Dat was geen succes...

04-04-2018 19:51 213 berichten
Ik heb onlangs een flesje bakmargarine van Zeeuws Meisje gekocht (die van 'geen cent teveel'), maar dat was geen succes. Het spul spettert zo ongelooflijk dat het hele fornuis en achterwand onder de spetters komt, heel irritant. Met ieder ander merk, zelfs de huismerken, heb ik daar geen last van. Je vraagt je af of er mensen zijn die dan zo'n flesje nogmaals kopen.
Hebben jullie wel eens producten die je het liefst direct zou wegmikken. En doe je dat dan ook? Ik beken, die bakboter maak ik gewoon op (zuinig), maar ik heb ook wel eens iets weg gegooid omdat het niet lekker (echt heel vies) was, bijv de diepvries lekkerbekjes van Iglo.
Alle reacties Link kopieren
Gebeurt vaak dat iets tegenvalt ook al kan ik nu op niets komen.

Varkenshaas vind ik het allerlekkerste als wokvlees en al het andere is minder.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gewone tarwespaghetti is veel lekkerder dan volkorenspaghetti en die is weer lekkerder dan glutenvrije spaghetti.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
04-04-2018 20:02
Toevallig vorige week bij de lidl bevroren aardbeien gekocht. Ik dacht lekker om door de yoghurt te doen o.i.d. Man o man, wat een chemische geur kwam daar vanaf en wat een zoete siroop. Daarnaast waren de aardbeien beurs en papperig. Ik heb het direct weggegooid.
Ik koop altijd bevroren aardbeien en frambozen in de winter omdat mijn peuter weinig fruit lust en die vindt het heerlijk maar inderdaad wat een geur komt daar vanaf O_o.

De chocola met zout ben ik ook dol op.

Wat ik echt smerig vind zijn die zakken met maaltijden uit de diepvries van Iglo? Had er 'n paar gekocht voor een bevalling maar heb ze allemaal weggegooid.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg mijn ex eens om chocolademousse mee te nemen, hij vroeg welke smaak, ik zei maakt niet uit. Toen kreeg ik witte chocolademousse. Alsof je klopfix slagroom eet of een bak gesuikerde latta boter.

Klopfix slagroom...blegh schraap het altijd van mijn gebak af als dat erop zit.
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
04-04-2018 20:07
Ik ben twee keer de mist in gegaan met de combinatie rode respectievelijk groene curry en kabeljauw - beide keren was het veel te scherp geworden waardoor het bijna niet weg te krijgen was, jammer...
Bier, heel veel bier. Dat helpt nog wel. Maar je moet inderdaad heel voorzichtig zijn met die currypasta's. Als er staat 1 eetlepel, neem dan een kleine eetlepel, en bijvoorkeur afgestreken. Gevoelsmatig lijkt het weinig maar dat spul is zo geconcentreerd
Star² schreef:
04-04-2018 20:36
Lekker juist zeezout in chocolade. Vind het totaal niet raar.

Deze, met een brownie :heart:

https://www.nigella.com/recipes/salted-caramel-sauce

Wel raar en goor: ovenbitterballen. Gatverdamme.
Er zijn twee merken ovenbitterballen. Die in zo'n zak (Kwekkeboom?) zijn smerig, en smaken naar groentesoep. Die uit een doosje zijn wel lekker, volgens mij is dat Mora.
Alle reacties Link kopieren
En ovenpatat! Blijven altijd slap
pien6 schreef:
04-04-2018 20:43
En ovenpatat! Blijven altijd slap
Je kan er een heel klein beetje olie bij doen en husselen ..dan worden ze wel krokant.
Alle reacties Link kopieren
Nivea Urban Skin defense...nou één lullige week Berlijn achter mijn poriën en mijn huid was er totaal niet tegen bestand...tegen de stad.
Kep de tube ergens ter hoogte van het Alexanderplein stiekem uit het raampje van de auto geflikkerd.
Mijn huid kan helaas de stad niet aan.....alle pogingen te spijt.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
De Iglo lekkerbekken vinden wij wel lekker hoor! Gemak uit de Airfryer.

- Niet lekker en niet opgegeten: de chocolade met drop inderdaad, van de Lidl.
- Ook een enorme tegenvaller, de sushi van de AH. Zelfs zoonlief vond ze niet lekker. Nooit meer. Was wel de gewone hoor, niet die van zo’n AH- XL met een verse sushi-afdeling, die heb ik nooit op (te duur).
- Risotto van Knorr. Überhaupt risotto is niet aan mij besteed, bah.

Vast nog wel meer maar waar ik nu niet opkom.
Alle reacties Link kopieren
Alles met stevia. Zo jammer. Ik vind het in theorie zo'n goed plan, maar ik lust dat spul gewoon niet.

Al eens een hele pot in de afvalton gekieperd.
Laatst tegen beter weten in nog weer eens geprobeerd met van die zoetjes, want ik had zo'n zin in chocolademelk en dat kan nou eenmaal niet zonder zoetstof.

Maar man, man, man... Yuk.
óu sont les neiges d'antan

De sushi van de Albert Heijn!

Ik kocht het weleens bij de Jumbo en dat is best te eten. Maar die van de Albert Heijn, no way.
Ohja stevia, goor.

Oh ik koop wel eens sushi bij AH, vind die best te doen. Maar is wel zo een waar ze ze staan te rollen waar je bijstaat ja.
Alle reacties Link kopieren
Chips gemaakt van andere groenten dan aardappelen, slecht slecht jakkes!
merano schreef:
04-04-2018 20:50
Alles met stevia. Zo jammer. Ik vind het in theorie zo'n goed plan, maar ik lust dat spul gewoon niet.

Al eens een hele pot in de afvalton gekieperd.
Laatst tegen beter weten in nog weer eens geprobeerd met van die zoetjes, want ik had zo'n zin in chocolademelk en dat kan nou eenmaal niet zonder zoetstof.

Maar man, man, man... Yuk.
Ja, vies is dat! Ik snap niet dat mensen het wegkrijgen.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
04-04-2018 20:51
De sushi van de Albert Heijn!

Ik kocht het weleens bij de Jumbo en dat is best te eten. Maar die van de Albert Heijn, no way.
Niet die kant en klare uit het vis-vak. maar wel die verse van de sushibar van de XL-AH! heeeeeeerlijk is die.
Don't cry, buy a bag and move on.
merano schreef:
04-04-2018 20:50
Alles met stevia. Zo jammer. Ik vind het in theorie zo'n goed plan, maar ik lust dat spul gewoon niet.

Al eens een hele pot in de afvalton gekieperd.
Laatst tegen beter weten in nog weer eens geprobeerd met van die zoetjes, want ik had zo'n zin in chocolademelk en dat kan nou eenmaal niet zonder zoetstof.

Maar man, man, man... Yuk.

Ik vind die uit de meeste winkels ook niet lekker. Zoetjes en poeder niet. Blijkt dat het vaak maar een minimaal deel is, de rest is andere zoetstof. Is nog gewoon misleiding ook.

Ik heb nu een plant en de blaadjes zijn heerlijk. En ik gebruik alleen nog maar pure stevia ( groene poeder want gemalen blaadjes). Dat vind ik wel lekker.
Maar ook veel mensen vinden die pure smaak ook niet genoeg op suiker lijken en lusten het niet.
Ah was dus niet de enige met de Albert Heijn sushi. :P

We hebben het overigens wel opgegeten, want ja, is duur zat. Maar had het net zo goed kunnen weggooien.
Ik vind ovenbaked chips van Lays niet lekker. Het is een soort karton.

Als ik dan al wat lekkers neem wat niet zo gezond is dan wil ik het wel echt lekker vinden. Dan neem ik liever gewone chips.
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
04-04-2018 20:07
Ik ben twee keer de mist in gegaan met de combinatie rode respectievelijk groene curry en kabeljauw - beide keren was het veel te scherp geworden waardoor het bijna niet weg te krijgen was, jammer...
echt? welk merk had je dan? want ik koop die pasta’s wel bij de AH, koh tai of zoiets, en dan kan ik maar 2 keer met zo’n potje doen omdat ik het niet pittig genoeg vind... :-$
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik moet bekennen dat ik die kleine sushirolletjes van AH wel lekker cq best OK vind. De dozen met grote sushi niet. Tegenwoordig koop ik ze overigens nooit meer. Aan de overkant van AH zit een sushirestaurant dus zodra we wat te vieren hebben halen we daar.
Alle reacties Link kopieren
Bluetoothspeakers! In elke kamer heb ik er minstens een en het kopen daarvan is een lijdensweg. Ze mankeren allemaal wel iets.

Het eerste selectiecriterium is het geluid. Radiostemmen moeten helder zijn en muziek enigszins om aan te horen. Wat dat betreft komt de helft niet door de selectie en wordt teruggezonden.
Dan: geen hinderlijke lichteffecten zoals blauwe ritmische opflitsende blauwe ledlichten. 70% van de rest valt daarop af.
Dan: makkelijk te bedienen aan-uitknop bovenop de speaker die je met één vinger kan aanzetten. !00% valt dan af want óf de knop bevindt zich onder de speaker, of de knop moet je twee seconden ingedrukt houden, met flink veel weerstand.
Idem de volumeknop: bij 70% moet je volumeknop ingedrukt houden met als gevolg dat hij óf knoerthard of muisstil gaat. Finetuning is niet mogelijk.
Het opladen: 30% kan niet opladen en spelen tegelijk.
100% heeft een weinig opvallend oplaadlichtje.
Het laatste ontdekte euvel: als je hem aanzet gaat hij op bluetooth ook al is hij aan een lijn verbonden. Je moet de lijnplug elke keer opnieuw erin steken. Of hem altijd aanlaten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
daenerys79 schreef:
04-04-2018 21:01
echt? welk merk had je dan? want ik koop die pasta’s wel bij de AH, koh tai of zoiets, en dan kan ik maar 2 keer met zo’n potje doen omdat ik het niet pittig genoeg vind... :-$
Eens. Mijn man maakt zijn eigen currypasta maar daarvoor hadden wij altijd die Patak’s en daarvan kon je er zo een heel potje door doen.
Lizzy75 schreef:
04-04-2018 20:10
Chocola met karamel en zeezout van Tony’s Chocolonely. Brrrrrr! Zo de prullenbak ingegaan. Zout op chocola, wie verzint zoiets vies?
Whaatt?!?! Heb je dat weggegooid?!?!
Jeetje wat zonde! :whip:
Het is echt mijn favoriet.
Smaken verschillen... dat moge duidelijk zijn.

Ik heb een keer chocolade met lavendel gekocht.. en weggegooid. Alsof ik zeepsop zat te eten. Yuk.
OJa chocolade met gember van de natuurwinkel hier om de hoek. What was I thinking. Weggegooid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven