Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
30-05-2019 22:24
De meest onaantrekkelijke en irritante man van dit seizoen vind ik Pascal.
She’s far out of his league!
lise1985 schreef:
02-06-2019 14:26
Waarvan de laatste gaat over de beslissing getrouwd blijven of scheiden?
Ja, klopt!
Dan missen we dus een hoop. We zien dus amper iets van het samenwonen,. Het was zeker niet boeiend genoeg om uit te zenden.
Julus schreef:
02-06-2019 14:53
Dan missen we dus een hoop. We zien dus amper iets van het samenwonen,. Het was zeker niet boeiend genoeg om uit te zenden.
Inderdaad, ik vond de laatste afleveringen ook een soort van afraffelen.
Bummer. Ben zeer benieuwd
Elle1976 schreef:
02-06-2019 14:27
She’s far out of his league!
Eens.

Ik dacht trouwens dat het programma nu dan ECHT zou beginnen...blijkt het dus al het einde te zijn O_O
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ik vind de opbouw van het programma heel jammer. Ze doen heel erg lang over de aanloopfase, shoppen van de jurk / het pak en het vrijgezellenfeest wordt uitgebreid verslag van gedaan, terwijl dat vrij saai is. Waarna van de huwelijksreis een beetje wordt laten zien en van het samenwonen echt amper iets. Terwijl het dan juist boeiend wordt.
Promethium schreef:
02-06-2019 16:24
Ik vind de opbouw van het programma heel jammer. Ze doen heel erg lang over de aanloopfase, shoppen van de jurk / het pak en het vrijgezellenfeest wordt uitgebreid verslag van gedaan, terwijl dat vrij saai is. Waarna van de huwelijksreis een beetje wordt laten zien en van het samenwonen echt amper iets. Terwijl het dan juist boeiend wordt.
Indd. Ik had er veeeeel meer van verwacht. Valt me echt heel vies tegen
Promethium schreef:
02-06-2019 16:24
Dat is wat ik ook schreef ja. Plus dat de twee stellen die als eerste trouwen ook het meeste aandacht krijgen.
lise1985 schreef:
02-06-2019 19:15
Dat is wat ik ook schreef ja. Plus dat de twee stellen die als eerste trouwen ook het meeste aandacht krijgen.
Precies! Was voorgaande seizoenen wel wat beter toch?
Ze kunnen beter 1 aflevering gebruiken voor ALLE vrijgezellenfeesten en kleding passen. En dan een aantal afleveringen alle huwelijksreizen behandelen en dan alle samenwoonafleveringen. Maar dus de feesten en trouwkleding kunnen wel in 1 aflevering of max 2
Maxime met haar waarschuwing, geniet er nog maar even van, heel aanvallend.
Ach en Pascal is zoooo blij met Mirjam, ik hoop echt dat het wat word.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik denk dat Ronald het wel best vindt zo.

En Nick pfff. Daar zit echt niks in. Ik vind hem nu totaal niet enthousiast. Doet nul moeite.
Miskotto schreef:
02-06-2019 20:20
Maxime met haar waarschuwing, geniet er nog maar even van, heel aanvallend.
Ach en Pascal is zoooo blij met Mirjam, ik hoop echt dat het wat word.
Ja zij heeft best een gebruiksaanwijzing. En Nick heeft denk ik weinig trek in een tweede moeder, met haar ga je je even aankleden?
O jeee die Monique..Viel tegen dat Ronald niets meer liet horen. Tja wat had ze gedacht?
Julus schreef:
02-06-2019 20:41
O jeee die Monique..Viel tegen dat Ronald niets meer liet horen. Tja wat had ze gedacht?
Zij had dus gedacht dat het nog een vervolg zou krijgen. Maar haar gevoel bedriegt haar al vanaf het begin, dus daar zou ik niet meer zo op vertrouwen als ik haar was.
Julus schreef:
Inderdaad. Wat een doos.
App zelf dan even!!
Julus schreef:
Ik geef Ronald groot gelijk. Zij heeft hem enorm gekwetst met haar uitspraken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
SallySpectra* schreef:
02-06-2019 20:51
App zelf dan even!!
Nou inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Naar Portugal gaan en dan zelf koken of pizza gaan eten...
Vind Nick echt een broekie!
Joost en Milly en de heren in de friendzone. Ik denk wel te zien dat vooral Joost hoopt op meer. Ik vind hem aandoenlijk, maar niet erg mannelijk. Teveel een gentleman. Hopelijk maakt ie een move
Doortjee schreef:
02-06-2019 21:04
Vind Nick echt een broekie!

Ik ook. Maxime vind ik vrij dwingend en niet heel leuk.
SallySpectra* schreef:
02-06-2019 20:51
App zelf dan even!!
Ik denk dat ze daarvoor te trots is. Maar het valt haar echt tegen dat hij haar niet zo leuk vindt. Hoogmoed komt voor de val

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven