Married at first sight 2019

dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
woensdag 29 mei 2019 om 03:28
Grappig hoe iedereen zo verschillend kan denken over mensen.
Ik vind Pascal niets mis mee. Ik denk dat er weinig kwaads achter zijn gedrag zit, hij heeft gewoon niet zoveel controle. Ik zou hem ook niet kunnen hendelen, maar volgens mij zit zijn hart wel op de goede plek.
Ik heb de (waarschijnlijk onpopulaire) mening dat ik het homostel niet zo leuk vindt. Beetje saaie en stijve boel daaro.
Monique krijg ik hoofdpijn van, wat kan die vrouw tetteren. In het engels, duits, over hoe goed ze op en neer ging op haar paardje en hoe je bloemen water geeft, maakt allemaal niet uit als ze maar d'r klep kan opentrekken.
Joost vind ik echt een poepie.
Ik vind Pascal niets mis mee. Ik denk dat er weinig kwaads achter zijn gedrag zit, hij heeft gewoon niet zoveel controle. Ik zou hem ook niet kunnen hendelen, maar volgens mij zit zijn hart wel op de goede plek.
Ik heb de (waarschijnlijk onpopulaire) mening dat ik het homostel niet zo leuk vindt. Beetje saaie en stijve boel daaro.
Monique krijg ik hoofdpijn van, wat kan die vrouw tetteren. In het engels, duits, over hoe goed ze op en neer ging op haar paardje en hoe je bloemen water geeft, maakt allemaal niet uit als ze maar d'r klep kan opentrekken.
Joost vind ik echt een poepie.

woensdag 29 mei 2019 om 08:35
Vreselijk he? Ik had vroeger zo een 'vriendin'. Het maakte niet uit wat het onderwerp was, kruiden, behang, vliegtickets, de politiek, bloemen snijden, het heelal, dierenverzorging, allergieen, diagnoses.... Het maakte niet uit, ze wist het altijd allemaal wel en uiteraard had ze altijd gelijk.
Vriendschap heeft niet lang geduurd

woensdag 29 mei 2019 om 09:38
Eerlijk gezegd denk ik dat voor Monique hetzelfde geldt als voor Pascal namelijk dat haar hart best op de goed plek zit. Pascal en Monique hebben gemeen dat ze het niet zo handig brengen. Ik vind ze allebei een beetje naïef dat ze zich zo laten kennen op tv.
Persoonlijk heb ik meer moeite met de handelswijze van Ronald door haar wel te zoenen en avances te maken en haar vervolgens toch af te wijzen. Als je het niet ziet zitten, doe dat dan ook niet! Het komt mij wat wraakzuchtig over want volgens mij voelt hij zich net zo min tot haar aangetrokken als zij tot hem. Ik vermoed dat het verschil erin zit dat Monique vooral een maatje zoekt om leuke dingen mee te doen en dat Ronald toch vooral iets anders het belangrijkste vindt. Hij stopte niet voor niets een maxiverpakking durex in zijn bagage. Toen ik dat zag, dacht ik al: getver! Ik denk dat je op die leeftijd zulke dingen niet moet overhaasten anders krijg je snel een Meetootje.
Persoonlijk heb ik meer moeite met de handelswijze van Ronald door haar wel te zoenen en avances te maken en haar vervolgens toch af te wijzen. Als je het niet ziet zitten, doe dat dan ook niet! Het komt mij wat wraakzuchtig over want volgens mij voelt hij zich net zo min tot haar aangetrokken als zij tot hem. Ik vermoed dat het verschil erin zit dat Monique vooral een maatje zoekt om leuke dingen mee te doen en dat Ronald toch vooral iets anders het belangrijkste vindt. Hij stopte niet voor niets een maxiverpakking durex in zijn bagage. Toen ik dat zag, dacht ik al: getver! Ik denk dat je op die leeftijd zulke dingen niet moet overhaasten anders krijg je snel een Meetootje.
woensdag 29 mei 2019 om 09:53
ik vind Pascal leuk, hij is gewoon amicaal, en ik denk dat hij gewoon vaker lieverd en schat gebruikt, dat doen wel meer mensen.
Hij is gewoon enthousiast en ik denk dat er ook veel spanning is weggevallen en dat hij daarom erg vrolijk is.
Zijn hart zit zeker op de goede plaats.
Joost vind ik ook erg lief maar dat met die kat, was hij nou echt bang? en die opmerking over die ring dat moet toch een grapje zijn geweest?
Hij is gewoon enthousiast en ik denk dat er ook veel spanning is weggevallen en dat hij daarom erg vrolijk is.
Zijn hart zit zeker op de goede plaats.
Joost vind ik ook erg lief maar dat met die kat, was hij nou echt bang? en die opmerking over die ring dat moet toch een grapje zijn geweest?
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 29 mei 2019 om 13:33
DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-05-2019 21:14Ik krijg het doodsbenauwd van Pascal, man man wat zit die man toch te slijmen. Alsof ie nog nooit een vrouw heeft gezien.
Nick vind ik nog jong echt een papie en mamie kindje. Woont nog thuis er wordt voor hem gekookt, ouders doen alles nog voor hem.
Trouwens wat zag de soep er vies uit.
Monique moet dat pakje echt gaan verbranden op haar leeftijd met zo’n figuur kan dat echt niet meer hoor.
Ik vind Peter erg dominant overkomen en Paul onzeker die sjokt er achteraan.
Ja valt me ook op. Zijn houding verbaast me ook wel wat! Toen het programma begon, bij de eerste beelden, leek het me een open, rustige en lieve persoonlijkheid. Volgens mij is hij in werkelijk anders. Maar we zullen zien. Ik geef het je te doen, jezelf zo kwetsbaar opstellen in een programma.
Pascal is eigenlijk heel lief. Een onzekere man die een vrouw naast zich nodig en haar op handen draagt als hij haar eenmaal gevonden heeft.
Ik herken het type-man wel; de types die alles voor je doen en voor je overhebben en zich 100% focussen op jou, waardoor het al snel too much is en je als vrouw op den duur moe wordt. Ze overlopen je als het ware. Moet je tegen kunnen als partner! En als dat zo is en je vindt elkaar heb je aan hem wel een goede man hoor.

woensdag 29 mei 2019 om 19:18
marjorette schreef: ↑29-05-2019 16:04Ronald is een slappe hap, ik denk dat hij haar alleen gekust heeft om haar daarna te kunnen dumpen, soort van terugpakken. Ik vind het een saaie onaantrekkelijke , geen mening hebbende, man.
Eigenlijk vind ik alle mannen slappe happen. Ronald ziet eruit als 80, Pascal loopt als een kwijlend hondje achter Mirjam aan, Nick woont nog thuis en laat zich bedienen door zijn moeder, de twee mannen gaan op vakantie heel burgerlijk zelf koken en Joost is wel erg bleu en wil te graag in de gratie vallen bij zijn schoonouders. Waar zijn de Vikingen, Highlanders en Bondi Beach lifeguards?
woensdag 29 mei 2019 om 19:59
Er was in de eerste aflevering zo’n leuke vent vol tattoos die meedeed in de testfase. Ik hoopte zo dat hij in de show zou komen, maar helaasnerdopviva schreef: ↑29-05-2019 19:18Eigenlijk vind ik alle mannen slappe happen. Ronald ziet eruit als 80, Pascal loopt als een kwijlend hondje achter Mirjam aan, Nick woont nog thuis en laat zich bedienen door zijn moeder, de twee mannen gaan op vakantie heel burgerlijk zelf koken en Joost is wel erg bleu en wil te graag in de gratie vallen bij zijn schoonouders. Waar zijn de Vikingen, Highlanders en Bondi Beach lifeguards?

Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
woensdag 29 mei 2019 om 21:43
Bedoel je die vent die ook mee deed aan First Dates? Jeff ofzo?
Brrrrr ... gelukkig maar dat smaken verschillen. Die wil ook graag denk ik, als je aan allerlei datingshows mee doet.
woensdag 29 mei 2019 om 21:51
Ow is dat zo? Haha geen idee. Maar dat leek mij nou juist een leuke toevoeging ipv al die makke lammetjes. Zelf is het mijn smaak niet, maar die leek me wel leuk toe om te gebruiken in de show.minnimouse schreef: ↑29-05-2019 21:43Bedoel je die vent die ook mee deed aan First Dates? Jeff ofzo?
Brrrrr ... gelukkig maar dat smaken verschillen. Die wil ook graag denk ik, als je aan allerlei datingshows mee doet.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
woensdag 29 mei 2019 om 23:49
Milly heeft ook meegedaan aan first dates, ik vraag me dan af of ze voor dit programma benaderd zijn of dat ze echt zo wanhopig zijn.
Pascal lijkt me een man die straks elke week een bos bloemen meebrengt, en dan steeds dezelfde. Dat je als vrouw denkt zucht, het is weer vrijdag, daar komt hij dadelijk weer aan met zijn bos crysanten.
Bij de mannen valt het me op dat je niks van hun gezicht af kunt lezen. Dat vind ik wel knap. Ik hoop nog steeds dat ze elkaar vinden, ik vind ze leuk samen.
Pascal lijkt me een man die straks elke week een bos bloemen meebrengt, en dan steeds dezelfde. Dat je als vrouw denkt zucht, het is weer vrijdag, daar komt hij dadelijk weer aan met zijn bos crysanten.
Bij de mannen valt het me op dat je niks van hun gezicht af kunt lezen. Dat vind ik wel knap. Ik hoop nog steeds dat ze elkaar vinden, ik vind ze leuk samen.

donderdag 30 mei 2019 om 12:00
Die hebben al een relatienerdopviva schreef: ↑29-05-2019 19:18Eigenlijk vind ik alle mannen slappe happen. Ronald ziet eruit als 80, Pascal loopt als een kwijlend hondje achter Mirjam aan, Nick woont nog thuis en laat zich bedienen door zijn moeder, de twee mannen gaan op vakantie heel burgerlijk zelf koken en Joost is wel erg bleu en wil te graag in de gratie vallen bij zijn schoonouders. Waar zijn de Vikingen, Highlanders en Bondi Beach lifeguards?
Die mensen in het programma zijn de overblijvers!
donderdag 30 mei 2019 om 22:11
Ik heb nog niet alle recente reacties gelezen, maar had Ronald dat 'pretpakket' niet van zijn vriend gekregen? Die vriend die ook met het advies kwam om er maar een ruk aan te geven, toen Monique hem afgeserveerd had, waarop Ronald vroeg: "Waaraan?"Bloemnon schreef: ↑29-05-2019 09:38Eerlijk gezegd denk ik dat voor Monique hetzelfde geldt als voor Pascal namelijk dat haar hart best op de goed plek zit. Pascal en Monique hebben gemeen dat ze het niet zo handig brengen. Ik vind ze allebei een beetje naïef dat ze zich zo laten kennen op tv.

Het zegt iets over zijn vriend, maar het zegt natuurlijk ook iets over hem. Vooral ook omdat hij niet zo leuk reageerde toen hij van onderaan de trap uitzicht had op Monique 'charmante' trappelpakje.
Persoonlijk vind ik Ronald helemaal niets, dus een zoen zou het niet worden, laat staan een aangebroken megaverpakking condooms

Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
donderdag 30 mei 2019 om 22:17
Mee eens, en inderdaad, waar zijn de leuke mannen? Joost vind ik trouwens nog de leukste qua innerlijk en uiterlijk, ook al is-is bleu.nerdopviva schreef: ↑29-05-2019 19:18Eigenlijk vind ik alle mannen slappe happen. Ronald ziet eruit als 80, Pascal loopt als een kwijlend hondje achter Mirjam aan, Nick woont nog thuis en laat zich bedienen door zijn moeder, de twee mannen gaan op vakantie heel burgerlijk zelf koken en Joost is wel erg bleu en wil te graag in de gratie vallen bij zijn schoonouders. Waar zijn de Vikingen, Highlanders en Bondi Beach lifeguards?
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)

vrijdag 31 mei 2019 om 08:33
Ik ook. Weet ook niet wat het precies is. Maar krijg écht de rillingen van hem.Blondie456 schreef: ↑30-05-2019 22:24De meest onaantrekkelijke en irritante man van dit seizoen vind ik Pascal.
Z'n maniertjes...brrrrr....dat gewiebel en schudden met z'n bovenlijf als hij moet lachen als hij wat boevigs (omg) heeft gedaan. Hij staat zowat te kwispelen, zó blij...
En z'n manier van praten....hoe hij doet met z'n mond.....
En qua uiterlijk is hij ook écht niet m'n type.
Ik zou echt janken als ik aan hem gematcht was...
Ik begon net met " ik weet ook niet precies wat het is. " Maar eigenlijk weet ik dat dus wél ....