The Block Australia 2026
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:38
De sponsor vande zwembaden (Plungie) maakt ze maximaal 10' bij 20' en 5.6' hoog. Dus iets meer dan 6 bij iets meer dan 3 meter en 1.70 diep.xiongmao schreef: ↑14-08-2026 18:49Ik vind dat pickleballveld ook lelijk en helemaal op die plek.
Benieuwd of de jury daar eerlijk over is of dat ze de sponsor tevreden houden.
De afmeting van de zwembaden is ook een sponsording denk ik, want het zijn van die prefab zwembaden. Misschien zijn ze er niet groter.
En natuurlijk zijn de juryleden lyrisch over het pickleball veld. De sponsor sponsort waarschijnlijk meer dan alleen dat veld dus die willen ze zeker niet voor het hoofd stoten.
Persoonlijk zou ik er een haag omheen planten zodat je hem niet ziet.
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:50
Het wordt ook geen zwembad genoemd maar een plungepool. Maar volgens mij hebben ze die prefab dingen ook wel in grotere maten en aantrekkelijkere vormen. Als je miljoenen voor zo'n villa neertelt en dan met die picklebaan en een te klein zwembad zit opgescheept moet er nog geld bij om het gezelliger te krijgen.xiongmao schreef: ↑14-08-2026 18:49Ik vind dat pickleballveld ook lelijk en helemaal op die plek.
Benieuwd of de jury daar eerlijk over is of dat ze de sponsor tevreden houden.
De afmeting van de zwembaden is ook een sponsording denk ik, want het zijn van die prefab zwembaden. Misschien zijn ze er niet groter.
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:52
Ja precies, ik had m in een dode hoek weggewerkt achter een heg en achter het zwembad wat sfeervolle palmbomen.granny71 schreef: ↑14-08-2026 20:38De sponsor vande zwembaden (Plungie) maakt ze maximaal 10' bij 20' en 5.6' hoog. Dus iets meer dan 6 bij iets meer dan 3 meter en 1.70 diep.
En natuurlijk zijn de juryleden lyrisch over het pickleball veld. De sponsor sponsort waarschijnlijk meer dan alleen dat veld dus die willen ze zeker niet voor het hoofd stoten.
Persoonlijk zou ik er een haag omheen planten zodat je hem niet ziet.
vrijdag 14 augustus 2026 om 21:05
De sponsor heeft geen grotere zwembaden.
https://plungie.com/en-au/blog
Kijk uit, volgens mij zag ik een flits van een cabana van het blok.
vrijdag 14 augustus 2026 om 22:11
Ik denk dat de sponsoren heel veel te vertellen hebben gehad over de plaatsing van hun producten.
Ze willen natuurlijk dat die vol in het zicht staan (ook in de advertentie op internet en de folders) en niet weggestopt worden in een achteraf hoekje.
vrijdag 14 augustus 2026 om 22:17
Dat zou best eens kunnen hoor. Ik vind de plaatsing van de haard bij Britt en Taz beter. Kwartslag gedraaid dus.
vrijdag 14 augustus 2026 om 22:58
Ik vind die haard spuuglelijk, veel te groot en lomp en ook nog op de verkeerde plaats.
Dat speelveld lijkt wel wat lager te liggen dan het zwembad gelukkig.
zaterdag 15 augustus 2026 om 07:01
zaterdag 15 augustus 2026 om 07:32
Die van de mannen heeft ook daglicht, die komt binnen via de trap.
En de wineshed noch wel blijven bestaan, maar moest minder ‘verblijfsvriendelijk’ worden, en dat hadden ze aangepast en was goedgekeurd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 15 augustus 2026 om 07:43
Ik vond dat daglicht minimaal via de trap. Is toch anders dan dat je uitzicht hebt naar buiten. Kan me niet voorstellen dat je zo'n groot, mooi huis hebt en je dan in een kelder gaat zitten. Maar dat geldt voor de andere wijnkelder/schuur ook.
Weet niet hoe de bovengrondse wijnkelder op temperatuur blijft, zal wel klimaatbeheersing in moeten zitten denk ik.
Was het met de jury eens dat die TV in de cabana van Han en Can nergens op slaat. Wat een vreemde keuze.
zaterdag 15 augustus 2026 om 07:45
Het kost geen ruimte op die manier, waardoor je (in dit geval) de shed voor iets anders kunt gebruiken.
zaterdag 15 augustus 2026 om 08:41
zaterdag 15 augustus 2026 om 20:30
Zo'n onzin regel.
Het eerste wat de kopers/bewoners doen is er een tafel en wat stoelen neerzetten.
donderdag 20 augustus 2026 om 21:14
Irritant dat Sonny en Aleisha nu toch nog een "ruimte" gewonnen hebben.
Ik vond de tuinen echt een beetje saai.
Britt en Taz inderdaad niet genoeg beplanting.
Han en Can, vind die Tori wel echt specifiek, maar het zag er nog best mooi uit. Dacht eerst dat het echt een gedrocht zou zijn.
Ik denk dat ik die van Emma en Ben het mooist vind.
Ik vond de tuinen echt een beetje saai.
Britt en Taz inderdaad niet genoeg beplanting.
Han en Can, vind die Tori wel echt specifiek, maar het zag er nog best mooi uit. Dacht eerst dat het echt een gedrocht zou zijn.
Ik denk dat ik die van Emma en Ben het mooist vind.
vrijdag 21 augustus 2026 om 09:20
Ik vrees dat Han en Can gaan winnen.. dat iemand erg gecharmeerd is van de ronde vormen die ze door het hele huis hebben doorgevoerd.
Of Sonny en Aleida, omdat die het financiële voordeel hebben, én een truck en caravan bij de verkoop hebben.
Zou het jammer vinden, vind ze niet de meest sympathieke deelnemers.
Of Sonny en Aleida, omdat die het financiële voordeel hebben, én een truck en caravan bij de verkoop hebben.
vrijdag 21 augustus 2026 om 10:32
Je hebt dan minimaal 2 personen nodig die tegen elkaar opbieden.himalaya schreef: ↑21-08-2026 09:20Ik vrees dat Han en Can gaan winnen.. dat iemand erg gecharmeerd is van de ronde vormen die ze door het hele huis hebben doorgevoerd.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in