Entertainment alle pijlers

Marco Borsato *Roddeltopic*

25-11-2021 15:36 3056 berichten
Alle reacties Link kopieren
….vind het heel erg waar hij van beschuldigd wordt. Achter de schermen van The Voice zou hij aan kansidates hebben gezeten zegt men. Vind het zo’n hardwerkende, goede zanger. Hij heeft ook kinderen……

* Bericht van de Moderators, dit is een roddeltopic, de hierin besproken beschuldigingen hebben tot op heden geen aanklacht of veroordeling opgeleverd. Er worden flinke uitspraken gedaan over het misbruik van minderjarigen en hier willen wij graag ook jullie voorzichtigheid in vragen.*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2021 21:14
Reden: Bericht van Moderator toegevoegd en titel aangepast
44.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij kan mooi liedjes zingen. En natuurlijk loop je een risico dat iemand het op het internet gooit als hij je aanraakt. Hoe hij qua karakter in elkaar steekt weet ik niet. Ik heb hem nog nooit bestudeerd op dat punt.

Veel mannen proberen een vrouw aan te raken. Velen zeggen nee, maar er zijn er altijd wel een paar die het juist fijn vinden. Ik weet niet tot in hoeverre hij aandringt als iemand nee zegt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ach, al die bekende BNers weten toch dat er in de media over ze gekletst wordt.
Had hij ander vak moeten kiezen toen hij kinderen kreeg
Alle reacties Link kopieren
@retrostar, het gaat in dit geval niet om vrouwen, maar twee minderjarige meisjes. Het had te maken met zijn werk bij The Voice Kids. Dus ook nog een machtspositie.

Het verbaast me wel dat Marco Borsato nog niet gereageerd heeft. Als ik hem was, had ik een verklaring gegeven om het totaal te ontkennen. Het is nogal een beschuldiging namelijk. Of druk bezig om PR- advies in te winnen?
Alle reacties Link kopieren
Leergierig schreef:
25-11-2021 16:49
@retrostar, het gaat in dit geval niet om vrouwen, maar twee minderjarige meisjes. Het had te maken met zijn werk bij The Voice Kids. Dus ook nog een machtspositie.

Het verbaast me wel dat Marco Borsato nog niet gereageerd heeft. Als ik hem was, had ik een verklaring gegeven om het totaal te ontkennen. Het is nogal een beschuldiging namelijk. Of druk bezig om PR- advies in te winnen?
Oh een soort R. Kelly -achtige beschuldiging? Dat was erg naar.

Ik wacht het proces af voordat ik het voor waar aanneem.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Gezellig barbequen bij Marco al die Voice Kids :sick:

War Child heeft ook even de samenwerking stop gezet. Hij zou voor de kerst een grote campagne doen voor hen.

Kort daarvoor heeft Marco zijn theatertour gecanceld. (voordat de strengere maatregelen waren aangekondigd).
Kliko schreef:
25-11-2021 16:33
Maar goed dat de vivadames niet op de stoel van de rechter zitten.
Alsof de meeste zedenzaken daar ooit terecht komen. Volwassenen en kinderen.
En als ze er al komen zo iemand dan ook nog veroordeeld wordt. Amper.

Dus dat roepen dat een rechter dat beslist... heel makkelijk en onrealistisch.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
25-11-2021 16:56
Gezellig barbequen bij Marco al die Voice Kids :sick:

War Child heeft ook even de samenwerking stop gezet. Hij zou voor de kerst een grote campagne doen voor hen.

Kort daarvoor heeft Marco zijn theatertour gecanceld. (voordat de strengere maatregelen waren aangekondigd).
Dit was al tijdens de maximaal 1250 personen bij concerten.

Ik vind het altijd naar als er zo maar iets geroepen wordt en het niet te lezen is op normale kanalen.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
25-11-2021 16:57
Alsof de meeste zedenzaken daar ooit terecht komen. Volwassenen en kinderen.
En als ze er al komen zo iemand dan ook nog veroordeeld wordt. Amper.

Dus dat roepen dat een rechter dat beslist... heel makkelijk en onrealistisch.
Of mensen stappen naar een rechter of men stopt met haat en onrust zaaien. Daar zijn de roddelkanalen op uit.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij stoort is dat er blijkbaar behoorlijk wat mensen zijn die er van af weten en dat hij er gewoon mee wegkomt. Zelfs als zou het van die twee meisjes niet waar zijn, is dat van Maan dan ook niet waar (zei was destijds 17 en Marco had als coach een machtspositie)? Er is gewoon teveel. En idd, hoe realistisch is het dat het idd voor de rechter komt. Ik denk dat dat nooit gaat gebeuren.

Doet me denken aan affaires bij de Britse tv waar achter de schermen misbruik plaats vond, of inderdaad R. Kelly.

Ik heb iig een heel vieze smaak van deze man in mijn mond.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het zo erg dat je het nog even een platform geeft :facepalm:
God de simpelheid.
Alle reacties Link kopieren
Kliko schreef:
25-11-2021 17:03
Of mensen stappen naar een rechter of men stopt met haat en onrust zaaien. Daar zijn de roddelkanalen op uit.
Daar zijn ze inderdaad op uit. Maar tegelijkertijd zijn ze maar een doorgeefmiddel. Als zij er niet zijn, komt het op een andere manier naar buiten. En het verdwijnt er niet door.
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
25-11-2021 17:09
Daar zijn ze inderdaad op uit. Maar tegelijkertijd zijn ze maar een doorgeefmiddel. Als zij er niet zijn, komt het op een andere manier naar buiten. En het verdwijnt er niet door.
Ja het pispaaltje online zijn voor dat soort kanalen. Elke dag een emmer drek over je heen krijgen moet kunnen toch?
Echt elke dag treitercampagne is anno 2021 en de scholen moeten een pestprotol voeren.
Alle reacties Link kopieren
Iemand online zo afmaken is zo 2021 of het nu Marco is of wie dan ook kapot moeten ze gaan..
Alle reacties Link kopieren
Ah gossie. Na al zijn, waarschijnlijk ook hard aan gewerkte’ slippertjes nu dit? Zo’n wereldzanger is het overigens ook echt niet. Voor mij het ‘naar een ander kanaal moment in de auto’. En hoe bedoel je ‘hij heeft ook kinderen…. Het gaat om minderjarigen. Hebben de ouders van DIE kinderen niets te vinden? Nee natuurlijk niet! Wat een eer wanneer je minderjarige kind ‘misbruikt’ wordt door Borsato!!!
Alle reacties Link kopieren
Tja, zijn reputatie was toch al geheel naar de klote. Die man heeft niet zo veel meer te verliezen, lijkt mij.
Ik wacht even af tot verdere ontwikkelingen, maar zal niet geheel verbaasd zijn als het waar is.
Alle reacties Link kopieren
maakt het nog iets uit of het waar is of niet? Veroordeelt is hij toch al
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
25-11-2021 17:27
Tja, zijn reputatie was toch al geheel naar de klote. Die man heeft niet zo veel meer te verliezen, lijkt mij.
Ik wacht even af tot verdere ontwikkelingen, maar zal niet geheel verbaasd zijn als het waar is.
Waar of niet waar, dat weten we niet. Maar dat doet er niet toe. Hij ‘werkt hard en heeft kinderen’ . Dus…. ;)
Alle reacties Link kopieren
Er is in ieder geval een hele treinlading met bakken dirt over Marco.
Alle reguliere media zijn daar van op de hoogte, al jaren.
Ik denk dat flinke financiële belangenverstrengeling deze media afhoudt van publiceren.
Wat die dirt is, geen idee. Maar dat het ranzig is zal best.

Marco heeft in ieder geval al zijn verplichtingen al afgezegd nu dreigt dat er van alles naar boven gaat komen. Dat zegt toch al genoeg?
Heeft die idioot nog fans? Echt????
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
25-11-2021 17:00


Ik vind het altijd naar als er zo maar iets geroepen wordt en het niet te lezen is op normale kanalen.
Al die normale kanalen schijnen dit allemaal al jaren te weten.
Ze schrijven er niet over omdat er financiële belangen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dame met de dierennaam? :idee:
So much universe, and so little time.
Alle reacties Link kopieren
Kliko schreef:
25-11-2021 17:16
Iemand online zo afmaken is zo 2021 of het nu Marco is of wie dan ook kapot moeten ze gaan..
Inderdaad. Ik word er naar van.
Alle reacties Link kopieren
BuzzieBee schreef:
25-11-2021 17:21
Ah gossie. Na al zijn, waarschijnlijk ook hard aan gewerkte’ slippertjes nu dit? Zo’n wereldzanger is het overigens ook echt niet. Voor mij het ‘naar een ander kanaal moment in de auto’. En hoe bedoel je ‘hij heeft ook kinderen…. Het gaat om minderjarigen. Hebben de ouders van DIE kinderen niets te vinden? Nee natuurlijk niet! Wat een eer wanneer je minderjarige kind ‘misbruikt’ wordt door Borsato!!!
Wat ik zo vreemd vind; waarom zijn die ouders geen verhaal gaan halen? Als mijn vader/man/broer dit zou weten, had Marco hechtinkjes kunnen laten zetten.
Maar TO: heb je ondertussen al een bron?
prada schreef:
25-11-2021 16:56
Gezellig barbequen bij Marco al die Voice Kids :sick:

Marco heeft ook even de samenwerking met Warchild stop gezet. Hij zou voor de kerst een grote campagne doen voor hen.

Kort daarvoor heeft Marco zijn theatertour gecanceld. (voordat de strengere maatregelen waren aangekondigd).
Even hersteld. Ik schreef eerst dat War Child de samenwerking even had stop gezet.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 25-11-2021 17:59
10.61% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven