Dat was geen succes...

04-04-2018 19:51 213 berichten
Ik heb onlangs een flesje bakmargarine van Zeeuws Meisje gekocht (die van 'geen cent teveel'), maar dat was geen succes. Het spul spettert zo ongelooflijk dat het hele fornuis en achterwand onder de spetters komt, heel irritant. Met ieder ander merk, zelfs de huismerken, heb ik daar geen last van. Je vraagt je af of er mensen zijn die dan zo'n flesje nogmaals kopen.
Hebben jullie wel eens producten die je het liefst direct zou wegmikken. En doe je dat dan ook? Ik beken, die bakboter maak ik gewoon op (zuinig), maar ik heb ook wel eens iets weg gegooid omdat het niet lekker (echt heel vies) was, bijv de diepvries lekkerbekjes van Iglo.
Roerbaknoedels vond ik echt niet te (vr)eten!
mini loempia's uit de oven van de lidl, ik vind ze echt mega vet en vies.
saszee schreef:
04-04-2018 20:12
Misschien had je de voedselbank er blij mee kunnen maken?
Een aangebroken verpakking? Echt niet!
saszee schreef:
04-04-2018 20:12
Misschien had je de voedselbank er blij mee kunnen maken?
Met open verpakkingen? Ik mag toch hopen van niet.
Moiren’ schreef:
04-04-2018 20:14
Met open verpakkingen? Ik mag toch hopen van niet.
Nee dat is waar, daar had ik even niet bij stilgestaan
saszee schreef:
04-04-2018 20:12
Misschien had je de voedselbank er blij mee kunnen maken?
Ja die zijn dol op aangebroken verpakkingen..
Ben wel blij met dit "waarschuwingentopic" :-)
Scratte schreef:
04-04-2018 20:12
:rofl:
Het was echt heel erg ;-D
Laatst zag ik daar in de koeling kant en klare wraps, maar het broodje döner zat gelukkig nog vers genoeg in mijn geheugen om ze vooral niet mee te nemen :)
Alle reacties Link kopieren
Lizzy75 schreef:
04-04-2018 20:10
Chocola met karamel en zeezout van Tony’s Chocolonely. Brrrrrr! Zo de prullenbak ingegaan. Zout op chocola, wie verzint zoiets vies?
Mensen om mij heen zijn hier juist heel lyrisch over. Ben een echte chocoholic, maar heb deze nog nooit geproefd juist vanwege het idee van zout en chocolade. Het staat mij gewoon niet aan of zo. Zo te lezen mis ik dus ook helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
een keer is genoeg
Heeeeerlijk die Tony!! Weggegooid?! Ik zou er nu een moord voor doen! Bijzonder dat smaken zo kunnen verschillen.
saartje- schreef:
04-04-2018 20:16
Mensen om mij heen zijn hier juist heel lyrisch over. Ben een echte chocoholic, maar heb deze nog nooit geproefd juist vanwege het idee van zout en chocolade. Het staat mij gewoon niet aan of zo. Zo te lezen mis ik dus ook helemaal niks.
Ik ben gek op chocolade.

Ooit die Tony's ergens gratis gekregen ... maar volgende keer mogen ze hem houden.
Alle reacties Link kopieren
saartje- schreef:
04-04-2018 20:16
Mensen om mij heen zijn hier juist heel lyrisch over. Ben een echte chocoholic, maar heb deze nog nooit geproefd juist vanwege het idee van zout en chocolade. Het staat mij gewoon niet aan of zo. Zo te lezen mis ik dus ook helemaal niks.
Ik ben gek op chocola, maar dit was totaal niet aan mij besteed. Ik heb nog twee extra stukjes genomen om het zeker te weten. Nou, geen twijfel mogelijk.
Lizzy75 schreef:
04-04-2018 20:10
Chocola met karamel en zeezout van Tony’s Chocolonely. Brrrrrr! Zo de prullenbak ingegaan. Zout op chocola, wie verzint zoiets vies?
Dat is juist heerlijk. Maar niet op melkchocolade. Dus die Tony zou ik ook niet hoeven.

Maar echt lekkere donkere puur met zout en karamel. :heart:
Mona toetje caramel zeezout nooit weer. Milka oreo alsof ik klontjes suiker zat te eten.
Suikervrije limonade, Gatver.

Zalm in bladerdeeg uit de diepvries van de Lidl. Leek wel een blik kattenvoer, zo’n vieze vislucht. Terwijl ik de verse zalmmoten van de Lidl wel heel lekker vind.
Alle reacties Link kopieren
Ongezoete sojamelk. Had per ongeluk de verkeerde meegenomen. Dan sta je echt te kokhalzen als je de halve beker leeg teugt en die smaak niet verwacht.
De rest van de pakken gelukkig om kunnen ruilen voor de reguliere sojamelk.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
lientje69 schreef:
04-04-2018 20:11
De zeropasta van de action, in het kader van koolhydraten beperken.
Volgens recensies op internet best goed te eten, man, wat was dat smerig. Heb het zo weggegooid.
Die is hier ook in de prullenbak beland
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
04-04-2018 19:58
De kebab en gyros uit de diepvries van Lidl. En ooit eens pulled pork van Lidl. Dat laatste zag en rook en smaakte alsof de kat het gegeten en uitgekotst had.

De pulled pork verkoopt hier bijzonder goed. De volgende dag liggen er nog maar een paar en als je daarna komt dan zijn ze op. Keer op keer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Mugcakes uit een of ander zakje.
Alle reacties Link kopieren
saszee schreef:
04-04-2018 20:12
Misschien had je de voedselbank er blij mee kunnen maken?
Het was geopend, ik denk niet dat ze dat dan nog aannemen?
Life is short. Eat dessert first.
Oh ja karamel zeezout chocolade, onbegrijpelijk. Zo goor.
En mug cakes idd!

Verder: man had chocola met drop erdoor ergens op de kop getikt :puke:

Oh en van die vaccuum verpakte spareribs uit om het even welke supermarkt. Omg wat erg.
anoniem_210122 wijzigde dit bericht op 04-04-2018 20:37
4.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zelfde ervaring met chocolade met de smaak karamel-zeezout. Ik heb het wel opgegeten, want ja, chocolade weggooien gaat me te ver. Dat was echt niet lekker.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
single1985 schreef:
04-04-2018 20:26
Die is hier ook in de prullenbak beland
In het begin vond ik ze ook teleurstellend omdat je iets verwacht wat lijkt op rijst of pasta. Maar het is een totaal ander product.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Lekker juist zeezout in chocolade. Vind het totaal niet raar.

Deze, met een brownie :heart:

https://www.nigella.com/recipes/salted-caramel-sauce

Wel raar en goor: ovenbitterballen. Gatverdamme.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven