Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 6

15-05-2018 14:50 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer! :cheer2:

Afbeelding


Beginnersgids
Pokémon Go wiki
How to beat
IV calculator

(de map met nests heb ik weggelaten, die werken inmiddels niet meer :()
In het begin was ik redelijk verslaafd, het was voor mij een soort therapie om hiermee mijn verstand op 0 te zetten. Vandaag de dag speel ik stukken minder, maar nog steeds wel voor de pokedex en het slopen van gyms voor de gouden badge.

Wie gaat er allemaal naar Dortmund..??
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
17-05-2018 16:41
Tja dat is één van de dingen die ik lastig vind in te schatten. Wanneer wordt het ongezond? Als je niet meer toekomt aan werk of studie, of aan andere vrienden, aan gezin? Als je geld besteedt aan Pokémon wat je eigenlijk niet kunt missen? Als je je dagritme omdraait omdat je 's avonds niet kunt stoppen met spelen? Waarschijnlijk maak ik me gewoon te druk, maar een aantal mensen heb ik best goed leren kennen, dan maak je je soms zorgen.

Als het de voorbeelden zijn die je noemt, dan zou ik dat ook ongezond willen noemen. Maar ook al heb je ze best goed leren kennen, zouden ze dan iets van je aannemen? Ik ben bang van niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik inderdaad ook allemaal ongezond klinken, Nimbus.
Zo verslaafd ben ik gelukkig niet :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Musai schreef:
17-05-2018 17:09
In het begin was ik redelijk verslaafd, het was voor mij een soort therapie om hiermee mijn verstand op 0 te zetten. Vandaag de dag speel ik stukken minder, maar nog steeds wel voor de pokedex en het slopen van gyms voor de gouden badge.

Wie gaat er allemaal naar Dortmund..??
Ik zou graag naar Dortmund gaan, alleen geen vervoer.

Vandaag 2 latios raids gedaan. 1 gevangen van 96% en een 100% helaas ontsnapt. Wel teleurgesteld maar ergens ook blij. Zo hoog had ik ze nog niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet naar Dortmund, maar wat is daar dan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Himalaya gefeliciteerd. De tropius zie ik hier ook in de gym. Buurtgenoot zat in Spanje en ving hem daar.

In Dortmund is soort event. Vanuit hier gaan mensen heen, zelfs met een bus. Zo verslaafd ben ik nu niet.... zelfs manlief gaat niet terwijl die toch best beetje prettig verslaafd is, hij is level 40. Daar ben ik nog lang niet. Daar kom ik denk ik ook nooit.

Pokemon heeft hier veel wandelen en fietsen opgeleverd. Vroeger moest ik alleen wandelen. Sinds pokemon go gaat man ook mee. Loopt alleen minder mooie routes (want langs gyms en stops). Dus er zijn ergere verslavingen.
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn zeker mensen die te ver gaan voor het spel. Ik ben wel eens ‘bedreigd’ door iemand omdat ik hem uit een gym trapte. Tja, da’s het spel.

Om eerlijk te zijn speel ik het spel ook weinig meer vanwege dit soort mensen. Die groep wordt hier namelijk alleen maar groter en de community is inmiddels zwaar verpest.
Alle reacties Link kopieren
Bijna level 39 hier! Maar nog nooit een legendairy gevangen, twee keer meegedaan met een raid daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat is morgen de charmanderdag? Ik heb een verjaardag vn schoonfamilie (echt bizar, tot nu toe elke community day schoonfamilieverplichtingen. Snappen ze dan niet hoe belangrijk pokemons vangen is? :nope:)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Wisten jullie al dat pokemon gevechten verboden zijn? :)

[url][https://speld.nl/2016/03/04/japan-gaat- ... ieden//url]
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
18-05-2018 19:35
Hoe laat is morgen de charmanderdag? Ik heb een verjaardag vn schoonfamilie (echt bizar, tot nu toe elke community day schoonfamilieverplichtingen. Snappen ze dan niet hoe belangrijk pokemons vangen is? :nope:)
Van 11.00 tot 14.00u. Dat is iedere keer zo
Alle reacties Link kopieren
Ha, dat is mooi. Kan ik toch nog even op pokemonjacht!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er helemaal klaar voor! Telefoon ligt nu nog even aan de oplader en ik vertrek zo naar mijn favoriete pokemonterras. De zon schijnt niet, dus het is er vast niet overbevolkt met ouders en kinderen (zit bij een grote speeltuin).
En ik hoef nog maar 2 charmanders om te kunnen evolven, dus de lat ligt laag :) .
Ik moet er toch wel 2 kunnen vangen in een uur tijd?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat echt goedkomen Anna. Ik denk dat jij er wel meer gaat vangen in een uur tijd. Misschien dat je zelfs een shiny kan vangen.
Alle reacties Link kopieren
oeh.... zou het er dan eindelijk van komen? Mijn eerste shiny? Daar reken ik gewoon al niet eens meer op :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik ga heel hard hopen voor je. Succes! :)
Ik ga me maar eens aankleden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook klaar voor. Mijn start was al goed vandaag, tijdens het uitlaten van hond kwam er een azurill uit mn ei. Die had ik nog niet. Hopelijk vang ik een hoop mooie charmanders.

Er staat hier al een shiny charizard in een gym, dus iemand is al vroeg bezig geweest met spoofen. Dat vind ik ook wel wat overdreven.

Happy community day iedereen en mogen jullie wat mooie vangsten vangen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn verkast naar een andere plek. Op de vorige lokatie was het een orgie van Pokemon, als ik hem aanzette zaten er 10 op een kluitje. Nu in een gehucht, heb vanochtend 1,5 km heen en terug gelopen voor broodjes en ee. Pokestop. Het was om 8 uur al 31 graden. :P

Succes met de vangst, ik sla over :rofl:

( en go Anna :cheer2: voor je Shiny!)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja!!!!!!!!
Ik heb een zwarte charizard! Had het al opgegeven, zit gele charmander zomaar naast me op de bank!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
En eh..... Is het een shiny als er 3 sterren bij staan?
Dan had ik de hele tijd al een shiny :$
Welke kleur hoort togetic te hebben als het niet wit is?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
19-05-2018 12:41
En eh..... Is het een shiny als er 3 sterren bij staan?
Dan had ik de hele tijd al een shiny :$
Welke kleur hoort togetic te hebben als het niet wit is?
Je kan ook in je storage zoeken naar shiny, dan zie je al je shiny’s die je al hebt. En idd met 3 sterretjes erachter. Shiny Togepi is een beetje beige, bijna niet te onderscheiden van een normale.
Gegeliciteerd metje zwarte charizard, ik heb ze alle 3 shiny. Ik ga nog even verder zoeken. Kan nog bijna een uur
Alle reacties Link kopieren
O Anna wat gaaf! Gefeliciteerd!
Meer dan 2 uren wandelen leverde helaas maar 1 shiny
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
19-05-2018 12:41
En eh..... Is het een shiny als er 3 sterren bij staan?
Dan had ik de hele tijd al een shiny :$
Welke kleur hoort togetic te hebben als het niet wit is?

Gefeliciteerd Anna! En muts, dat je die al een tijd had :rofl:

Nu ben ik de enige zonder Shiny :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bijna 3uur gelopen, mijn vangst, 7 shiny waarvan 1 van 91%IV dus dat is charizard geworden en een iets lagere die charmeleon is geworden. Daarnaast nog een normale van 98%IV dus die is ook charizard geworden, dus 2 met special move. Zeer tevreden
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik voel me wel een beetje dom nu....
Maar toch nog steeds blij!

Die shiny komt vanzelf een keer hoor, Himalaya :hug: (en soms zonder dat je het door hebt :))
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven