Entertainment alle pijlers

Je idool ontmoeten....ieks!

07-12-2019 07:12 191 berichten
Morgen is het zover! Dan ga ik naar comic con en ga ik op de foto met Nick Carter van The Backstreet Boys. Al 23 jaar is het mijn grote droom om de mannen eens te ontmoeten! En nu gaat het gebeuren met mijn all time favoriet van de band. En ik vind het echt doodeng!! :facepalm:

Al vanaf mijn 12e ben ik ontzettend fan. Ben naar veel concerten geweest en volg alles rondom ze. Afgelopen jaar nog 3 keer geweest bij hun wereldtournee. En al 23 jaar hoop ik ooit eens een meet & Greet te doen. Maar ik vind het eigenlijk altijd teveel geld. En nu is het relatief goedkoop en met mijn favoriet. Dus ik ga! Met een vriendin die net zo gek is :mrgreen:
Maar echt, ik ben zo gespannen! Heb er de afgelopen 2 nachten al over gedroomd :rofl: en ik weet het, het is ook maar gewoon een mens. Niks om me druk over te maken. Maar toch! Ik voel me echt zo’n 16-jarige bakvis die in katzwijm valt bij het zien van hem... :flirting:

En ergens baal ik van mezelf, want ik wil een leuke indruk maken (waarom? Hij is me 3 seconden later toch alweer vergeten) en ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden kom of iets stoms doe ofzo. Ik wordt gek van mezelf. En dan heb ik nog niet eens nagedacht over mijn outfit! Ik heb ook geen idee hoe zo’n fotoshoot gaat op comic con. Is er überhaupt tijd om iets te zeggen tegen hem?

Wat ik met dit topic wil? Eigenlijk geen idee :biggrin: mijn ei kwijt...herkenning vinden misschien? Zijn er nog dames van half 30 en ouder die zich ook zo voelen als ze hun idool gaan ontmoeten? Of ben ik echt zo raar? :bonk:
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
07-12-2019 07:56
Het zijn maar mensen. Mensen die een bepaald kunstje heel goed kunnen. Vaak meerdere kunstjes tegelijk, bijvoorbeeld zingen, presenteren en van hun mooie moeder hebben ze ook nog het uiterlijk geërfd en van hun vader het sporttalent!

Al dat talent doet absoluut iets met je zelfzekerheid en dan krijg je ook een enorme uitstraling waarvan anderen meteen onder de indruk zijn.

Later zie je vrij vaak hoe verschillend hun jeugd was van die van leeftijdgenoten en dan worden het gedrochten die zich duidelijk nooit normaal hebben kunnen ontwikkelen. Dan gaan ze jonge vrouwen of kinderen verdoven en verkrachten, hebben hun eigen hondengevechtarena's of ze eindigen met een absurde dosis aan pillen voorgeschreven door hun eigen arts.
Uuhhmmm en je hebt ze zelf wel allemaal op een rijtje? Duidelijk niet. Artiesten zijn veelal gewone mensen. Lees bijvoorbeeld de autobiografie van Bruce Springsteen maar eens.

Whomi, veel plezier. Ik kan me best voorstellen dat je zenuwachtig bent, je hebt er heel lang naar uitgekeken. Probeer niet bezig te zijn met wlke indruk je maakt, maar geniet van observeren van dichtbij, daar gaat het volgens mij meer om.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben ook nooit zo’n enorme fan van iemand geweest maar mijn hartje gaat wel sneller kloppen van bepaalde acteurs :A: (maar ik ben heel oppervlakkig, dat gaat vooral om dat ik ze super hot vind :whistle: ) dus als ik die IRL zou ontmoeten zou ik vast ook knikkende knietjes krijgen.

Bedenk idd wat je wil zeggen en bedenk dat dat gaat om jóú, niet om hem. Hij gaat er niks aan overhouden maar jij neemt het wel mee.

Veel plezier :cheer2:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Comic Con is ook niet meer wat het geweest is.
Honey, you should see me in a crown
yette schreef:
07-12-2019 08:30
Oh jammer, ik dacht dat je een meet&greet had! Zo'n fotobooth is maar heel kort. Zorg dat je op tijd bent!

Jasje klinkt inderdaad prima!
Hij heeft geen meet & Greet hier. Je kon alleen kaartjes voor een foto kopen of anders een selfie of handtekening. Vandaag heeft ie ook nog een panel, jammer genoeg morgen niet :( dat leek me wel leuk.

Ik denk overigens dat we morgen gewoon lekker op de kerstmarkt in Dortmund uit komen :mrgreen: gok zo dat we niet de hele dag op comic con blijven.
lux- schreef:
07-12-2019 08:40
Nou ik ben ook nooit zo’n enorme fan van iemand geweest maar mijn hartje gaat wel sneller kloppen van bepaalde acteurs :A: (maar ik ben heel oppervlakkig, dat gaat vooral om dat ik ze super hot vind :whistle: ) dus als ik die IRL zou ontmoeten zou ik vast ook knikkende knietjes krijgen.

Bedenk idd wat je wil zeggen en bedenk dat dat gaat om jóú, niet om hem. Hij gaat er niks aan overhouden maar jij neemt het wel mee.

Veel plezier :cheer2:
dat laatste, daar zit wat in! Voor hem is dit lopende band werk idd. Voor mij is het een big deal :)
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig,al zou ik het zelf nooit doen betalen voor zoiets ,maar veel plezier in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
07-12-2019 08:42
Comic Con is ook niet meer wat het geweest is.
:HA:
Of jij zo raar bent, vraag je in de laatste zin van je OP. Ehhhh.... ja! was mijn eerste gedachte. Maar overal doorheen lees ik dat je echt enorm fan bent. Dat fan-zijn begrijp ik niet, maar ik lees in jouw posts zoveel enthousiasme, dat ik er al bijna enthousiast van word!

Heel veel plezier morgen!
Ik ben regelmatig in de buurt van beroemde sporters. Sommige beloer ik wel een beetje extra omdat ze zo'n prachtig lijf hebben, haha.

Nu mis ik dat fan-gen waarschijnlijk om daar klotsende oksels en knikkende knieën van te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een zangeres ontmoet van wie ik al 20 jaar fan ben, maar dat wist ik pas een paar uur van tevoren en ik vond het alleen maar heel erg leuk, ik werd er niet zenuwachtig van of zo. Ik ben nooit zo idolaat van iemand dat ik me druk ga lopen maken over wat ik aan doe of hoe ik indruk kan maken.
Maar misschien heeft Whomi ergens de hoop dat Nick als een blok voor haar valt tijdens het fotomomentje, daar heb ik als hetero vrouw bij een zangeres die ik bewonder om haar muziek natuurlijk geen last van :P
Stel je verwachtingen wat naar beneden, dan valt het misschien mee
Alle reacties Link kopieren
Jouw Nick Carter is mijn Eddie Vedder. Ik zou ook wel nerveus zijn. Niet zo bakvisserig maar toch. Hij betekent veel voor mij dus de man dan echt ontmoeten zou ik wel van onder de indruk zijn.

Maar het is ook maar een mens.
I wanna live my life with the volume full!
Die je morgen even een update? Ben wel benieuwd hoe je het gaat ervaren.
Nandina* schreef:
07-12-2019 09:00
Of jij zo raar bent, vraag je in de laatste zin van je OP. Ehhhh.... ja! was mijn eerste gedachte. Maar overal doorheen lees ik dat je echt enorm fan bent. Dat fan-zijn begrijp ik niet, maar ik lees in jouw posts zoveel enthousiasme, dat ik er al bijna enthousiast van word!

Heel veel plezier morgen!
Haha! Dank je :heart:
veel mensen snappen het ook niet. En dat begrijp ik ook wel. Ik kan ook niet echt uitleggen wat de Backstreet Boys voor me betekenen. Ik zag ze destijds op tmf en was gewoon meteen verkocht! Ik luisterde (en nog steeds) continu naar ze, volgde alles, nam hele videobanden op met speciale van ze. En dat gevoel is gewoon nooit meer weggegaan. En ik schaam me er ook verder niet voor :) iedereen weet ook dat ik zo erg fan ben. En ik ben vooral blij dat ik van hen fan ben en niet van take that of NSYNC ofzo! De Backstreet Boys zijn altijd blijven bestaan en gaan ook nog wel een hele tijd door. Dat geluk heb ik dan weer dat ik net voor hen zo’n warm gevoel heb haha! Krijg ook echt kriebels in mijn buik als ik denk aan morgen of als ik naar een concert ga. Ze hebben gewoon echt een plekje in mijn hart :love:
Alle reacties Link kopieren
Oh my, mijn 13 jarige ik gilt van jaloezie😂 Nickyyyyyy!!!!
Ik zou inderdaad vooral voor de knuffel en een mooie lach op de foto gaan.
pamelacourson schreef:
07-12-2019 09:05
Ik heb laatst een zangeres ontmoet van wie ik al 20 jaar fan ben, maar dat wist ik pas een paar uur van tevoren en ik vond het alleen maar heel erg leuk, ik werd er niet zenuwachtig van of zo. Ik ben nooit zo idolaat van iemand dat ik me druk ga lopen maken over wat ik aan doe of hoe ik indruk kan maken.
Maar misschien heeft Whomi ergens de hoop dat Nick als een blok voor haar valt tijdens het fotomomentje, daar heb ik als hetero vrouw bij een zangeres die ik bewonder om haar muziek natuurlijk geen last van :P
haha! Als ie zou vragen of ik met hem mee ging hoef ik geen moment na te denken hoor :rofl: maar hij is inmiddels getrouwd en heeft 2 kinderen. Die hoop was er vroeger wel, maar is inmiddels wel vervlogen :)
Alle reacties Link kopieren
Geen tips, maar ik wil je wel even heel veel plezier wensen. Leuk om te lezen hoe je dat pure puber-enthousiasme nu weer voelt :-D . Geniet van dit lang gewenste moment. :flirting:
Qiyara schreef:
07-12-2019 09:18
Die je morgen even een update? Ben wel benieuwd hoe je het gaat ervaren.
Uiteraard!!
Wat leuk Whomi! Geniet ervan! Dat jasje zou ik gewoon doen. Hij vindt dat vast leuk.
Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik denk dat het goed is om je verwachtingen inderdaad zo laag mogelijk te houden, dan valt het altijd mee.

Ik ben nooit echt idolaat van iemand geweest maar heb wel eens mijn favoriete keeper van Real Madrid gezien op het vliegveld. Hij liep zo langs me en ging boarden bij dezelfde gate als ik ( nou ja zelfde ruimte ). Sommige mensen zijn een foto gaan halen en een handtekening maar ik heb hem met rust gelaten.
Niet alleen omdat ik geen idee had wat ik moest zeggen tegen hem maar ook omdat ik weet hoe vervelend hij het vindt om in de belangstelling te staan. En ik wilde niet dat hij wellicht niet aardig zou reageren en mijn hele fijne herinneringen aan hem ( meer dan 20 jaar ) verpest zouden worden.
Dus ik heb hem lekker laten zitten, maar ik ben wel af en toe in de buurt geweest om nog eens naar de WC te lopen. Gewoon omdat het kon. Toch was ik wel onder de indruk van hem, ondanks dat ik hem al zo vaak van dichtbij gezien had tijdens wedstrijden. Het was toch leuk.

Ik heb wat kennissen online die uren in de kou op spelers gewacht hebben van wie ze idolaat waren ( in Spanje ) en die na de training in hun auto's zo voorbij reden. Die hadden toch een wrange smaak in de mond en waren gelijk minder fan.
Ik snap de spelers wel, je kan niet voor iedereen stoppen ( er staan daar dagelijks honderden mensen! ) maar voor echte die hard fans is het natuurlijk wel een bittere pil.
Ik wilde die teleurstelling niet dus ik liep "mijn" keeper maar voorbij.
Eidde schreef:
07-12-2019 09:14
Jouw Nick Carter is mijn Eddie Vedder. Ik zou ook wel nerveus zijn. Niet zo bakvisserig maar toch. Hij betekent veel voor mij dus de man dan echt ontmoeten zou ik wel van onder de indruk zijn.

Maar het is ook maar een mens.
Ik ben gelukkig niet alleen haha! Fijn om te lezen dat meer mensen dit hebben. Wel ooit ontmoet al?
paque_pink schreef:
07-12-2019 09:20
Oh my, mijn 13 jarige ik gilt van jaloezie😂 Nickyyyyyy!!!!
Ik zou inderdaad vooral voor de knuffel en een mooie lach op de foto gaan.
Haha! Er zijn nog kaartjes hoor :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Is het in Duitsland?
Alle reacties Link kopieren
Ha zo herkenbaar. Toen ik voor de eerste keer A-ha ontmoette was het ook een droom die uitkwam. Op de foto gaan ging toen wel (echt een arm om me heen gehad van de zanger ;-) ) en de eerste keer had ik ook vragen voorbereid en dat lukte ook wel. Dus die tip vond ik wel goed en ik zou daar dus zeker over nadenken van tevoren.

Maar een tweede keer ontmoette ik onvoorbereid de gitarist van de band en diegene die de meeste liedjes schrijft en hem wilde ik persoonlijk bedanken voor wat zijn muziek voor mij als puber betekend had en toen stond ik echt te trillen. Ik hoop dat het overgekomen is. En zo niet dan is hij dat nu vergeten en ik ben toch blij dat ik het heb kunnen zeggen.

Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al ouder dan half 30 en snap je helemaal. Heb ook een idool uit de jaren 80. Nooit over gegaan of minder geworden. Altijd als we in Londen zijn gaan we even langs zijn huis. Wat drinken in de pub ertegenover, een foto maken, en dat voelt zo goed :lol:
Heb zelfs een foto in de woonkamer staan. Mijn gezin vindt het niet erg. Die kent mijn liefde voor hem. Dus ik snap je helemaal. Veel plezier.
Madrid87 schreef:
07-12-2019 09:22
Wat leuk Whomi! Geniet ervan! Dat jasje zou ik gewoon doen. Hij vindt dat vast leuk.
Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik denk dat het goed is om je verwachtingen inderdaad zo laag mogelijk te houden, dan valt het altijd mee.

Ik ben nooit echt idolaat van iemand geweest maar heb wel eens mijn favoriete keeper van Real Madrid gezien op het vliegveld. Hij liep zo langs me en ging boarden bij dezelfde gate als ik ( nou ja zelfde ruimte ). Sommige mensen zijn een foto gaan halen en een handtekening maar ik heb hem met rust gelaten.
Niet alleen omdat ik geen idee had wat ik moest zeggen tegen hem maar ook omdat ik weet hoe vervelend hij het vindt om in de belangstelling te staan. En ik wilde niet dat hij wellicht niet aardig zou reageren en mijn hele fijne herinneringen aan hem ( meer dan 20 jaar ) verpest zouden worden.
Dus ik heb hem lekker laten zitten, maar ik ben wel af en toe in de buurt geweest om nog eens naar de WC te lopen. Gewoon omdat het kon. Toch was ik wel onder de indruk van hem, ondanks dat ik hem al zo vaak van dichtbij gezien had tijdens wedstrijden. Het was toch leuk.

Ik heb wat kennissen online die uren in de kou op spelers gewacht hebben van wie ze idolaat waren ( in Spanje ) en die na de training in hun auto's zo voorbij reden. Die hadden toch een wrange smaak in de mond en waren gelijk minder fan.
Ik snap de spelers wel, je kan niet voor iedereen stoppen ( er staan daar dagelijks honderden mensen! ) maar voor echte die hard fans is het natuurlijk wel een bittere pil.
Ik wilde die teleurstelling niet dus ik liep "mijn" keeper maar voorbij.
Leuk om hem tegen te komen op het vliegveld dan! En ik zou zelf ook niet op openbare plekken om een foto ofzo vragen. Ik ben ook nooit bij hotels gaan posten. Ik weet ook van verhalen dat Nick zich dan maar weinig laat zien en in zijn eigen tijd niet zo op fans zit te wachten. En dat haalt denk ik idd toch je beeld van iemand wat naar beneden en dat wil ik ook echt niet. Dat is ook nog 1 van de redenen dat ik geen meet & Greet heb gedaan met bsb. Wat als het tegen valt? Wat als die magie die er toch omheen hangt voor me dan weg is? Ergens is het hopen op een ontmoeting en erover fantaseren ook gewoon leuk :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven