Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar goed, iemand nog een echte sappige roddel?
Luci_Morgenster schreef:
24-06-2020 07:27
Nee, je mag hem. :roll:
Lastig hè, accepteren dat iemand een andere mening is toegedaan? Dus ga je lekker zuigen.
Luci_Morgenster schreef:
24-06-2020 07:28
Maar goed, iemand nog een echte sappige roddel?
https://www.mediacourant.nl/2020/06/dit ... uuk-ikink/

Luuk Ikink heeft een nieuwe bril
-Darkside- schreef:
24-06-2020 08:07

:rofl:
ohohwatnuweer schreef:
24-06-2020 07:40
Lastig hè, accepteren dat iemand een andere mening is toegedaan? Dus ga je lekker zuigen.
Kan ik prima hoor, ik vind er alleen wat van. En dit is een zuigje. :biggrin:
-Darkside- schreef:
24-06-2020 08:07

Ik vond zijn vorige bril leuker staan.
OhDeer schreef:
23-06-2020 22:34
Haha het zijn verhalen om van te smullen, maar kan echt niks vertellen. Het zijn ook (persoonlijke) verhalen die om de een of andere reden nooit de media hebben bereikt.
Gezien het beleid van dit forum ga ik ze hier zeker niet openbaar delen :whistle:
Ik kan alleen vertellen dat het een inspiratiebron is voor elke slechte soap die bestaat!
Wat een non-post.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Kwebbeltje91 schreef:
24-06-2020 08:14
Ik vond zijn vorige bril leuker staan.
Nou, zeg dat wel. Hij heeft nu helemaal een eierhoofd icm dat kapsel. Maar ik vind hem eigenlijk altijd wel vrij seksloos.
Tiana_76 schreef:
24-06-2020 08:23
Nou, zeg dat wel. Hij heeft nu helemaal een eierhoofd icm dat kapsel. Maar ik vind hem eigenlijk altijd wel vrij seksloos.
:HA:
Ik vind Luuk in de combi met Vivienne het leukste dup bij Boulevard. Die twee en Diederik komen wat intelligenter over dan de rest. En ik heb bij hen niet het gevoel dat ze zichzelf staan te promoten.
Eddy Zoey vind ik niet in het programma passen. Peter R. Is te vaak en te nadrukkelijk aanwezig en Bridget kan niet presenteren.
O, en wie ik ook heel slecht vind in interviews is die Veronica. Zit ze daar met wereldsterren als Alicia Keyes en dan is ze zo onprofessioneel, zit alleen maar te giegelen en stelt geen goede vragen.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 24-06-2020 08:33
45.21% gewijzigd
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
24-06-2020 08:30
Ik vind Luuk in de combi met Vivienne het leukste dup bij Boulevard. Die twee en Diederik komen wat intelligenter over dan de rest. En ik heb bij hen niet het gevoel dat ze zichzelf staan te promoten.
Ik vind ze ook leuk. Ik ken Vivienne eigenlijk alleen als actrice maar dit doet ze ook prima.
En Vivienne draagt meestal hele leuke t-shirts. Niet zo overdreven gekleed als modepopje Plessen.
Een nicht van Donald Trump wil een boek over de familie Trump uitbrengen. Blijkbaar met vuile was want men probeert de uitgave van het boek tegen te houden.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -van-nicht
SweetFirefly schreef:
24-06-2020 08:44
Een nicht van Donald Trump wil een boek over de familie Trump uitbrengen. Blijkbaar met vuile was want men probeert de uitgave van het boek tegen te houden.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -van-nicht
Reclame!
Want wie wil nou een roddelboek lezen, waar tegen de geadresseerde niet protesteert?
SweetFirefly schreef:
24-06-2020 08:30
Eddy Zoey vind ik niet in het programma passen. Peter R. Is te vaak en te nadrukkelijk aanwezig en Bridget kan niet presenteren.
O, en wie ik ook heel slecht vind in interviews is die Veronica. Zit ze daar met wereldsterren als Alicia Keyes en dan is ze zo onprofessioneel, zit alleen maar te giegelen en stelt geen goede vragen.
En die nieuwe Rob? Die heeft zo'n saaie stem. Echt verschrikkelijk!
Vivienne vind ik ook leuk. Net als Ruben Nikolai.
Ik weet niet eens wie Veronica is...... Maar ik kijk het ook niet heel vaak.
watdachtjehiervan schreef:
24-06-2020 09:47
En die nieuwe Rob? Die heeft zo'n saaie stem. Echt verschrikkelijk!
Vivienne vind ik ook leuk. Net als Ruben Nikolai.
Ik weet niet eens wie Veronica is...... Maar ik kijk het ook niet heel vaak.
Ja, Ruben is ook leuk. Die Rob is nog wat stijfjes. Lijkt me meer een journalist die schrijft dan dat hij gewend is om te presenteren. Moet nog groeien, denk ik.
Er wordt gespeculeerd dat Amanda Balk de volgende bachelorette wordt.

Ze is dus blijkbaar gescheiden van die Griekse wietgriezel?
SweetFirefly schreef:
24-06-2020 10:24
Er wordt gespeculeerd dat Amanda Balk de volgende bachelorette wordt.

Ze is dus blijkbaar gescheiden van die Griekse wietgriezel?
Yup:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -stavros-t
Kunnen ze geen vrouwen vinden die mee willen doen en die niet hun hele gezicht hebben laten verbouwen?
Is het iemand gisteren nog opgevallen dat Fatima Moreira de Meilo spinazie had gegeten 😆.

Vlak voor ze werd geïnterviewd bleek ze al live in beeld te zijn en op dat moment was ze de laatste restjes tussen haar voortanden aan het weghalen.
Of ze het zelf in de gaten had, weet ik niet. Wel dat Vivienne haar lach net kon inhouden.

Ik vond het grappig om te zien.
Maleficent schreef:
24-06-2020 10:40
Kunnen ze geen vrouwen vinden die mee willen doen en die niet hun hele gezicht hebben laten verbouwen?
inderdaad, ze ogen zowat 40+
Gaby Blaser zou zo een dochter van Kim Zolciak-Biermann(RHOA) kunnen zijn

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Nou Amanda Balk kan ook een zusje zijn van Gaby Blaser. Het lijkt uiteindelijk alsof je naar allemaal dezelfde gezichten kijkt. :@@:

Afbeelding
Maleficent schreef:
24-06-2020 10:40
"Normale" vrouwen willen toch niet meedoen aan zo'n dom programma?
Wat doen de Gaby's en Amanda's van deze wereld eigenlijk?
Ik zie die namen weleens voorbij komen, maar ik ken ze helemaal niet.
-Darkside- schreef:
24-06-2020 11:27
Wat doen de Gaby's en Amanda's van deze wereld eigenlijk?
Ik zie die namen weleens voorbij komen, maar ik ken ze helemaal niet.
Geld verdienen via social media denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven