Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Lambchop schreef:
08-01-2019 06:12
Streepjesmetsokken, jij bent A....09?
Klopt. Ik neem aan dat je bedoelt dat je GEEN ei aanzet?
Is wellicht 1 kadootje haalbaar :A: , of dat jij dan de mijne uitpakt?
In memoriam AnnA_C
Woensdag 21 uur is nog beter, dan kan ik Eze en Lady Phoxy ook meenemen als best Friends
streepjessokken schreef:
08-01-2019 07:29
Klopt. Ik neem aan dat je bedoelt dat je GEEN ei aanzet?
Is wellicht 1 kadootje haalbaar :A: , of dat jij dan de mijne uitpakt?
Ik zet inderdaad geen ei aan. Nog een cadeautje is niet haalbaar, kan al niet iedereen die ik een cadeautje wil sturen eentje sturen. Er zijn hier echt maar 2 stops en 1 gym waarbij ik nauwelijks cadeautjes krijg. Dus pas als iedereen er eentje heeft gehad ga ik pas mensen dubbel sturen.

Zelf jouw cadeautje uitpakken kan ik niet beloven. Hangt ervan af wat ik doe morgenavond.

Waarom laat je anders mijn level up niet staan tot de volgende keer? Neem aan dat er straks weer een rondje komt met level ups....
Alleen moet je mij dan geen cadeautjes meer sturen, want dan kan ik het ook niet per ongeluk open maken. Ik let namelijk niet zo op de vriendschapslevels en wanneer we er XP voor krijgen.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Leighton schreef:
08-01-2019 07:44
Woensdag 21 uur is nog beter, dan kan ik Eze en Lady Phoxy ook meenemen als best Friends
Is goed wat mij betreft heb een herinnering in mijn agenda staan, je hebt mij al een cadeau gestuurd, dat pak ik dan morgen uit.
Leighton schreef:
08-01-2019 07:44
Eze, zullen wij dan ook maar morgenavond betere vrienden worden?
Het hele vivaforum morgenavond om 9 uur aan een ei :rofl:
LadyPhoxy schreef:
08-01-2019 08:46
Is goed wat mij betreft heb een herinnering in mijn agenda staan, je hebt mij al een cadeau gestuurd, dat pak ik dan morgen uit.
Super, dankjewel! Ik ga ook maar een wekker zetten. :P

Iedereen aan de eieren morgen :biggrin:
Lambchop, prima!
:duckie: :duckie: :duckie:
In memoriam AnnA_C
AnnA_C schreef:
08-01-2019 09:21
Eze, zullen wij dan ook maar morgenavond betere vrienden worden?
Het hele vivaforum morgenavond om 9 uur aan een ei :rofl:
Is goed!
Eendjes ipv kippen voor de eieren :yes:
In memoriam AnnA_C
Eenden leggen toch ook eieren :proud:
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Misschien voor de fanatieke spelers een beetje domme vraag maar hoe zien jullie wanneer je qua friend bv van ultra naar best friend gaat? Heb meerdere friends bij wie het rondje bijna vol is dus zou behoorlijk aantikken als ik met een ei aan bij allemaal een friendshiplevel hoger zou gaan.
ririanneke schreef:
08-01-2019 12:18
Misschien voor de fanatieke spelers een beetje domme vraag maar hoe zien jullie wanneer je qua friend bv van ultra naar best friend gaat? Heb meerdere friends bij wie het rondje bijna vol is dus zou behoorlijk aantikken als ik met een ei aan bij allemaal een friendshiplevel hoger zou gaan.
Als je je vriend aanklikt en je klikt op de hartjes bovenin, dan zie je over hoeveel dagen je naar het volgende vriendschapslevel gaat.
Anna: zou je mijn cadeautje dan ook morgenavond na negenen willen openen? Wij worden great friends (Po...je).
Ja, doe ik!
Ik zat helemaal klaar om te gaan studeren en toen zat er een lumineon in de nearby, dus toch maar even naar buiten gegaan en weer een nieuwe Pokémon aan de Pokédex toe kunnen voegen. :cheer2:
O gaaf Leighton!
Suikerbroodje schreef:
03-01-2019 20:08
Yes, ik ben klaar met de Meltan quest! Weer een nieuwe erbij.

Em....nl, wij kunnen best Friends worden, Re..ja, wij kunnen ultra friends worden. Willen jullie iets afspreken voor een ei?
Sorry, was afwezig wegens ziekte en heb gisteren cadeautjes uitgepakt zonder te letten op kans dat het level omhoog gaat. Hetzelfde geldt voor nog een andere speler op het forum :(
EmgeeNL schreef:
08-01-2019 15:29
Sorry, was afwezig wegens ziekte en heb gisteren cadeautjes uitgepakt zonder te letten op kans dat het level omhoog gaat. Hetzelfde geldt voor nog een andere speler op het forum :(
Ik, Guu...1, zag jouw naam ook voorbij komen, geloof ik! Kan gebeuren ;-) In mijn geval niet erg, ik zet meestal toch geen ei aan.
Leighton schreef:
08-01-2019 14:53
Ik zat helemaal klaar om te gaan studeren en toen zat er een lumineon in de nearby, dus toch maar even naar buiten gegaan en weer een nieuwe Pokémon aan de Pokédex toe kunnen voegen. :cheer2:
Ja, dat zou ik ook even gedaan hebben, lekker hoor! Ik heb die vis nog niet eens.
Maar vandaag wel een Ho-oh uit de kist, die had ik ook nog niet. Nu Lugia nog...

Anna: bedankt alvast.
Leighton schreef:
08-01-2019 14:53
Dat zou ik ook gedaan hebben!
Ben je met Duitse taal (of Zwitsers? weet niet of dat heel verschillend is....) bezig? Hoe bevalt het jullie daar?
Mooi is die lumineon hè? Ik had ook eerst die en pas daarna het visje. Gefeliciteerd!
Ik heb net een chimecho gevangen! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Gister 2 fans gekregen in de wijk :proud:
Dat snotjong dat me eerder heel snel uit de gym gooide en zijn vriendje kwamen erachter dat ik level 37 ben, en dat ik Gyarados heb (meerdere!! ), en machamp (9! ), en altaria! , wauw, dat was toch wel heel vet! :rofl:

Dus heb nu 2 nieuwe vriendjes. Jongetje 1 mag mijn laagste Gyarados :there:
In memoriam AnnA_C
Marene123 schreef:
08-01-2019 18:15
Dat zou ik ook gedaan hebben!
Ben je met Duitse taal (of Zwitsers? weet niet of dat heel verschillend is....) bezig? Hoe bevalt het jullie daar?
Nee, Frans. Zit in het Franstalige gedeelte. Met Duits had ik nog wel uit de voeten gekund, toch wel spijt dat ik Frans heb laten vallen op de middelbare school. :biggrin:

Het bevalt me op zich goed, lekker eten vooral, kaas en chocola :rofl:

Ik weet niet of het normaal is als je naar een andere plaats of land verhuist, maar ik heb geen sociaal netwerk hier en hoewel ik erg goed alleen kan zijn, voel ik me toch af en toe wat eenzaam en ik weet niet zo goed hoe ik dat kan veranderen.
Lijkt me normaal, Leighton. Maar wel naar :hug:
Kun je iets met de standaard tips, een hobby zoeken, je aansluiten bij een club, sporten, vrijwilligerswerk (lastig met de taal)? Wat kun je, kun je andere mensen dat leren? Engels, fotografie, koken, macrameeën?
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
08-01-2019 20:09
Gister 2 fans gekregen in de wijk :proud:
Dat snotjong dat me eerder heel snel uit de gym gooide en zijn vriendje kwamen erachter dat ik level 37 ben, en dat ik Gyarados heb (meerdere!! ), en machamp (9! ), en altaria! , wauw, dat was toch wel heel vet! :rofl:
Dus heb nu 2 nieuwe vriendjes. Jongetje 1 mag mijn laagste Gyarados :there:
Haha, respect van de wijksnotjong, daar doe je het toch voor! Mijn dochter speelt al lang niet meer, maar vond mijn rode Gyarados toch stiekem ook nog wel indrukwekkend.
Leighton schreef:
08-01-2019 20:31
Nee, Frans. Zit in het Franstalige gedeelte. Met Duits had ik nog wel uit de voeten gekund, toch wel spijt dat ik Frans heb laten vallen op de middelbare school. :biggrin:

Het bevalt me op zich goed, lekker eten vooral, kaas en chocola :rofl:

Ik weet niet of het normaal is als je naar een andere plaats of land verhuist, maar ik heb geen sociaal netwerk hier en hoewel ik erg goed alleen kan zijn, voel ik me toch af en toe wat eenzaam en ik weet niet zo goed hoe ik dat kan veranderen.
Hoe leer je Frans? Toen ik in mijn uppie in een vreemd land zat, deed ik een talencursus. Daar zaten meer mensen in hetzelfde schuitje die het leuk vonden om dingen samen te gaan doen. En ik ben gaan sporten. Op die sportvereniging was ik juist de enige buitenlander, en er werd veel georganiseerd buiten het sporten om. Verder: alles doen wat langskomt. Ook als het niet bij voorbaat geweldig leuk lijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven