ook niet heel interessant voor dat programma, omdat dat weinig (leed)vermaak oplevert. En daar draait dit programma toch om.
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
24-04-2022 09:51
Ik vond het wel leuke mensen eigenlijk. Zij heel positief, hij droge humor.
Het was zwaar, maar ze hebben doorgezet.

Ik hoop dat het leven na het verbouwen ze bevalt.
Ja vind ik ook! Lekker eerlijk, droge humor. En ze hebben doorgezet. Uiteindelijk ook happy met wat ze bereikt hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb geen idee hoe oud ze zijn, maar ik denk 50+ en daarom vind ik het extra stoer dat ze dit zijn aangegaan. Wat een giga klus.
Die man zag er op een geven moment wel erg moe uit, zijn moeder zag je bezorgd zijn/kijken.

Ik vond het huis niet echt mooi. De tuin wel weer groot, groen en mooi (beetje) verwilderd.
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
24-04-2022 09:51
Ik vond het wel leuke mensen eigenlijk. Zij heel positief, hij droge humor.
Het was zwaar, maar ze hebben doorgezet.

Ik hoop dat het leven na het verbouwen ze bevalt.
heb even gekeken hoe het nu met hen gaat, maar ze denken dat ze over 5 jaar klaar zijn met verbouwen, dus duurt nog wel even
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Het huis zelf zou zoveel beter tot z’n recht komen als ze het een frisse kleur zouden geven van buiten ipv dat grijs. Een mooie lichtgele kleur en dan die witte “stenen” gewoon wit laten zou al heel veel doen denk ik. Overigens vonden ze het zelf een geweldige locatie, maar dat zag ik niet helemaal zo langs een vrij drukke weg. Dat gaf de eerste gast ook al aan, dat ze daar wakker van was geworden. Dat waren ze thuis niet gewend. Nou, als het op mijn vakantie-adres rumoeriger is dan thuis dan is het voor mij in ieder geval geen vakantie ;)
Verder vond ik het wel een leuk stel, maar wel naïef hoor. Qua kosten, qua werk, qua alles eigenlijk. Knap dat ze het allemaal zelf deden, maar het heeft wel zijn tol geeist volgens mij.
Marysol schreef:
24-04-2022 09:53
Mensen die met een goed doordacht plan vertrekken (en daar zijn er genoeg van), die zijn ook niet heel interessant voor dat programma, omdat dat weinig (leed)vermaak oplevert. En daar draait dit programma toch om.
Je kunt een goed doordacht plan hebben, maar dat kan simpel in het 100 vallen. Wij hadden een prima plan, totdat corona om de hoek kwam kijken. Maar het programma draait inderdaad alleen om leedvermaak.
nlies schreef:
24-04-2022 20:28
heb even gekeken hoe het nu met hen gaat, maar ze denken dat ze over 5 jaar klaar zijn met verbouwen, dus duurt nog wel even
Uit ervaring, over 5 jaar zijn ze ook niet waar ze nu willen zijn. Of ze moeten het werk uitbesteden.
Irregular_Choice schreef:
24-04-2022 20:49
Het huis zelf zou zoveel beter tot z’n recht komen als ze het een frisse kleur zouden geven van buiten ipv dat grijs. Een mooie lichtgele kleur en dan die witte “stenen” gewoon wit laten zou al heel veel doen denk ik. Overigens vonden ze het zelf een geweldige locatie, maar dat zag ik niet helemaal zo langs een vrij drukke weg. Dat gaf de eerste gast ook al aan, dat ze daar wakker van was geworden. Dat waren ze thuis niet gewend. Nou, als het op mijn vakantie-adres rumoeriger is dan thuis dan is het voor mij in ieder geval geen vakantie ;)
Verder vond ik het wel een leuk stel, maar wel naïef hoor. Qua kosten, qua werk, qua alles eigenlijk. Knap dat ze het allemaal zelf deden, maar het heeft wel zijn tol geeist volgens mij.
Helemaal eens. En ga er maar van uit dat de auto’s 9 van de 10 x met 80 voorbij racen, vreselijk irritant is dat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit de reeks Bouw je droom; Het Wylde pad, terug te kijken. Leuke afleveringen. Wie heeft deze ook gezien? Of is het aan het terugkijken?
Voor iedereen een groene tuin
Groentuintje door welke zender wordt dat uitgezonden? Ik kan namelijk weinig terugkijken alleen NPO 1,2 en 3 sommige programma’s.
Alle reacties Link kopieren Quote
Francientje schreef:
06-05-2022 08:23
Groentuintje door welke zender wordt dat uitgezonden? Ik kan namelijk weinig terugkijken alleen NPO 1,2 en 3 sommige programma’s.
Net 5 geloof ik. Ik kijk het terug via NLZIET.
Voor iedereen een groene tuin
Ik zal een kijken of dat hier ook kan. Of moet je gelijk een abonnement nemen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Francientje schreef:
06-05-2022 10:22
Ik zal een kijken of dat hier ook kan. Of moet je gelijk een abonnement nemen?
NLZIET is wel via abonnement. Maar misschien is het wel via Net5 nog te zien?
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
06-05-2022 10:26
NLZIET is wel via abonnement. Maar misschien is het wel via Net5 nog te zien?
Dank je voor de info. Ik ga er eens naar kijken of ik het kan vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Francientje schreef:
06-05-2022 12:06
Dank je voor de info. Ik ga er eens naar kijken of ik het kan vinden.

Je kunt het ook gratis via Kijk.nl terugkijken: https://www.kijk.nl/programmas/bouw-je- ... -wylde-pad
Altijd van je afsnijden
onzichtbarevrouw schreef:
06-05-2022 17:22
Je kunt het ook gratis via Kijk.nl terugkijken: https://www.kijk.nl/programmas/bouw-je- ... -wylde-pad
Dank je, krijg helaas de melding dat ik vanuit het buitenland niet naar de afleveringen mag kijken.
Daarom neem ik geen abonnement op dit soort zenders, de leuke programma’s mag je niet zien, dan heb je er weer een betaald VPN abonnement bij nodig. Dat is voor ons nu niet te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Francientje mag ik vragen in welk land je zit? Man en ik hebben een huisje met veel land gekocht, ruim 6 jaar geleden. Zijn nog aan het opknappen ....maar fulltime daar wonen [ Spanje ] ik weet het nog niet...zou mijn kinderen en kleinkinderen erg gaan missen ben ik bang. Of zijn er mensen die dit toch anders ervaren?
Wij wonen in Frankrijk sinds 4 jaar. Kleinkinderen zijn bij ons nog niet aan de orde, kind doet examen dit jaar en gaat dan studeren. Stuur gerust een berichtje als je ideeën / ervaringen uit wilt wisselen.
Iemand de aflevering van gisteren gezien?
Jeetje, waar begin je aan als je relatie niet goed zit.
Die Martijn gaat het daar wel redden denk ik.
Heb hem ook gezien. Vreemd om zo’n stap te zetten als je een relatie hebt van 6 jaar ups en downs. Ik denk ook wel dat Martijn het gaat redden, hoewel ik die katten heel snel zou laten helpen. Want steeds jongen is onhandig en ik vond het vies dat ze tussen het eten doorliepen en er aan zaten.
Fijn voor hem ook dat de oude eigenaren wel meebetaalt hebben voor een deel aan het termieten gebeuren. Ze hadden wel teveel betaald voor het hele pand denk ik.
Francientje schreef:
08-05-2022 08:30
Heb hem ook gezien. Vreemd om zo’n stap te zetten als je een relatie hebt van 6 jaar ups en downs. Ik denk ook wel dat Martijn het gaat redden, hoewel ik die katten heel snel zou laten helpen. Want steeds jongen is onhandig en ik vond het vies dat ze tussen het eten doorliepen en er aan zaten.
Fijn voor hem ook dat de oude eigenaren wel meebetaalt hebben voor een deel aan het termieten gebeuren. Ze hadden wel teveel betaald voor het hele pand denk ik.
Heb je gelezen bij de update dat zowel de hond als de poes zwanger is? Snel laten helpen lijkt me dus een goed idee.

Ik vind zo'n naaktkat er zo vies uit zien.
watdachtjehiervan1 schreef:
08-05-2022 08:32
Heb je gelezen bij de update dat zowel de hond als de poes zwanger is? Snel laten helpen lijkt me dus een goed idee.

Ik vind zo'n naaktkat er zo vies uit zien.
Ja, ik las het bij de update. Ik vind naaktkatten maar vies eruitzien.
En eerst zouden alle katten teruggaan naar NL, maar nu zal hij van het nestje katten houden.

Helpen die hap, hier geen dieren bij het eten, niet op het aanrecht, tafel, bank, bed, ik vind het allemaal vies. Ze hebben genoeg eigen plekken en een mega tuin, veel lange wandelingen, ze krijgen eten en knuffels op zijn tijd, dus hebben niets te klagen .
Alle reacties Link kopieren Quote
Die katten zaten ook gewoon al te eten/te likken van dat ontbijt. En hij serveerde het daarna gewoon aan de gasten. Zo vies!

Ik hoop dat hij duidelijk op z’n website zet dat er meerdere katten en een hond rondlopen in het resort want dat is voor mij een reden om niet te boeken. Je ziet het best vaak bij Ik Vertrek, dat de gasten besprongen worden door een hond bij aankomst…

Ik snap wel dat hij niet vroeg op wil staan en dus geen ontbijt wil serveren. Maar kan je iets zonder ontbijt wel een resort noemen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoor net dat Emmy uit een an de vorige afleveringen vanaf 31 mei een eigen programma krijgt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven