The Block Australia 2026
vrijdag 21 augustus 2026 om 12:53
vrijdag 21 augustus 2026 om 23:02
LevendWortelen87 schreef: ↑21-08-2026 20:40Wat leuk dat Matt vader wordt..
Dat was een mooie eerste veiling uitslag.
Nu wachten....maandag weten we het. Of je moet het nu gaan opzoeken. Verleidelijk maar ik houd me in...
Ik vrees dat ze het nog wel uit gaan smeren over meerdere afleveringen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 23 augustus 2026 om 18:51
Ik vermoed dat dat expres gedaan is.
De productie hamerde wel heel erg veel op het feit dat ze nog geen ruimte hadden gewonnen maar je hoorde ze nooit over het feit dat ze 50.000 gewonnen hebben door constant de ruimtes onder budget op te leveren.
De leegte ruimte van Emma en Ben is een probleem maar de lege ruimte van Sunny en Alicia is makkelijk op te vullen door de toekomstige bewoners.
Ik vermoed een gevalletje voortrekkerij.
En waarom is de droge rivierbedding van Britt en Taz een "kattenbak" maar de aangeharkte zandbak van Han en Can niet?
maandag 24 augustus 2026 om 10:08
Ik vond ook net alsof er nog een kabel ingegraven moest worden ofzo.
maandag 24 augustus 2026 om 21:57
Wat een desillusie, de niet-verkoop voor 2 koppels! En de tegenvallende verkoop bij de andere 2.
Leuk dat Taz en Britt hebben gewonnen, het is ze gegund.
Ik las trouwens dat het huis van Emma en Ben en Han and Can Lange tijd te koop stonden. Nadat ze de prijs met zo’n 3 ton hebben verlaagd, zijn ze eindelijk (deze maand pas!) verkocht.
En de kopers van het huis op de veiling van Sonny en Aleisha hadden zich alsnog terug getrokken.
Ik las trouwens dat het huis van Emma en Ben en Han and Can Lange tijd te koop stonden. Nadat ze de prijs met zo’n 3 ton hebben verlaagd, zijn ze eindelijk (deze maand pas!) verkocht.
En de kopers van het huis op de veiling van Sonny en Aleisha hadden zich alsnog terug getrokken.
maandag 24 augustus 2026 om 22:04
De 2026 Block worden ocean view million dollar houses in Mt. Eliza, 65 km zuidwest van Melbourne.
‘ Moving away from standard sterile designs, the 2026 homes feature high-end coastal luxury, incorporating timber finishes, stone features, darker cladding, and substantial landscaping’
Kanniewachte
‘ Moving away from standard sterile designs, the 2026 homes feature high-end coastal luxury, incorporating timber finishes, stone features, darker cladding, and substantial landscaping’
Kanniewachte
dinsdag 25 augustus 2026 om 01:24
Zeker een deceptie. Dan heb je maanden zo hard gewerkt voor dit tegenvallende resultaat. Ze hebben duidelijk de vraagprijs veel te hoog ingeschat. Heel jammer voor de kandidaten. Was wel een leuk seizoen om naar te kijken, zonde van het einde.himalaya schreef: ↑24-08-2026 21:57Wat een desillusie, de niet-verkoop voor 2 koppels! En de tegenvallende verkoop bij de andere 2.
dinsdag 25 augustus 2026 om 09:11
De huizen staan te dicht op elkaar. Er was daar zoveel vrije ruimte, een stuk bebossing tussen de percelen zou het een stuk meer de villawijk maken dan het nu is. Het lijken nu meer accommodaties die gehuurd kunnen worden voor familievakanties dan een normaal woonhuis.
Maar echt balen dat het na de verkoop van het eerste huis opeens zo inzakte.
dinsdag 25 augustus 2026 om 09:35
dinsdag 25 augustus 2026 om 19:14
Ik denk dat heel veel kopers puur komen vanwege het feit dat het The Block is.
Het zou ook te maken kunnen hebben met de grootte van de huizen.
Zelfs als je geld zat hebt kan een huis volgens mij ook té groot zijn.
dinsdag 25 augustus 2026 om 21:59
Nog een kijktip voor de liefhebbers: Verkopen of verbouwen Australië. Komt op dezelfde tijd als eerder The Block. Ik hou van dit soort programma’s en heb ook een zwak voor Australië. Heb de eerste aflevering net gekeken en die speelt zich af in Sydney, waar de prijzen ook rond de 3 of 4 miljoen liggen. Wat een geld, maar dat is nog een grote stad, dus allicht duur.
woensdag 26 augustus 2026 om 00:33
Het zou mij idd ook niet aanspreken zo'n joekel van een huis. Het is echt meer een vakantiehuis met al die entertainmentruimtes dan iets waar je gezellig woont. Minder huis, meer groene tuin er omheen zeg maar.
woensdag 26 augustus 2026 om 00:34
Heerlijk programma idd, heb ook net aflevering 1 gezien.Hakika schreef: ↑25-08-2026 21:59Nog een kijktip voor de liefhebbers: Verkopen of verbouwen Australië. Komt op dezelfde tijd als eerder The Block. Ik hou van dit soort programma’s en heb ook een zwak voor Australië. Heb de eerste aflevering net gekeken en die speelt zich af in Sydney, waar de prijzen ook rond de 3 of 4 miljoen liggen. Wat een geld, maar dat is nog een grote stad, dus allicht duur.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in