Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
maandag 25 maart 2013 om 21:27
quote:Soulcats schreef op 25 maart 2013 @ 21:15:
[img]http://th460.photobucket.com/albums/qq3 ... tongue.gif[/img]
[img]http://th460.photobucket.com/albums/qq3 ... tongue.gif[/img]
dinsdag 26 maart 2013 om 01:11
quote:ikketog1983 schreef op 26 maart 2013 @ 00:38:
Ik vraag me echt af waarom er door jullie naar gtst wordt gekeken, als jullie toch alleen maar zeuren!! Kijk dan niet!!!
HAHA.
Sinds ik dit topic lees, is gtst alleen maar leuker geworden.
Zelfs vriend zegt bij bepaalde dingen nog wel eens dat hij benieuwd is wat ze er op het forum van vinden.
En als je het nog niet doorhad, dit is echt een uiterst serieus topic.
Serieuzer kan echt niet.
Ik vraag me echt af waarom er door jullie naar gtst wordt gekeken, als jullie toch alleen maar zeuren!! Kijk dan niet!!!
HAHA.
Sinds ik dit topic lees, is gtst alleen maar leuker geworden.
Zelfs vriend zegt bij bepaalde dingen nog wel eens dat hij benieuwd is wat ze er op het forum van vinden.
En als je het nog niet doorhad, dit is echt een uiterst serieus topic.
Serieuzer kan echt niet.
dinsdag 26 maart 2013 om 07:56
dinsdag 26 maart 2013 om 08:19
quote:
ikketog1983 schreef op 26 maart 2013 @ 00:38:
Ik vraag me echt af waarom er door jullie naar gtst wordt gekeken, als jullie toch alleen maar zeuren!! Kijk dan niet!!!Het is m'n dagelijkse dosis angermanagement. Ik leef m'n frustraties uit op gtst, en ben dus voor de rest heel aardig en relaxed. Meestal.
ikketog1983 schreef op 26 maart 2013 @ 00:38:
Ik vraag me echt af waarom er door jullie naar gtst wordt gekeken, als jullie toch alleen maar zeuren!! Kijk dan niet!!!Het is m'n dagelijkse dosis angermanagement. Ik leef m'n frustraties uit op gtst, en ben dus voor de rest heel aardig en relaxed. Meestal.