Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Ik geef een enkele keer geld uit als ik een ultrabox wil kopen. Voornamelijk voor de incubators, de rest heb ik niet nodig... maar het is een betere deal dan incubators los kopen. Alleen heb ik nooit genoeg muntjes gespaard voor een ultrabox.
Kleding koop ik nooit, ik wissel wel af en toe van outfit maar alleen met dingen die je gratis krijgt.
Paarse potions, halve revives, roze banaantjes en incense gooi ik allemaal weg. De meeste van die special items ook, daar hou ik er altijd 2 per stuk van.

Zaterdag eindelijk mee kunnen doen aan een Deoxys-raid, en gevangen, heel fijn! Teleurstelling: net zat er een chimchar die ik als buddy heb zomaar in het wild hier voor de deur. Nog een nice throw gegooid en alles. Maar helaas, the wild chimchar fled.... had me toch 18 kilometer kunnen schelen :cry:
The owls are not what they seem
Lures zou ik echt nooit weggooien, want ik heb een homestop :)

Ik houd een voorraad aan van:
-25x potion, 25x super potion, 25x hyper potion, 30 max potion
-40x revive, 40x max revive
-in totaal 150 ballen
-30 razzberry, 10 nanab berry, 30 pinap berry, golden/silver berry geen limiet
-maximaal 4 evolution stones van elk type
-5 incense
-5 lucky eggs

Overtollige besjes gooi ik in gyms en de rest gooi ik gewoon weg. Aan lures en starpieces heb ik altijd tekort. Die zouden ze eens samen in een box moeten doen, dan zou ik zo’n box wel kopen.
Net even gebatteld tegen niet meer spelende vriendin, met een starpiece aan geeft dat ook nog extra stardust. Dus voor de mensen die graag stardust willen, gebruik een starpiece. ;)
Ik zie dat ik best grote voorraden heb!
Kan totaal 2000 items kwijt en heb nu bijv. 75 lucky eggs, die ik eigenlijk niet meer gebruik ivm level 40, bewaar ze wel voor het geval.... , 110 premium raid passes ( zitten vaak in ultra box) 743 rode ballen, maar veel minder blauw en geel resp. 61 en 47.
En al weer 7 sinnoh stones, terwijl ik de evoluties die nu mogelijk zijn heb.
Ik speel best wel veel, heb veel tijd en vriend en ik vinden het ook leuk om in de weekends samen op jacht te gaan.
Ik heb een pokestop voor de deur, vanaf de bank te bedienen, dat scheelt ook, daardoor eigenlijk nooit gebrek aan ballen, gifts e.d.
Maar wat moet je met zoveel haha?
Ik krijg elke dag wel nieuwe potion en berries bij stops en uit cadeautjes. Ik kijk er welke pokemon wat nodig hebben en voor de rest....?
Marene123 schreef:
07-01-2019 13:24
Ik zie dat ik best grote voorraden heb!
Kan totaal 2000 items kwijt en heb nu bijv. 75 lucky eggs, die ik eigenlijk niet meer gebruik ivm level 40, bewaar ze wel voor het geval.... , 110 premium raid passes ( zitten vaak in ultra box) 743 rode ballen, maar veel minder blauw en geel resp. 61 en 47.
En al weer 7 sinnoh stones, terwijl ik de evoluties die nu mogelijk zijn heb.
Ik speel best wel veel, heb veel tijd en vriend en ik vinden het ook leuk om in de weekends samen op jacht te gaan.
Ik heb een pokestop voor de deur, vanaf de bank te bedienen, dat scheelt ook, daardoor eigenlijk nooit gebrek aan ballen, gifts e.d.
Jaloers op de pokestop voor de deur! En op alle items :P
Ik wil wel battelen dus als iemand tijd heeft nodig me maar uit.
Ik heb regelmatig genoeg muntjes voor een ultrabox, die koop ik dan voor de incubators.
Misschien 2x per jaar gooi ik er een tientje tegenaan, een hobby mag van mij wel wat kosten. Al vind ik het eigenlijk stom om zulke virtuele dingen te kopen ;)

Starpieces gooi ik dan meteen weg, heb al 2,5 miljoen stardust wat staat te verpieteren.
Lures doen mijn inziens niet veel, daar hou ik er een stuk of 8 van voor het geval ik ergens een tijdje ben en er is een stop voorhanden.

Ik heb bijna altijd zo’n 175 gewone ballen, en 100 van de andere 2.

De pokemon die ik (meerdere keren) dubbel hernoem
Ik met een A er voor, en die zet ik in gyms. Makkelijk selecteren op naam.
Als ze verslagen terug komen transfer ik ze, dus potions gebruik ook vrijwel niet. En als ik ze nodig heb krijg je ze toch snel genoeg weer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb een stuk of 30 stops gedraaid en quests weggegooid, maar nog steeds die van de cubone niet gehad.
Wel had ik gisteren een ‘feed 5 berries while catching a pokemon’, wat volgens mij de opdracht van de Cubone moest zijn, maar daar zou ik 500 stardust als beloning voor krijgen.. :|
himalaya schreef:
07-01-2019 16:55
Ik heb een stuk of 30 stops gedraaid en quests weggegooid, maar nog steeds die van de cubone niet gehad.
Wel had ik gisteren een ‘feed 5 berries while catching a pokemon’, wat volgens mij de opdracht van de Cubone moest zijn, maar daar zou ik 500 stardust als beloning voor krijgen.. :|
Geef niet op, ik vond hem vandaag :) nu moet ik alleen nog Kabuto/omanyte en lileep/anorith ergens vandaan toveren. En de nieuwe spinda.

Wil iemand vechten? Ben beschikbaar
Ik heb de fieldquest catch 10 Ice type Pokémon al een paar dagen. Kom ze alleen niet meer tegen stom genoeg. Irritant.
Ik zie dat ik vergeleken met jullie eigenlijk belachelijk veel ballen op voorraad heb, maar ik vind het zo zonde om ze gewoon weg te gooien. Ik heb van elke bal meer dan 200 stuks op zak, en ik heb maar ruimte voor 950 items. Als ik op maandag die twintig of meer ballen krijg voor het wandelen zit m'n bag eigenlijk altijd vol. Met het weggooien van potions, revives en bananenbesjes heb ik gelukkig geen moeite.

Ik heb al drie dagen de quest 'make an excellent throw'; dat doe ik normaal gesproken wel een keertje per dag, maar zul je altijd zien....

Leighton en Marene: bedankt voor jullie gifts van vandaag. Als ik die open worden we best friends. Wanneer heb jij tijd om iets af te spreken over een ei Leighton? En Li...07, mocht je meelezen: als je mijn cadeautje uitpakt worden wij ook best friends. Zou dat lukken als mijn ei aan staat, dan is mijn dank groot! Vu...86: idem dito (ultra friends).
Leighton schreef:
07-01-2019 17:05
Geef niet op, ik vond hem vandaag :) nu moet ik alleen nog Kabuto/omanyte en lileep/anorith ergens vandaan toveren. En de nieuwe spinda.

Ik heb er volgens mij ook een jaar over gedaan voor ik een Ditto had, dus ik ga er ook van uit dat dit nog wel even kan duren :rofl:
MoWa24 schreef:
07-01-2019 18:24
En Li...07, mocht je meelezen: als je mijn cadeautje uitpakt worden wij ook best friends. Zou dat lukken als mijn ei aan staat, dan is mijn dank groot!
Volgens mij leest ze niet mee, ik heb een paar dagen geleden ook al een oproepje gedaan (en ga het cadeau binnenkort toch maar openen).
Li...07 leest indd niet mee, vorige maand ook een paar pogingen gedaan.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Boardbabe82 schreef:
07-01-2019 19:04
Li...07 leest indd niet mee, vorige maand ook een paar pogingen gedaan.

Volgens mij zit ze momenteel in het buitenland, met niet veel internettoegang.
OK, bedankt voor de reacties. Geeft niet, als ik maar twee best friends maak met een eitje dan ga ik ook een level omhoog. Eindelijk!
MoWa24 schreef:
07-01-2019 18:24
Ik zie dat ik vergeleken met jullie eigenlijk belachelijk veel ballen op voorraad heb, maar ik vind het zo zonde om ze gewoon weg te gooien. Ik heb van elke bal meer dan 200 stuks op zak, en ik heb maar ruimte voor 950 items. Als ik op maandag die twintig of meer ballen krijg voor het wandelen zit m'n bag eigenlijk altijd vol. Met het weggooien van potions, revives en bananenbesjes heb ik gelukkig geen moeite.

Ik heb al drie dagen de quest 'make an excellent throw'; dat doe ik normaal gesproken wel een keertje per dag, maar zul je altijd zien....

Leighton en Marene: bedankt voor jullie gifts van vandaag. Als ik die open worden we best friends. Wanneer heb jij tijd om iets af te spreken over een ei Leighton? En Li...07, mocht je meelezen: als je mijn cadeautje uitpakt worden wij ook best friends. Zou dat lukken als mijn ei aan staat, dan is mijn dank groot! Vu...86: idem dito (ultra friends).
Ik kan morgenmiddag/avond. Ik wil het wel graag combineren met streepjessokken want daar kan ik ook morgen best Friends mee worden. :)
Ik ben morgen tamelijk veel weg, maar ik kan zeker tussen 16.30 uur en 18.00 uur. 's Avonds weet ik niet zeker hoe laat ik weer terug ben, dus dat is niet zo handig. A.s. woensdagmiddag en -avond heb ik wel alle tijd.
himalaya schreef:
07-01-2019 16:52

Starpieces gooi ik dan meteen weg, heb al 2,5 miljoen stardust wat staat te verpieteren.
:woa: Waaaaat??? Power jij nooit up? Ik heb echt chronisch tekort aan stardust en heb laatst oa daarvoor een ultrabox gekocht (voor de starpieces dus).
@MoWa en Leighton, morgen gaat mij niet lukken, woensdag is prima.
Ik kan dan ook level up met Lambchop en Sophia (en iemand buiten het forum), dus fijn als dat afgestemd kan worden! :)

Voorstel: woensdag 21.00?
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
07-01-2019 23:11
Ik kan dan ook level up met Lambchop en Sophia (en iemand buiten het forum), dus fijn als dat afgestemd kan worden! :)

Is wat mij betreft OK.
Ik vergat Vlinderplant!
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
07-01-2019 23:11

Ik zet een ei aan dus je mag openen wanneer je wilt. Ik kan je alleen geen nieuw cadeau sturen tot zondag, want ik ben nog steeds op vakantie en kan hooguit 3 cadeautjes per dag sturen als ik geluk heb. Die wil ik eerlijk over al mijn vrienden, 114, verdelen......
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Streepjesmetsokken, jij bent A....09?
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven