Tienercocktails

16-05-2010 20:24 61 berichten
Binnenkort is mijn dochter jarig, ze wordt 13. Na haar feestje blijven de meiden eten, ze gaan waarschijnlijk gourmetten.

Ik had het idee om daar een lekkere cocktail bij te serveren, in zo'n kleurig glas met toeters en bellen en parapluutjes enzo.

Het lijkt me leuk om daar zo'n suikerrandje omheen te maken, met gekleurde suiker. Volgens mij deden we dat vroeger met eiwit? Maar is dat wel salmonellaverantwoord? Of moet dat anders?

En wie weet er een lekkere (uiteraard) alcoholvrije cocktail?
quote:Sarah Scott schreef op 16 mei 2010 @ 21:17:

Leuke feestjes faciliteer jij Kip! Alvast veel plezier gewenst Laatste kinderfeestje in dit huishouden, dus het moet een klapper worden! Hierna gaat ze naar de middelbare, en gaan de feestjes dus ook anders gevierd worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thirtysomething schreef op 16 mei 2010 @ 20:29:

laatst gelezen dat ze het randje met eerste pure limonadesiroop en daarna de suiker maken.precies, zo doe ik het ook
Tssss nergens in dit bekrompen durp alcoholvrije cocktailsiropen te krijgen....

Maar goed, ik heb allemaal verschillende sappen, kokosmelk, fruitsiropen en los fruit, moeten ze het daar maar mee doen.

Kind heeft er zin an, ik heb wat recepten uitgeprint.
Ohh is het vandaag Kip? Heel veel plezier voor Kuiken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nee morgen
Ik geloof dat Bianca alles al zo'n beetje heeft gezegd ;) maar toch nog even: ik heb een tijdje geleden toen ik geen alcohol mocht in een cocktailbar een Sgroppino Bambini (o.i.d.) gedronken en ik zie op de site van die bar dat daar citroenijs, aardbeien en 7up in gaat. Ik vond 'm echt héél erg lekker, had er wel tien van gelust (maar dat was een beetje prijzig ;)). Er staat geen recept bij verder, maar als je het recept voor een gewone sgroppino vindt, kun je het misschien verder zelf invullen? Meen me te herinneren dat sgroppino niet zo moeilijk is.
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Oh het is vandaag al :D Veel plezier dan!
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Weet iemand toevallig waar je rode grenadine limonade kan kopen? van die mierzoete. Ik heb het nog nooit gevonden helaas.
Grenadinesiroop? Gewoon bij AH.
Was het een succes Kip?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Upperdepup i.v.m. actualiteit.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven