Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
*TanteSjaan* schreef:
02-06-2019 21:08
Ik ook. Maxime vind ik vrij dwingend en niet heel leuk.
Eens
nerdopviva schreef:
02-06-2019 20:58
Naar Portugal gaan en dan zelf koken of pizza gaan eten...
Haha ja he
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
02-06-2019 20:58
Naar Portugal gaan en dan zelf koken of pizza gaan eten...
Ik denk dat ze van die types zijn die kaas, pindakaas, hagelslag en andere nl producten meenemen op vakantie ipv de heerlijke locale keuken/producten te proberen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
02-06-2019 21:15
Ik denk dat ze van die types zijn die kaas, pindakaas, hagelslag en andere nl producten meenemen op vakantie ipv de heerlijke locale keuken/producten te proberen.

Het lijkt er wel op ja. Zo kwamen ze helemaal niet op me over. Al waren de matchende gele t-shirts wel een aanwijzing voor een toekomstig ANWB-koppel ;-D
nerdopviva schreef:
02-06-2019 21:17
Het lijkt er wel op ja. Zo kwamen ze helemaal niet op me over. Al waren de matchende gele t-shirts wel een aanwijzing voor een toekomstig ANWB-koppel ;-D
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
nerdopviva schreef:
02-06-2019 21:17
Nick & Maxime hadden ook al matchende jassen... :biggrin:
We used to be friends...
Julus schreef:
02-06-2019 21:09
Ik denk dat ze daarvoor te trots is. Maar het valt haar echt tegen dat hij haar niet zo leuk vindt. Hoogmoed komt voor de val
Dat had ze echt niet aan zien komen, ik denk dat die opmerking dat ze geen seksuele klik had van haar uit misschien zelfs wel als een soort onhandige flirt bedoeld was, een soort hard to get spelen, en dat ze serieus had verwacht dat dat bij hem zou veroorzaken dat hij meer zijn best zou gaan doen. Dat hij zou denken 'ok, dan niet, doei!' had ze echt nooit verwacht.
Wat werd ik trouwens weer ontzettend ongemakkelijk van die Pascal.

Mijn voorspelling: er blijft er geen een getrouwd.
Ik heb de spoiler gelezen dus ik zeg niks.

Maar ik vind het verschil ook enorm groot tussen P en M. Qua gevoelens bedoel ik. Maar zij gaf hem wel een kus. Kan twee kanten op

Bij de heren is er volgens mij ook scheefgroei. Peterrrr beseft dat hij een heel ander leven leidt. Ik denk dat Paul hem en zijn leven boeiender vindt dan andersom
SuperflySister schreef:
02-06-2019 21:29
Dat had ze echt niet aan zien komen, ik denk dat die opmerking dat ze geen seksuele klik had van haar uit misschien zelfs wel als een soort onhandige flirt bedoeld was, een soort hard to get spelen, en dat ze serieus had verwacht dat dat bij hem zou veroorzaken dat hij meer zijn best zou gaan doen. Dat hij zou denken 'ok, dan niet, doei!' had ze echt nooit verwacht.
Jaaa dat. Volgens mij is zij enorm teleurgesteld in de liefde. En nu lijkt haar kans weer verkeken. Ergens ook wel rot, want ze is geen slecht mens natuurlijk maar wel onhandig
Nou ja zeg ik sluit me er helemaal bij aan dat dit erg slecht in elkaar gezet is. Goed idee om gewoon in 1 aflevering alle voorbereidingen, alle bruiloften, alle huwelijksreizen en dan de samenwoon periode.

In ieder geval heb ik besloten komend seizoen niet meer te kijken. Ik had de hoop dat er juiste meer juiste matchen zouden komen naarmate de seizoenen vorderen maar daar lijkt het toch niet op. Ze maken steeds weer dezelfde fouten.

Slappe hap al met al.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
02-06-2019 22:07
Nou ja zeg ik sluit me er helemaal bij aan dat dit erg slecht in elkaar gezet is. Goed idee om gewoon in 1 aflevering alle voorbereidingen, alle bruiloften, alle huwelijksreizen en dan de samenwoon periode.

In ieder geval heb ik besloten komend seizoen niet meer te kijken. Ik had de hoop dat er juiste meer juiste matchen zouden komen naarmate de seizoenen vorderen maar daar lijkt het toch niet op. Ze maken steeds weer dezelfde fouten.

Slappe hap al met al.
Tja, ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van wie zich aanmeldt of wie er als ze gevraagd worden zin heeft om dit te doen. Dat zullen niet zo heel veel mensen zijn.
Er was een behoorlijke groep in het begin, dus ze hadden opties genoeg. Maar het moet ook interessant zijn om naar te kijken en dan heb je bepaalde types nodig. Die voor opschudding zorgen zodat wij er over kunnen praten.
Dat lukte met Monique en Pascal best aardig :popcorn:
Promethium schreef:
02-06-2019 16:24
Ik vind de opbouw van het programma heel jammer. Ze doen heel erg lang over de aanloopfase, shoppen van de jurk / het pak en het vrijgezellenfeest wordt uitgebreid verslag van gedaan, terwijl dat vrij saai is. Waarna van de huwelijksreis een beetje wordt laten zien en van het samenwonen echt amper iets. Terwijl het dan juist boeiend wordt.
Helemaal mee eens
Sue-Heck schreef:
02-06-2019 19:44
Ze kunnen beter 1 aflevering gebruiken voor ALLE vrijgezellenfeesten en kleding passen. En dan een aantal afleveringen alle huwelijksreizen behandelen en dan alle samenwoonafleveringen. Maar dus de feesten en trouwkleding kunnen wel in 1 aflevering of max 2
Die trouwjurken passen zou wat mij betreft helemaal geskipt mogen.
Ik denk dat Joost en Milly getrouwd blijven.
Peter en Paul blijven getrouwd. Die willen het nog even aan kijken maar die scheiden uiteindelijk ook.
Maxime en Nick laten het dood bloeden en gaan dus scheiden.
Ik denk dat Mirjam wil scheiden. Maar dat zeg ik met grote twijfel.

En dan Ronald en Monique. Tja, dat lijkt me duidelijk.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 03-06-2019 08:10
0.30% gewijzigd
SuperflySister schreef:
02-06-2019 21:29
Ik denk dat als je tegen je ‘man’ zegt dat je gezicht betrekt zodra de trouwdeuren open gingen het niet echt hard to get valt te noemen. Dat is gewoon keihard afwijzen op iemands uiterlijk.
Ik ben nu aan het terug kijken.
winkelfanaat schreef:
03-06-2019 08:02
Die trouwjurken passen zou wat mij betreft helemaal geskipt mogen.
Ze krijgen nu waarschijnlijk de jurken gratis in ruil voor het in beeld brengen van de winkel.
Misschien moet de winkel zelf wel betalen voor de (sluik)reclame.
Merel7 schreef:
03-06-2019 08:15
Ze krijgen nu waarschijnlijk de jurken gratis in ruil voor het in beeld brengen van de winkel.
Misschien moet de winkel zelf wel betalen voor de (sluik)reclame.
Precies, dat is gewoon onderdeel van de deal die de bruidswinkel heeft met het programma. En op zich vind ik dat niet storend, maar dat mag best in één aflevering gestopt worden.

Ik ben héél benieuwd naar Nick en Maxime nu :P
Die broodjes van Maxime waren absoluut niet gaar :facepalm:

Nick komt niet echt heel leuk over nu.
Ik vind de opbouw ook niks, na 5 weken al moeten aangeven of ze getrouwd blijven. Ik heb wel het idee dat Mirjam zich enorm irriteert aan Pascal en niks tegen hem zegt, dat vind ik wel jammer.
Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar, ik zit nu te kijken naar het dansstukje van ze.
Wil het toch even opnemen voor Monique! Eigenlijk heb ik haar helemaal niks onaardigs horen zeggen of doen tegen Ronald. Ze was heel eerlijk, dat wel, maar ze zei niet: ik vind je lelijk, ik vind je onaantrekkelijk, ik vind je een sul, helemaal niets van dat alles!! Ze vertelde hem wel open en eerlijk dat ze geen seksuele aantrekkingskracht voelde. Niets onaardigs aan. Ook daarna bleef ze vriendelijk en respectvol, zette er geen streep onder, bleef leuke dingen samen ondernemen, bleef in gesprek...
Ronald daarentegen vond ik wel degelijk zeer onaardige dingen OVER Moniek zeggen, en zeer onrespectvol naar haar toe!
Ik begrijp kortom niet zoveel van dat Moniek-afbranden. Helemaal niets eigenlijk...
Ik vind Nick maar slappe hap, loopt maar achter haar aan te hobbelen. Ik vind hem geen echte kerel. Maxime vind ik ook niet leuk, maar zij heeft wel een man nodig die de leiding neemt ofzo. Milly & Joost blijf ik over twijfelen, ik vind hem een schatje maar ook een jochie. Ik ben bang dat Milly uiteindelijk toch meer een kerel wil.
Pascal vind ik vreselijk, elke week als ik hem zie met zijn maniertjes, overdreven lach en houding vind ik hem irritant. De hele tijd aan haar zitten, het is zo onnatuurlijk en oogt zo wanhopig in mijn ogen. Ik kan me niet voorstellen dat Mirjam dat volhoud, die gaat afknappen of zich enorm irriteren.
Monique heeft nog steeds een plaat voor haar hoofd. Peter en Paul twijfel ik ook over, kan alle kanten op maar ben toch bang dat het eindigt in een vriendschap. Ik heb zelf trouwens een enorme zwak voor Peter, weet niet waarom, maar hij lijkt me zo'n leuke en lieve man. Paul heeft iets waar ik me aan stoor.

Ik ben het eens met alle kritiek over de opbouw van dit seizoen, waardeloos! Dat stomme gedoe van jurken uitzoeken en vrijgezellenfeesten, het programma gaat toch juist over de periode na het huwelijk. Dan zie je pas of het experiment slaagt of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven