En, wat eten we vandaag?

26-06-2011 14:11 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!

Vorig topic: En, wat eten we vandaag?
Sartan dat ziet er mjummie uit. Receppie please???

Pasta, een pie van de hier zo geroemde pieman? Of een lekkere quiche? Alvast fijne vakantie!
Ik was niet zo geïnspireerd, dus ik heb een wrap gegeten, met een bonenprutje erin en zelfgemaakte guacamole.
@KV 't is niet mijn recept maar van Yotam Ottolenghi. Je vindt het hier!
Het lijkt me erg lekker, dat linzen gerecht. Maar wel heftig. Ik heb 'm opgeslagen, maar wacht wel tot de herfst met uitproberen denk ik.
Inderdaad een pie of guiche goed idee!

Pastasalade zag ik ook voorbij komen lekker:-)
Ik heb de lekkere pies even gemist geloof ik. Waar kan je die kopen? Online?
The Pieman
pieman alleen in A'dam e.o. en online bestellen kan ook al niet als particulier.

Sartan, Thanks. Hij is opgeslagen met je bijgerechten erbij.
Ahhh Koor
Arme Koor... Moet je toch zelf aan de bak. Hoe was de lasagne?
yeps, zelf aan de bak. Misschien als ik heel lief kijk dat iemand uit de regio een pie meeneemt naar de meet voor mij *oefent haar lieve blik*

Lasagne was, zoals gewoonlijk, mjummie! En morgen is de andere helft nog lekkerderderderrrr

Hoe was jouw wrap, GB? Heb je al wat meer rust in je hoofd?

Win heeft lekker gegeten. Zag weer een mooie foto op FB!
Haha Koor, ik wil best Pie's voor je meenemen hoor. Misschien kom ik zelfs wel eerder jouw kant op als dat de meet plaatsvindt. Ga nog een nachtje met mams naar een Van der Valk Hotel. Paps heeft dat gewonnen met de bankgiro-loterij. En we zitten er aan te denken om bij jou in de buurt uit te kiezen.
Nou, dat zou ik superlief vinden!!
Wrap was ongeïnspireerd, maar goed te eten. Morgen beter.

Met mij gaat het wel goed. Het is een beetje een ingewikkeld verhaal, waar ik liever niet over uitweid hier. Het is iets dat ik simpel zou kunnen oplossen als ik wilde, ik maak het mezelf gewoon moeilijk. (sorry, lekker vaag). Maar goed, hopelijk is 't een fase.
Heb al een tijdje geen meetmails meer voorbij zien komen. Hebben we al een beslissing genomen over de locatie? Er waren toch 2 mogelijkheden?
GB, ik hoop dat je het snel op kan lossen

Volgens mij moeten we en een datum en een locatie kiezen. Locatie misschien met meeste stemmen of zo.

Tja en datum misschien loten. Is lastig omdat er paar data zijn waarop iedereen -1 kan en die -1 is steeds iemand anders. Moeilijk om te bepalen wie het dan moet missen.....
Ik kom nog even snel langs voor in naar mijn bed ga. Heb een erg leuke dag gehad. Lijf is erg moe van veel staan, lopen en dansen. Ik word oud

Vanmiddag wat friet gehad (biologisch, en nog echt te zien dat het van aardappels kwam) om de grote hoeveelheid bier waarmee we gestart waren een beetje te compenseren. En ergens wat later op de avond couscous gehad. Die was lekker! Zeker voor festivaleten. Dat wordt de laatste jaren toch echt veel beter merk ik.

Kom morgen even verder bijlezen, daar heb ik de puf nu niet meer voor.

Zie toevallig de laatste post over de meet. Ik denk dat het bijna niet te doen is dat het gaat lukken een dag te kiezen waarop iedereen kan. Misschien dus een soort ienemienmutte of loten tussen de dagen waarop vrijwel iedereen kan. Mocht ik bijvoorbeeld niet kunnen op zo'n dag dan heb ik wat mij betreft gewoon pech als het uiteindelijk die datum wordt. Kan gebeuren.
Nog niet teruggelezen.

Erg leuke bbq-forum-meet bij MV gehad. Kipspiesjes, varkenshaasspiesjes, drumsticks, worstjes, spiesjes met tomaat en mozarella en bacon, veel sausjes, broodjes, salades en een erg lekker toetje.

Het was een topdag (lees: middag/avond)!!
Wow, Sartan, die 'spiced red lentils' zien er super uit, zeg!

En, hoe is het met de kater, Maris?

Hopelijk kom je snel door deze lastige fase, GB!

Fijn dat je zo'n goeie dag gehad hebt, Drift!

Leuk van jullie BBQ-meet, Thee!

Ik maak vandaag vega-nuggets met de 'napa cabbage slaw' van laatst. Watermeloen toe.
We hebben een locatie, toch? Dan lijkt het me handig als onze 'host' zegt wanneer het haar het beste uitkomt.

Klinkt allemaal leuk, Drift. Wat voor festival was je?

En thee, dat klinkt ook gezellig.

Ik eet vandaag iets met het laatste restje bloemkool. Ik heb nog erwtjes in de vriezer en ik heb tomaten, dus misschien maak ik een soort indiase curry. Maar het kan ook nog risotto met een tomatensalade worden.

Schenk verder maar geen aandacht aan mijn fase. Het is vast een midlife crisis.
quote:GeorgieBrown schreef op 03 juli 2011 @ 10:35:

Schenk verder maar geen aandacht aan mijn fase. Het is vast een midlife crisis.

Sommige dingen zijn nu eenmaal ingewikkeld en moeilijk in je hoofd. Ondanks dat je misschien heus wel weet dat het makkelijk op te lossen is. Maar makkelijk voelt niet altijd goed.

Ik ben naar Source geweest. Dance met ook wat theater erbij. Jammer genoeg was het weer niet heel goed, zonnetje erbij was fijn geweest. Op sommige momenten was het zelfs koud.

Ik ben al even wakker maar nog erg sloom, kon niet meer slapen. Misschien dat ik het zo toch nog maar een uurtje ga proberen. Hoef vandaag niets bijzonders, ga wat rommelen en opruimen hier in huis. Vanavond wil ik pasta eten met een soort van puttanesca saus.
Goedemorgen . Fijn dat de meet gaat lopen! Met de posters eens die aangeven dat je nu eenmaal niet een datum kunt vinden waarop letterlijk iedereen kan. Er moet maar gewoon iets geprikt worden, en dan is het maar zoals het is.

@thee: leuk dat jullie zo'n lekkere bbq-meet hadden!

Vanavond eet ik zuurkoolovenschotel, met aardappelschijfjes en rundergehakt. Lekker!
Zo gisteren onverwacht toch weer veel en veel te wijn wijn gedronken maar gelukkig geen kater en hopelijk blijft hij weg ook!Maar gezellig was het wel alleen heb nu weer last van mijn voet,toch te lang en teveel gestaan weer...Vandaag mijn gemak houden en hopelijk trekt het weer weg...

FIjne zondag allemaal!
Zo, zit weer een Pie uit te testen als lunch.

Heb nu de variant met steak. Deze neem ik een volgende keer niet meer. Had me er erg op verheugd, maar het smaakt mij teveel naar hachee (en daar ben ik niet zo dol op).

Dus tot nu toe staat de vega rode linzen met mozzarella op 1!
GB

Heb geen eten in huis voor vandaag. Ik ga wel een experiment doen voor morgen (voor mij de lunch en voor ons allebei diner) met bruine rijst, ik had met opzet véél te veel gekookt gisteren en ga daar vanmiddag een salade van maken. Met allerlei rauwkost erdoor (mais, paprika, tomaat, komkommer, rode ui, koriander) en een dressing van sojasaus, citroensap, olijfolie, verse gember + knoflook. Alles mengen en nachtje in de koelkast. Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven