Too good to go

04-04-2022 19:53 311 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat ik hier al een keer een topic over had gezien maar kan het niet vinden.
Ik heb de app aangemaakt en wil het eens uitproberen.
Wat zijn jullie ervaringen met met name de broodboxen en de groente en fruitboxen?
nienkejj schreef:
17-02-2023 23:50
Wat krijg je bij een box van de Febo ? Niet veel bijzonders waarschijnlijk als die lang open staat.
De Hema doe ik ook niet meer: 1x een gewone box opgehaald en 1x een feestdagenbox, beiden erg teleurstellend.
Geen idee maar ik neem aan friet en snacks. Heb er nooit een gehaald want ik heb er als vegetariër waarschijnlijk niks aan.
De app doet het al een kwartier lang niet :@@:
snug or snog, that's the question
snug schreef:
01-03-2023 19:07
De app doet het al een kwartier lang niet :@@:
Bij mij ook al de hele tijd niet na dat nieuwe logo. Denk dat er ergens iets misgegaan is met de update vanuit hun kant.
Ja, zijn meerdere klachten over zag ik. Kan zelf ook niks, ook niet na nieuwe installatie van de app.
Maandag gelukkig nog 2 mooie pakketten kunnen scoren.
Vind de Jumbo bij ons de laatste tijd beter dan de lidl. Had gisteren alleen aan vlees en vleeswaren al de waarde die het moest halen, daarnaast nog maaltijdsalade, pesto van la place (die was errrug lekker), netje uien, grote bak bavaroise en nog meer.
Vlees ingevroren, salade gegeten met pesto ( dressing van salade niet gebruikt), uien liggen in de voorraadkast en de bavaroise was een heerlijk toetje.
Gisteren weer een top pakket van de lidl. Worteltjes, witlof, boontjes, aardappels, druiven, champignons, rode peper, 2x stoplicht paprika, tomaten, mini komkommer en 2 advocado's die voor de verandering eens geen zachte plekken hebben.

Ook een topper van de jumbo met aan vis en vlees alleen al ruim de waarde.
Voor het eerst sinds lange tijd weer een supermarkt verrassingsbox gehaald. Voor het eerst bij de poiesz.

Koriander, bamigroente, havermoutpap, zakje sla, pak coolbest en flesje Smoothie.

Ik vind de boxen van de bakkers veel leuker. Deze vond ik ook mwah voor een box van de supermarkt.
Na een paar matige boxen zet ik het weer even op een laag pitje.
Such fun!1
Bij mij staat het ook op een laag pitje. Soms haal ik een box.
In mijn beleving scheelt het ook waar je een box haalt. De Hema bij ons in de buurt heeft nog wel eens een leuke box, maar moet je net mazzel mee hebben. De groente- en fruitboxen van de Lidl's in mijn buurt zijn goed - deze zijn dan ook razendsnel uitverkocht. De verrassingsboxen van supermarkten zijn naar mijn mening maar matigjes en soms heb je mazzel.

Vanmorgen een broodbox gehaald bij een supermarkt en tot mijn verbazing echt ontzettend veel brood meegekregen.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 15-05-2023 18:49
Reden: typefout
0.19% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Ik had laatst een Dunkin donuts box en kreeg er 2..

Maar vind het in vergelijking wel een goede deal.
6 voor 4,99
Vorig weekend een broodbox bij de bakker, 6 broden, krentenbollen en bruine bollen voor maar 4,99.

Ik ga alleen nog maar voor boxen van de bakker, zowel brood als verrassing. Producten die hier gebruikt worden en eigenlijk altijd een goede waarde.
Ik had vorige week 2 broodboxen van de warme bakker. Kreeg 4 hele broden per pakket, pastte net in de vriezer. Volgende keer als het lukt is 1 ook voldoende.
En weer mooie pakketten van de lidl en jumbo. Morgen laatste groenten opmaken en dan weer een nieuw pakket proberen te scoren.
Hebben van lidl en jumbo met wat kleine toevoegingen dan 6 dagen kunnen eten.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven