Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

woensdag 24 juni 2020 om 07:40
Lastig hè, accepteren dat iemand een andere mening is toegedaan? Dus ga je lekker zuigen.

woensdag 24 juni 2020 om 08:07

woensdag 24 juni 2020 om 08:12
-Darkside- schreef: ↑24-06-2020 08:07https://www.mediacourant.nl/2020/06/dit ... uuk-ikink/
Luuk Ikink heeft een nieuwe bril

woensdag 24 juni 2020 om 08:13
Kan ik prima hoor, ik vind er alleen wat van. En dit is een zuigje.ohohwatnuweer schreef: ↑24-06-2020 07:40Lastig hè, accepteren dat iemand een andere mening is toegedaan? Dus ga je lekker zuigen.

woensdag 24 juni 2020 om 08:14
Ik vond zijn vorige bril leuker staan.-Darkside- schreef: ↑24-06-2020 08:07https://www.mediacourant.nl/2020/06/dit ... uuk-ikink/
Luuk Ikink heeft een nieuwe bril
woensdag 24 juni 2020 om 08:17
Wat een non-post.OhDeer schreef: ↑23-06-2020 22:34Haha het zijn verhalen om van te smullen, maar kan echt niks vertellen. Het zijn ook (persoonlijke) verhalen die om de een of andere reden nooit de media hebben bereikt.
Gezien het beleid van dit forum ga ik ze hier zeker niet openbaar delen
Ik kan alleen vertellen dat het een inspiratiebron is voor elke slechte soap die bestaat!
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

woensdag 24 juni 2020 om 08:23
Nou, zeg dat wel. Hij heeft nu helemaal een eierhoofd icm dat kapsel. Maar ik vind hem eigenlijk altijd wel vrij seksloos.

woensdag 24 juni 2020 om 08:30
Ik vind Luuk in de combi met Vivienne het leukste dup bij Boulevard. Die twee en Diederik komen wat intelligenter over dan de rest. En ik heb bij hen niet het gevoel dat ze zichzelf staan te promoten.
Eddy Zoey vind ik niet in het programma passen. Peter R. Is te vaak en te nadrukkelijk aanwezig en Bridget kan niet presenteren.
O, en wie ik ook heel slecht vind in interviews is die Veronica. Zit ze daar met wereldsterren als Alicia Keyes en dan is ze zo onprofessioneel, zit alleen maar te giegelen en stelt geen goede vragen.
Eddy Zoey vind ik niet in het programma passen. Peter R. Is te vaak en te nadrukkelijk aanwezig en Bridget kan niet presenteren.
O, en wie ik ook heel slecht vind in interviews is die Veronica. Zit ze daar met wereldsterren als Alicia Keyes en dan is ze zo onprofessioneel, zit alleen maar te giegelen en stelt geen goede vragen.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 24-06-2020 08:33
45.21% gewijzigd
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

woensdag 24 juni 2020 om 08:31
Ik vind ze ook leuk. Ik ken Vivienne eigenlijk alleen als actrice maar dit doet ze ook prima.SweetFirefly schreef: ↑24-06-2020 08:30Ik vind Luuk in de combi met Vivienne het leukste dup bij Boulevard. Die twee en Diederik komen wat intelligenter over dan de rest. En ik heb bij hen niet het gevoel dat ze zichzelf staan te promoten.
woensdag 24 juni 2020 om 08:44
Een nicht van Donald Trump wil een boek over de familie Trump uitbrengen. Blijkbaar met vuile was want men probeert de uitgave van het boek tegen te houden.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -van-nicht

woensdag 24 juni 2020 om 09:39
Reclame!SweetFirefly schreef: ↑24-06-2020 08:44Een nicht van Donald Trump wil een boek over de familie Trump uitbrengen. Blijkbaar met vuile was want men probeert de uitgave van het boek tegen te houden.
Want wie wil nou een roddelboek lezen, waar tegen de geadresseerde niet protesteert?

woensdag 24 juni 2020 om 09:47
En die nieuwe Rob? Die heeft zo'n saaie stem. Echt verschrikkelijk!SweetFirefly schreef: ↑24-06-2020 08:30Ik vind Luuk in de combi met Vivienne het leukste dup bij Boulevard. Die twee en Diederik komen wat intelligenter over dan de rest. En ik heb bij hen niet het gevoel dat ze zichzelf staan te promoten.
Vivienne vind ik ook leuk. Net als Ruben Nikolai.
Ik weet niet eens wie Veronica is...... Maar ik kijk het ook niet heel vaak.
woensdag 24 juni 2020 om 09:51
Ja, Ruben is ook leuk. Die Rob is nog wat stijfjes. Lijkt me meer een journalist die schrijft dan dat hij gewend is om te presenteren. Moet nog groeien, denk ik.watdachtjehiervan schreef: ↑24-06-2020 09:47En die nieuwe Rob? Die heeft zo'n saaie stem. Echt verschrikkelijk!
Vivienne vind ik ook leuk. Net als Ruben Nikolai.
Ik weet niet eens wie Veronica is...... Maar ik kijk het ook niet heel vaak.
woensdag 24 juni 2020 om 10:24

woensdag 24 juni 2020 om 10:25
Yup:SweetFirefly schreef: ↑24-06-2020 10:24Er wordt gespeculeerd dat Amanda Balk de volgende bachelorette wordt.
Ze is dus blijkbaar gescheiden van die Griekse wietgriezel?
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -stavros-t

woensdag 24 juni 2020 om 10:40
Is het iemand gisteren nog opgevallen dat Fatima Moreira de Meilo spinazie had gegeten
.
Vlak voor ze werd geïnterviewd bleek ze al live in beeld te zijn en op dat moment was ze de laatste restjes tussen haar voortanden aan het weghalen.
Of ze het zelf in de gaten had, weet ik niet. Wel dat Vivienne haar lach net kon inhouden.
Ik vond het grappig om te zien.
Vlak voor ze werd geïnterviewd bleek ze al live in beeld te zijn en op dat moment was ze de laatste restjes tussen haar voortanden aan het weghalen.
Of ze het zelf in de gaten had, weet ik niet. Wel dat Vivienne haar lach net kon inhouden.
Ik vond het grappig om te zien.
woensdag 24 juni 2020 om 11:04
inderdaad, ze ogen zowat 40+Maleficent schreef: ↑24-06-2020 10:40Kunnen ze geen vrouwen vinden die mee willen doen en die niet hun hele gezicht hebben laten verbouwen?
Gaby Blaser zou zo een dochter van Kim Zolciak-Biermann(RHOA) kunnen zijn

Relax we're all crazy, it's not a competition

woensdag 24 juni 2020 om 11:15
"Normale" vrouwen willen toch niet meedoen aan zo'n dom programma?Maleficent schreef: ↑24-06-2020 10:40Kunnen ze geen vrouwen vinden die mee willen doen en die niet hun hele gezicht hebben laten verbouwen?

woensdag 24 juni 2020 om 11:33
Geld verdienen via social media denk ik.-Darkside- schreef: ↑24-06-2020 11:27Wat doen de Gaby's en Amanda's van deze wereld eigenlijk?
Ik zie die namen weleens voorbij komen, maar ik ken ze helemaal niet.
Stressed is just desserts spelled backwards