Entertainment alle pijlers

The Hobbit

11-12-2012 09:31 108 berichten
Morgen is het eindelijk zover, The Hobbit gaat draaien in de bioscopen. Ik verheug me erop en ga er donderdag meteen heen.

Heerlijk om weer terug te zijn in de wereld van Middle Earth.

Nog meer mensen die uitkijken naar deze film?
Alle reacties Link kopieren
Ja, heerlijk.

Even terug kijken hoe ik op het doek overkom.
Ik wil er ook graag heen!
Ik las dat de 3D versie, icm de twee keer zo hoge resolutie ervoor zorgt dat er meer dan gemiddeld veel mensen misselijk worden en het idee hebben in een achtbaan te zitten

Een reden dat ik even een weekje langer wacht om te horen of het hier ook zo gaat. Anders ben ik ook van de partij!
Ik heb er ook zin in. Kan hem niet in de bioscoop gaan zien (want kan niet langer dan twee uur van huis ivm baby), maar ga hem zeker huren.

En straks ook nog deel twee en drie!

LOTR wordt de komende drie dagen uitgezonden bij SBS6.
Ik wil er ook graag heen! Alleen man heeft niet zo'n haast, dus we wachten even. Hij is toch niet alleen maar in 3D in de bioscoop? Dat is niks voor mij namelijk.
Hobbit?
quote:-no-nick- schreef op 11 december 2012 @ 10:01:

Hobbit?

Je weet wel

Ik heb er ook wel zin in.
Ja! Wij gaan ook gelijk als ie uitkomt! Heb er nu al zin in.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nee! Ik vond LOTR vreselijk langdradig. Dus ik laat deze aan me voorbij gaan. Veel plezier voor degenen die wel gaan!
Ik verheug me hier al heel lang op! Heb net het boek weer uit, en kan niet wachten tot ik naar de film kan. Denk wel dat ik nog een of twee weken moet wachten voor ik een avondje vrij heb, maar heb er echt zin in!
Ik verheug mij er enorm op..

Had begrepen dat ook de Hobbit (net als LOTR) in drie delen vertoond gaat worden.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Oh Nee! Het is toch geen 3D film? :(

Gelukkig ook 2D.

Vind 3D zo'n slechte ontwikkeling. Hoop dat het snel verdwijnt.
Ik kan ook niet wachten maar ik ga pas over een week of 2-3, vind een overvolle bios niet fijn.
quote:Galadriel schreef op 11 december 2012 @ 10:03:

[...]

Je weet wel

[afbeelding]

[afbeelding]Maar da's een elf, het ging toch over hobbits?
quote:tristan19 schreef op 11 december 2012 @ 10:38:

[...]

Maar da's een elf, het ging toch over hobbits?Ja, die hebben ook een klein rolletje.
quote:Galadriel schreef op 11 december 2012 @ 10:46:

[...]

Ja, die hebben ook een klein rolletje.Ah ok, ik verwachte meer een poster als dit:
Tja maar dat zijn dwergen, die zijn toch niet euhhhhh belangrijk .
quote:Galadriel schreef op 11 december 2012 @ 10:58:

Tja maar dat zijn dwergen, die zijn toch niet euhhhhh belangrijk .Ik moet me duidelijk weer eens gaan inlezen
Ik ben ook helemaal blij dat ie er eindelijk is!

Wij gaan eind deze maand om logistieke (lees: oppas) redenen.
quote:Galadriel schreef op 11 december 2012 @ 10:58:

Tja maar dat zijn dwergen, die zijn toch niet euhhhhh belangrijk .Hee, nobody tosses a dwarf, he!
quote:Tia.Dalma schreef op 11 december 2012 @ 11:02:

[...]

Hee, nobody tosses a dwarf, he! Nouhou, toen ik nog een kleine elf was
Ja ik ga zondag! Maar ik vind het wel echt te bizar dat ze dit boek hebben uitgesmeerd over 3 films! Zeker als je ziet dat de bij Lord of the Rings die dikke pil hebben verfilmd over ook 3 films.

Het is echt geen lang boek, ik ben benieuwd waar "film 1" gaat eindigen, ik kan me zo geen logisch eindpunt bedenken, maar het is jaren geleden dat ik het boek heb gelezen.

Ik ben benieuwd wat ze gaan doen als de Hobbit ook weer een hit wordt, er valt qua "Middle Earth" dan volgens mij niet meer zo heel veel te verfilmen, de silmarillion vond ik maar ingewikkeld en was volgens mij meer een soort naslagwerk voor de die-hard fans met korte verhalen. Iemand een idee?
Ach bij Narnia hebben de filmmakers het ook voorelkaar gekregen om van drie zinnen een half uur film te filmen.

(het gevecht) dus ze verzinnen wel wat, maar het is idd een zeer dun boekje/verhaaltje. Ik ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven