Entertainment alle pijlers

Topchef 2012

28-02-2011 19:07 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer begonnen, Topchef!

Wie kijkt en praat mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
wauw, er lag toch een pannekoekje naast?
Hmmmmm, dat recept van vandaag in de topclass (ofzo) lijkt me wel lekker! (Die aardappel uit de oven met knoflook, en daarbij een spinazie-pesto.)

Ik heb meegeschreven en ga het binnenkort ook eens maken
Wat is die Sylvester een zeikerd. Arrogant ook.

Die aardappels zagen er inderdaad wel lekker uit.
quote:_maris_ schreef op 09 maart 2011 @ 19:47:

Hmmmmm, dat recept van vandaag in de topclass (ofzo) lijkt me wel lekker! (Die aardappel uit de oven met knoflook, en daarbij een spinazie-pesto.)

Ik heb meegeschreven en ga het binnenkort ook eens maken

He wat goed dat je kon meeschrijven. Ja leek mij ook lekker het recept zeg, Goeie combinatie, met een stukje vlees of vis erbij heb je toch een leuk gerecht. Laat even weten of het ook lekker smaakte.

Ik vind die Sylvester zeer arrogant en hoop niet dat hij wint. Zou het wel leuk vinden als die Maurits (die nu op 1 staat) wint, hij doet het zeer goed voor een amateurkok.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Even up

Niet dat ik tijd heb om tijdens het programma te typen..

Maurits gun ik het wel om door te gaan.
Fijn dat Silvester ermee stopte. Hij was bij de opdracht ook niet zo goed als hij dacht. Bij de hoeveelheid ging hij al de mist in.

Dit groepje zijn echt de gasten die het verdienen om door te gaan. Ik vind Nicky wel cute.

Off topic: wat was Masterchef geweldig. Die sneeuwballen, wauw, zou ze graag proeven. Adam verdiend gewonnen. Supersympathiek en zulke mooie gerechten. Callum komt er ook wel. 20 jaar en al zo'n talent!

Jeetje, gaat Net 5 vanaf maandag weer Masterchef UK uitzenden. Lastig hoor die overlap met Topchef. Toch gaan opnemen.
Ik ga het bijna jammer vinden dat ik masterchef niet heb gevolgd. Ik lees hier alleen maar leuke verhalen daarover.
Hi AnneRoos, ja, was superleuk, ongelofelijk mooie masterclasses en de finale was zooo spannend. Al vond ik de voorrondes wel heel lang duren.
Potverdorie, Maurits eruit. Hoe kan dat nou? Hij heeft elke dag als een van de beste gepresteerd en nou ligt hij eruit. Ik moet zeggen dat ik het die andere uiteraard gun, lijken me leuke jongens, maar Maurits had van mij topchef 2011 mogen worden. Dus was een teleurstelling gister.

Mooi gerecht. Hadden jullie nou ook dat het je duizelde hoe snel dat allemaal ging hoe topchef Martin dat gerecht maakte. Of denken jullie dat er geknipt in is? Djees ik zou het niet eens kunnen meeschrijven zo snel ging alle info en bereiding.

Leuk gerecht. Ik heb nog nooit vis gerookt, lijkt me leuk om te doen. Misschien ooit eens kijken op MP of er eentje te koop staat zo' n bak om in te roken.

Leuk he Masterchef. Ik heb een topic geopend over de nieuwe serie want nergens konden we er leuk over praten. Hoop jullie daar maandag ook weer te zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
wie heeft voor het recept van topchef aardappel met knoflook en pesto met wilde spinazie.
Wie o Wie heeft het recept voor mij aardappel met knoflook en pesto van wilde spinazie in de uitzending van 10 maart in topchef
quote:kookprinses schreef op 12 maart 2011 @ 10:56:

Wie o Wie heeft het recept voor mij aardappel met knoflook en pesto van wilde spinazie in de uitzending van 10 maart in topchef

Staat die niet op hun site?

http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/home/
quote:Summerdance schreef op 28 februari 2011 @ 19:18:

Hmm...ik kijk eerst nog even Topchef Australie af.

Ik vind de kokkies daar zo leuk!

En we zitten in de finale week.

Kan ik me daarna weer volledig focussen op Kranenborg en die Walrus!Moet dat nou...sorry, stoor me daar aan.
quote:Cateye schreef op 12 maart 2011 @ 13:11:

[...]

Moet dat nou...sorry, stoor me daar aan.Ahhh, je snapt toch wel hoe ze het bedoelt? Niet kwaad bedoelt iig. (hij is toch niet de slankste, hij heeft weer andere goeie kwaliteiten)
Ze zal het niet kwaad bedoelen, zeker niet, maar ik vind het gewoon een naar woord...Hij heeft niet alleen goede kwaliteiten, hij is ook nog een heel aardig persoon waar je ontzettend mee kan lachen.

Case closed hoor :-)

Donderdagavond kom ik in de uitzending, nou ja, als ik er niet uitgeknipt ben, hahaha! Het was een hele leuke ervaring.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 maart 2011 @ 11:47:

[...]

Staat die niet op hun site? nee niet te vinden wie heeft dit recept opgeschreven zou er erg blij mee zijn

http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/home/
quote:Cateye schreef op 12 maart 2011 @ 14:56:

Donderdagavond kom ik in de uitzending, nou ja, als ik er niet uitgeknipt ben, hahaha! Het was een hele leuke ervaring.

Ohhh wat geweldig dat je erin zit. Ik kijk sowieso hoor maar wil je al vertellen wie je bent? Mag je al vertellen of je door bent?

Zou wel leuk zijn zeg.
.
Oh sorry, ik was geen kandidaat hoor, mijn man en ik waren lunchgasten in het restaurant in Amsterdam. Ik ben geen echte visliefhebber, en wat kregen we: kreeft, haha! En het was lekker....

Een hele leuke ervaring!
Oh toch ook leuk. Hoop dat jullie waar voor jullie geld kregen.
Ja hoor, we waren ook al lang blij dat we alle 3 de gangen kregen
quote:Cateye schreef op 12 maart 2011 @ 19:00:

Ja hoor, we waren ook al lang blij dat we alle 3 de gangen kregen Ja er zijn afleveringen geweest dat er een gang niet geserveerd werd, dan zou ik mij ook belazerd voelen.
MV: Ik rook heel vaak vis thuis! Ik heb geen rookoven, maar ik heb een goeie tip gevonden in het boek Home Made.

Je kunt namelijk prima op je gasfornuis roken. Ik heb een bakblik gekocht van de IKEA van 9,95 waar een rooster bij zat. Onderin het bakblik doe ik de houtmot(bij kook winkel) en eventueel een beetje zwarte thee of lavendel. Daarop doe ik een stuk aluminium folie. Daarop het rooster en daarop de vis (eerst pekelen!). Aluminiumfolie over de bovenkant, goed afsluiten en dan op het gasfornuis zetten. Forel moet bijvoorbeeld 30 minuten en zalmfilet 15 minuten.

Als je nog vragen hebt, kom maar door!
quote:pompedom schreef op 12 maart 2011 @ 20:18:

MV: Ik rook heel vaak vis thuis! Ik heb geen rookoven, maar ik heb een goeie tip gevonden in het boek Home Made.

Je kunt namelijk prima op je gasfornuis roken. Ik heb een bakblik gekocht van de IKEA van 9,95 waar een rooster bij zat. Onderin het bakblik doe ik de houtmot(bij kook winkel) en eventueel een beetje zwarte thee of lavendel. Daarop doe ik een stuk aluminium folie. Daarop het rooster en daarop de vis (eerst pekelen!). Aluminiumfolie over de bovenkant, goed afsluiten en dan op het gasfornuis zetten. Forel moet bijvoorbeeld 30 minuten en zalmfilet 15 minuten.

Als je nog vragen hebt, kom maar door!Oh wat leuk, heb ook een bakblik die ik nergens anders voor gebruik. Als ik er een foto van maak en hier plaats, zou jij willen kijken of die op jouw bakblik lijkt? Hier geen Ikea in de buurt.
Oh dan zit je nog met het rooster he. Ik heb alleen maar ronde roosters. Ik zal morgen even aan mijn ex vragen of hij een oplossing daarvoor weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven