Entertainment alle pijlers

Kopen zonder kijken 2020

05-03-2020 10:46 1227 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk programma!

Wie kijkt hier ook naar?
Bob elke keer met zijn grootse verbouwplannen, soms denk ik wel eens: "is dat echt wel nodig?". Hij maakt er wel elke keer weer een plaatje van.


Aflevering 1, maandag 2 maart: Jeetje wat een budget was mijn 1e gedachte. Daar moet je toch zelf ook iets voor kunnen vinden. (En daarbij vraag ik mij ook af: hoe kun je in hemelsnaam ZOVEEL sparen??)
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er van jullie ook vooruit?

De nieuwste aflevering vond ik echt top. Als je dan Bob of Alex bent, weet je weer waar je het voor doet!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ga vanavond kijken dan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gekeken naar ergerde me kapot aan de vrouw van het stel. Wat een geouwehoer, ze hield maar niet op met bleren, mn oren tuten er nog van , vreselijk. Ik vind het echt een leuk programma maar gisteren was echt uitzitten , wat een vreselijk mens.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
08-04-2020 06:44
Ik heb gekeken naar ergerde me kapot aan de vrouw van het stel. Wat een geouwehoer, ze hield maar niet op met bleren, mn oren tuten er nog van , vreselijk. Ik vind het echt een leuk programma maar gisteren was echt uitzitten , wat een vreselijk mens.
Welke heb jij gekeken? Met welke mensen erin?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook vooruit gekeken, ik vond het wel een enthousiast stel (Roosendaal). Beter dan al die onrealistische mierenneukers uit sommige eerdere afleveringen.
Maar ik kan me ook voorstellen dat je de dame uit het stel wel heftig vindt :proud:
anappleaday wijzigde dit bericht op 08-04-2020 10:49
2.75% gewijzigd
Jeetje wat een irritant stel zeg, die lui uit Haarlem. Het huis voldeed gewoon aan ALLE voorwaarden.
Alle reacties Link kopieren
Igoa schreef:
08-04-2020 10:23
Jeetje wat een irritant stel zeg, die lui uit Haarlem. Het huis voldeed gewoon aan ALLE voorwaarden.
Dat vond ik ook een bizarre aflevering. In een latere reactie heeft hij wel aangegeven dat ze hier echt samen voor waren gegaan, en dat hij net zo goed schuld had.

Mooi om te horen dat ze achteraf spijt hadden dat ze niet meer van hun overwaarde als verbouwingsbudget hadden gegeven.

Hoop voor ze dat ze een realistisch beeld hebben gekregen, en toch gaan voor een mooi groot huis in Almere.
Alle reacties Link kopieren
Die jonge mensen uit haarlem waarvan er 1 vlogger is waren volgens mij getraind in het geven van sociaal wenselijke antwoorden maar dat lukte niet helemaal omdat zij niet op 1 lijn zitten mbt wensen. Hip vloggen vanuit Almere dat wordt natuurlijk helemaal nix.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij was duidelijk in haar wens meegegaan om in Haarlem te blijven. En daar had hij ontzettend spijt van. Ik vond het ook veel geld voor zo'n klein huis.
Het zou mij niks verbazen als ze uit elkaar gaan/zijn.
Alle reacties Link kopieren
PassingThrough schreef:
08-04-2020 09:59
Welke heb jij gekeken? Met welke mensen erin?
Dat stel uit Roosendaal was idd erg irritant. Vooral de dame.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
08-04-2020 10:03
Ik heb ook vooruit gekeken, ik vond het wel een enthousiast stel (Roosendaal). Beter dan al die onrealistische mierenneukers uit sommige eerdere afleveringen.
Maar ik kan me ook voorstellen dat je de dame uit het stel wel heftig vindt :proud:
Ik quote verkeerd in m’n vorige post. Ik vond de dame uit Roosendaal ook behoorlijk irritant.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
08-04-2020 10:46
Hij was duidelijk in haar wens meegegaan om in Haarlem te blijven. En daar had hij ontzettend spijt van. Ik vond het ook veel geld voor zo'n klein huis.
Het zou mij niks verbazen als ze uit elkaar gaan/zijn.
Mij ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik heb ook met enige verbazing naar de aflevering van dat stel uit Haarlem gekeken. Je hebt een budget van 375K , wilt kost wat kost in Haarlem wonen en bent dan verbaasd als het huis dat ze uiteindelijk gekocht hebben klein is. Ehh ja....
En dan achteraf zeggen: "ja als ik zag wat ik in Almere voor mn geld had"

Ja hallo, dat weet je toch ook zonder dit programma toch wel?
Ik vond het best een leuk huisje wat ze hadden weten te scoren voor ze....als je dan echt centrum Haarlem wilt zitten, dan was dit echt een leuke straat. Ja, het was klein maar ja....voor 375K koop je niks groots in Haarlem, dat weet je gewoon dus ik snapte niet zo goed waar zij nou op gehoopt hadden.
Net even de aflevering in Roosendaal bekeken. Leuk stel, lekker enthousiast. Zij vooral ;-D Bij die inloopdouche: ooohhh dit is echt joetz! :rofl: Goed verbouwd en gestyled ook, geen hip gedoe, maar ingetogen en duurzaam. Passend bij de kopers.
AnAppleADay schreef:
08-04-2020 10:03
Ik heb ook vooruit gekeken, ik vond het wel een enthousiast stel (Roosendaal). Beter dan al die onrealistische mierenneukers uit sommige eerdere afleveringen.
Maar ik kan me ook voorstellen dat je de dame uit het stel wel heftig vindt :proud:
Eens. Leuk dat ze zo enthousiast waren! Maar zij praat echt te veel.
Alle reacties Link kopieren
Ja het was een leuke uitzending. Ze waren heel enthousiast en leuk!
Viel me wel op dat Alex niet echt onderhandelde over de prijs, als eerste bieder had hij dat wel kunnen doen lijkt me.
Ook leuk dat het niet een te hip hip huis is geworden, afgelopen tijd was het een beetje veel hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Pip_pip schreef:
14-04-2020 17:04
Ja het was een leuke uitzending. Ze waren heel enthousiast en leuk!
Viel me wel op dat Alex niet echt onderhandelde over de prijs, als eerste bieder had hij dat wel kunnen doen lijkt me.
Ook leuk dat het niet een te hip hip huis is geworden, afgelopen tijd was het een beetje veel hetzelfde.

Er is vast geknipt in het stuk, want ik verwacht dat het gesprek echt wel langer heeft geduurd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Wel weer mooi hoe dit stel geprofiled werd in de voorstukjes die al dagen op rtl te zien waren. Zij leek een enorme ontevreden zeikstraal die nergens blij mee was, dus ik verwachtte een enorme zeur in t programma.
Maar dat viel echt heel erg mee vond ik. Ze waren gewoon realistisch en hoewel ik het huis van buiten echt heel lelijk en gedateerd vond, snap ik wel dat het een fijne plek is zo met die grote tuin en die ruimte. Ze hadden er ook echt wat moois van gemaakt
Ik vond het stel in Roosendaal wel een leuk stel. Ik had alleen het balkon/kozijnen buiten nog wel een likje witte verf gegeven in plaats van dat bruin
Heeft iemand de aflevering van het stel in Alkmaar gezien? Echt de ultieme feel-good tv. 'Hier gaan we ons gezinnetje uitbreiden' ik schoot er gewoon van vol en dat heb ik nooit! :'(
Ik vond dat huis ook echt heel mooi geworden! Zag er veel ruimer uit dan voorheen
Was die aflevering in Aalsmeer een beetje naar of lag dat aan mij? Volgens mij had noch Martijn, noch Alex noch Bob een klik met het stel. Het huis lag aan een mega-drukke weg (of waren het de overscherende vliegtuigen waardoor ze zo moesten schreeuwen tegen elkaar) en het budget dat over was werd niet besteed aan noodzakelijke dingen als kozijnen en dubbele beglazing maar aan cosmetische zaken. Einde niet bekeken, kon het niet aanzien eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook niet zo’n leuke, denk omdat dat stel een beetje vlak was mbt het huis. Ze vonden het al snel goed, hadden ook een realistische wensenlijst. Het enige waardoor ze zelf niet konden kopen was dat ze het niet eens werden over de locatie. Dat moest Alex maar bepalen. Het enige moeilijke was het opknappen met laag budget, verder eitje.

Ik vind het tof als mensen iets onmogelijks willen, wat dan tóch lukt.
Het viel me ook op dat ze maar 1 keer zijn langsgegaan bij het stel, bij de vorige kandidaten zijn ze toch vaker langs gegaan?
Alle reacties Link kopieren
@Shiitake, wat ze nu maandag uitzenden is seizoen 1. Het nieuwe seizoen is net afgelopen en daar gaan ze wel vaker op bezoek bij de stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven