Entertainment alle pijlers

Spoilertopic; Game of Thrones

06-04-2014 09:04 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah! Vanavond begint het circus weer in de US. Hoera voor seizoen 4! Tijd om vast een spoilertopic aan te maken. Er wordt hier gespoilerd over de TV serie en NIET over de boeken!! Dat laatste is niet toegestaan in dit topic.



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik denk dat ze Gendry alleen hebben teruggehaald om een los eindje vast te knopen. Die is binnen 2 afleveringen volgens mij hartstikke dood. Waarom zou je een smit anders meenemen beyond the Wall, als er nog bergen dragonglass wapens te smeden zijn?

Ik denk dat ie Arya nooit meer levend te zien zal krijgen.
Een handige video voor als je nog even je geheugen wilt opfrissen over hoe het ook alweer zat met Gendry. Deze video is nog van vóór de aflevering van afgelopen week waarin Gendry terugkeert, en de maker heeft zo ongeveer alles goed voorspeld. Heel knap.

https://www.youtube.com/watch?v=ufFXzeq4TLA
Ik dacht dat dit het laatste seizoen was, maar er is dus nog een seizoen 8. Dan hoeven toch niet alle losse eindjes dit seizoen afgewikkeld te worden?
Alle reacties Link kopieren
Arya zie ik echt niet in een relatie. Daar lijkt me ook niet echt veel tijd meer voor.

Ben heel erg benieuwd hoe het gaat eindigen. Kan maar drie dingen bedenken.

Jon en Dany beiden dood in de strijd en WW verslagen. Daarmee de prophecy fullfilled. Arya die Cersie af maakt met eventueel het gezicht van Jaime die ook is omgekomen in de strijd. Sansa is endgame en regeert alleen of met Gendry/ Tyrion.

Of..

Jon overleefd en wordt koning van Westeros. Maar alles ligt in puin en er is weinig van over. Hij trouwt met Sansa in een verstandshuwelijk om de boel te verbinden en nageslacht net zoals Catelyn en Eddard destijds. Wil dus niet zeggen dat het niet groeit. Cersei wil alles in de fik steken en Jaime doodt haar.

Of iedereen dood en Cersie is de laatste die nog overeind staat. Steekt alles in de fik met Wildfire en wordt zo onbedoeld de held in historie en legende terwijl de echte helden roemloos hun leven hebben geven en daadwerkelijk de boel hebben gered. Ik zie GRMM er zo maar voor aan -_- ...

Ik twijfel maar kan me niets anders bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Jon met Dany kan ook nog, maar zou ik wel stom vinden.
Ik denk niet dat ze allebei dood gaan.
Alle reacties Link kopieren
GRRM heeft altijd gezegd dat het einde "bittersweet" zal zijn, ben benieuwd. En het nieuwste boek "Winds of winter".....het duurt nu echt al zooo lang.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dat bittersweet kan op alle drie de scenario's die ik heb geschetst van toepassing zijn.

Iemand nog andere ideeën?
Jon is de ultieme koning en zal de White Walkers verslaan. Hij zal de steun van Dany krijgen die hem zal accepteren als leider omdat hij de zoon is van haar broer. Bend the knee andersom dus. :P

Sansa gaat dood.
Littlefinger ook.
Arya krijgt wat met gendry
Cercei wordt gedood door Jamie
Tyrion blijft leven en zal gezellig met varys z'n leven spenderen. ;-)
broodtrommel schreef:
17-08-2017 17:10
Ja maar dat bittersweet kan op alle drie de scenario's die ik heb geschetst van toepassing zijn.

Iemand nog andere ideeën?
jouw ideeën word ik niet vrolijk van hoor. Hoop op mijn eigen idee ;-) jon en Sansa vind ik niks samen
Alle reacties Link kopieren
Nee dat snap ik. Ikzelf ook niet haha. Maar zit dus de hele tijd met dat bitterzoet in mijn hoofd. GOT zal geen happy ending hebben denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat Sansa dood gaat maar dat zij een opvolger van Cersei wordt. Al dan niet zelf op de troon of als vrouw van.
Ik verwacht nl niet dat Danaerys op de troon komt, of tenminste niet lang erop blijft.
Arya blijft haar leven lang dolen en mensen opzoeken om wraak op te nemen.
Jamie en Cersei gaan dood maar wel pas als dat volgende kind van hun geboren is en die wordt dan door iemand anders opgevoed zonder te weten wie hij/zei is. Net als Jon Snow zeg maar.
Jon Snow blijft achter de muur de doden bestrijden denk ik.
Littlefinger en Varys blijven de boel opstoken net zo lang tot het eens instort.
Alle reacties Link kopieren
Bittersweet... ik denk dat iedereen dood gaat en dat Tyrion of Varys overblijft om te regeren. :hihi: Shit, dat zou een vervelende eind zijn.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk zal ieder mogelijk einde bittersweet zijn omdat je het nooit iedereen naar de zin kan maken.

Ik ben geen fan van Sansa en Dany dus voor mij zou het bitter zijn als een van hen zal overwinnen.

Voor vele anderen is juist Dani de grote favoriet.

Ik denk dat de 'iron throne' het niet zal overleven. Of Kings Landing de lucht in vliegt weet ik niet, maar het idee van 1 heerser over 7 kingdoms is achterhaald.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Cersei's kind gaat niet geboren worden. Dan klopt de voorspelling van Maggie the Frog niet meer.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
17-08-2017 21:00
Uiteindelijk zal ieder mogelijk einde bittersweet zijn omdat je het nooit iedereen naar de zin kan maken.

Ik ben geen fan van Sansa en Dany dus voor mij zou het bitter zijn als een van hen zal overwinnen.

Voor vele anderen is juist Dani de grote favoriet.

Ik denk dat de 'iron throne' het niet zal overleven. Of Kings Landing de lucht in vliegt weet ik niet, maar het idee van 1 heerser over 7 kingdoms is achterhaald.
Ik zou het ook heel cliché vinden als Dany het overleefd. Maar ik ben dan wel weer voor Sansa :proud:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
17-08-2017 21:18
Cersei's kind gaat niet geboren worden. Dan klopt de voorspelling van Maggie the Frog niet meer.
Denk het ook. Miskraam of vergiftiging zoiets gok ik

Iron throne bestaat dan niet meer maar denk zelf dat de 7 kingdoms gewoonweg niet meer bestaan. Het wordt 1 land. Met wat er nog over is. En dat zal niet veel zijn.

Nog steeds overtuigd dat kings landing kaboem gaat. En dat iedereen de vertaling verkeerd heeft. Het is geen prins OF prinses Who was promissed. Het is EN. De 1 redt het niet zonder de ander.

En degene die dan de boel moet leiden zal het over een kerkhof doen.

En dan natuurlijk met 1 van mijn scenario's :mrgreen:

Ik hoop wel dat ze er allemaal achter komen van Jon inclusief Jon zelf.
Alle reacties Link kopieren
Poeh, wat een aflevering weer!
Jullie ook al gekeken?
Spannendddddd!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik wel :cheer:
Ik dacht ik wacht nog even want wil niet spoileren. Maar, man man. Ik vond hem een beetje traag op gang komen, wel leuke dialogen tussen de mannen beyond the wall. Maar erg onverwacht, ik zag het precies niet aankomen allemaal.
Life is always rocky when you're a gem.
Dat einde. Holy shit. o_o
zeg dat wel.
Ik durfde haast niet te kijken!
Ik had de gelekte episode al gezien en kende de leaks ook al.

Ik vind het echt niet goed helaas. Ik vond van dit seizoen de 2e en de 4e episode wel goed, maar deze voelde zó gehaast en zo onlogisch. Ten eerste is dat hele plan absurd, maar ok, ik kan me er nog iets van voorstellen. Maar waar om zouden de wights wachten tot het zou vriezen? De Night King kan ijs manipuleren, die kan het zo laten vriezen. En hij had makkelijk Dany en Drogon ook kunnen raken. En waar om zouden de draken niet meteen de White Walkers aan vallen ipv de wights?

Erg jammer, ik vond van seizoen 6 de laatste 2 episodes zo goed, maar ik zie het nu niet echt hoopvol meer in. Toen de leaks verschenen in de pauze tussen seizoen 6 en 7 geloofde niemand dat ze waar waren om dat ze als slechte fan fiction lazen. Maar alles blijkt gewoon compleet waar...

Ik wil meer dialoog en meer weten wat de Night King wil. Ik vind hem het interessantst van allemaal. Maar nu wordt hij gewoon weg gezet als een soort van eindbaas in een game.
Alle reacties Link kopieren
Gedeeltelijk eens met wat hierboven staat.. ik vond het ook al zo'n bizar plan om zo'n dode te vangen en mee te nemen naar Kingslanding. Eh, dat gevecht vergeten waarin er duizende doden waren? Hoe the fuck denk je er mee weg te komen en er eentje te vangen? Dan zijn ze helemaal omsingeld en gebeurd er vervolgens niets... dat begreep ik totaal niet. Waarom vielen ze niet aan? Dat Dany ze kwam redden had ik dan wel weer verwacht en vond ik ook erg leuk om te zien. Maar niet verwacht dat er een draak zou sneuvelen en dat ze Jon achter zou laten. :nooo: Ondanks alles vond ik hem wel heel spannend. Ben ook heel benieuwd hoe het verhaal verder gaat tussen Jon en Dany en ook tussen Sansa en Ayra.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het spannend maar de vechtscene wat te langdradig en een idioot plan bovendien.
Maar het einde had ik toch niet verwacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven