Wat eet je op dit moment deel 23
vrijdag 31 oktober 2025 om 07:50
Dat was zeker een vermoeiende dag chris. Hopelijk heb je daar vandaag niet te veel last van.
Vandaag is hier een feestdag maar daar trekt zoon zich niks van aan, die sleurde me gewoon om 6.45 uit bed. Drie maal raden wie er nu weer onder de wol ligt en wie dat niet kan omdat ze zo moet douchen om zoonlief op het afgesproken tijdstip naar ex te brengen en daarna door moet naar haar ouders..juist ja.
Vandaag is hier een feestdag maar daar trekt zoon zich niks van aan, die sleurde me gewoon om 6.45 uit bed. Drie maal raden wie er nu weer onder de wol ligt en wie dat niet kan omdat ze zo moet douchen om zoonlief op het afgesproken tijdstip naar ex te brengen en daarna door moet naar haar ouders..juist ja.
vrijdag 31 oktober 2025 om 09:58
Goedemorgen,
Vanavond dan maar vroeg naar bed Liz
ik viel pas na 5en in slaap en was er om 8 alweer uit.Ben ineens heel verkouden
Vanavond is er in het dorp een Halloween trick or treat tocht,wij doen weer mee dus ik ga zo beginnen met de tuin versieren.
Oudste heeft een bericht aan de ouders van haar werk gestuurd dus wij verwachten grote drukte
Vanavond dan maar vroeg naar bed Liz
Vanavond is er in het dorp een Halloween trick or treat tocht,wij doen weer mee dus ik ga zo beginnen met de tuin versieren.
Oudste heeft een bericht aan de ouders van haar werk gestuurd dus wij verwachten grote drukte
vrijdag 31 oktober 2025 om 10:17
Vandaag maar even rustig aan Chris.
Veel plezier Coetje met Halloween.
Doe vandaag ook rustig aan. Gisteren een drukke dag gehad. Gewerkt en in de stad geluncht met een collega. Daarna nog een tijd door de stad geslenterd. Was gesloopt toen ik thuis kwam. Conditie wordt wel beter maar wat duurt het lang voordat het weer op het oude niveau is. Wilde volgende week ook wat meer uren werken maar dat mag niet van teamleidster. Het blijft dus nog even 2 x 2 uurtjes.
Neem nog een kop koffie en dan ga ik maar even met de was aan de slag.
Veel plezier Coetje met Halloween.
Doe vandaag ook rustig aan. Gisteren een drukke dag gehad. Gewerkt en in de stad geluncht met een collega. Daarna nog een tijd door de stad geslenterd. Was gesloopt toen ik thuis kwam. Conditie wordt wel beter maar wat duurt het lang voordat het weer op het oude niveau is. Wilde volgende week ook wat meer uren werken maar dat mag niet van teamleidster. Het blijft dus nog even 2 x 2 uurtjes.
Neem nog een kop koffie en dan ga ik maar even met de was aan de slag.
vrijdag 31 oktober 2025 om 11:43
Goedemorgen .de leidster zal wel denken Fladderak.eerst goed herstellen .
Ja de conditie is ook zo.n ding.je bent te lang doorgegaan en daar moet je dan voor boeten . In het revalidatie centrum zeiden ze altijd stoppen voordat je kapot bent .anders duurt het twee dagen om te herstellen .
Liz het kan soms ietsjes te druk worden.maar lichamelijk gaat het iets beter met jou hoop ik.
Ja ik doe ook rustig wat huishouden vandaag .kachel brandt vanmiddag rustig zitten en iets lekkers eten.en dan is het weekend.
De praktijk verpleegkundige was zeer tevreden over alles ook mijn bloed druk .volgend jaar pas weer terug komen .
Coetje weer snot verkouden ook niet fijn . Je hoort wel altijd bij de eersten die als er iets heerst het ook krijgt he?
Ja de conditie is ook zo.n ding.je bent te lang doorgegaan en daar moet je dan voor boeten . In het revalidatie centrum zeiden ze altijd stoppen voordat je kapot bent .anders duurt het twee dagen om te herstellen .
Liz het kan soms ietsjes te druk worden.maar lichamelijk gaat het iets beter met jou hoop ik.
Ja ik doe ook rustig wat huishouden vandaag .kachel brandt vanmiddag rustig zitten en iets lekkers eten.en dan is het weekend.
De praktijk verpleegkundige was zeer tevreden over alles ook mijn bloed druk .volgend jaar pas weer terug komen .
Coetje weer snot verkouden ook niet fijn . Je hoort wel altijd bij de eersten die als er iets heerst het ook krijgt he?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 31 oktober 2025 om 14:55
Beterschap met de verkoudheid coetje. Succes met werken fladderak, rustig aan. Fijn dat de verpleegkundige tevreden was. Kind is op de scooter naar zee. Dus rustige middag. Rond 5 gaan we naar het terras eten. Geen idee of ze iets aan Halloween doen. Morgen is hier alles dicht op de begraafplaatsen na.
Afkoelen heeft gewerkt
vrijdag 31 oktober 2025 om 16:10
Beterschap ook van mij coetje en veel plezier met Halloween vanavond.
Redhead geniet lekker van de tijd samen met kind nu hij bij jullie is. Morgen is Allerheiligen bij jullie neem ik aan? Dat vieren wij hier niet, wij hebben in plaats daarvan vandaag Reformationstag.
Chris verstandig dat je vandaag rustig aan doet na die drukke dag van gisteren.
Fladderak wat een goede werkgeefster heb jij, fijn dat ze zuinig is op jouw lijf.
Daar zouden we er meer van moeten hebben!
Redhead geniet lekker van de tijd samen met kind nu hij bij jullie is. Morgen is Allerheiligen bij jullie neem ik aan? Dat vieren wij hier niet, wij hebben in plaats daarvan vandaag Reformationstag.
Chris verstandig dat je vandaag rustig aan doet na die drukke dag van gisteren.
Fladderak wat een goede werkgeefster heb jij, fijn dat ze zuinig is op jouw lijf.
Daar zouden we er meer van moeten hebben!
vrijdag 31 oktober 2025 om 16:14
Ik ben bij mijn ouders geweest en op de terugweg zoals altijd langs stal, vandaag ben ik er weer es opgeklommen in de manege. Stom genoeg had ik daar best wat spanning en dat kleine stukje dat ik gedraafd heb werd het zwart voor mijn ogen en werd ik misselijk
daar zit dus nog werk aan voor mij om dat vertrouwen weer terug te krijgen.. gek genoeg heb ik geen probleem met over straat of in het bos rondstappen, terwijl daar eigenlijk meer risico's zijn. Raar brein..
vrijdag 31 oktober 2025 om 16:34
Wij eten vanavond scaloppa, ik heb er al helemaal zin in. Oudste heeft een slaapfeest vanavond en vannacht, ze mochten uit school al mee. Ze moesten een zelfgemaakte slaapmuts meenemen, dus wij zijn creatief bezig geweest.
Middelste wil een filmavond, maar ze is er nog niet overuit welke, ik ben benieuwd.
Jongste is wat hangerig en moe, dus die ligt er vanavond optijd in.
Verder niet zoveel bijzonders te vertellen.
Middelste wil een filmavond, maar ze is er nog niet overuit welke, ik ben benieuwd.
Jongste is wat hangerig en moe, dus die ligt er vanavond optijd in.
Verder niet zoveel bijzonders te vertellen.
vrijdag 31 oktober 2025 om 17:15
Ben je vanavond met een kind Viva.een op een is ook fijn voor haar en voor jou.
Scaloppa nooit gegeten maar even gegoogeld. Lijkt mij wel wat .en leuk n slaapmuts ontwerpen
Vervelend Liz zo veel spanning in je lijf en dan zo misselijk worden.misschien is het wel n aankondiging van de griep.doe maar kalm aan .
Wij eten aardappels met n balletje en worteltjes.
Scaloppa nooit gegeten maar even gegoogeld. Lijkt mij wel wat .en leuk n slaapmuts ontwerpen
Vervelend Liz zo veel spanning in je lijf en dan zo misselijk worden.misschien is het wel n aankondiging van de griep.doe maar kalm aan .
Wij eten aardappels met n balletje en worteltjes.
vrijdag 31 oktober 2025 om 17:53
Wat naar dat je zoveel spanning had Lize.
Ja ik heb een hele fijne teamleidster. Heeft de afgelopen tijd veel met me meegedacht en geregeld. Ze remt me echt af als ik teveel wil. Blij mee, je hoort het vaak anders.
Oh scaloppa wat lekker en wat een goed idee! Dat ga ik binnenkort maken. Bedankt voor deze tip
Denk dat wij een borrelplank doen. Zit met man aan een drankje om het weekend in te luiden.
Ja ik heb een hele fijne teamleidster. Heeft de afgelopen tijd veel met me meegedacht en geregeld. Ze remt me echt af als ik teveel wil. Blij mee, je hoort het vaak anders.
Oh scaloppa wat lekker en wat een goed idee! Dat ga ik binnenkort maken. Bedankt voor deze tip
Denk dat wij een borrelplank doen. Zit met man aan een drankje om het weekend in te luiden.
vrijdag 31 oktober 2025 om 18:42
Liz Allerheiligen 1 November toch n feestdag in Duitsland of alleen in bepaalde gebieden.?
Weet dat het vroeger aan de grens ontzettend druk was op die dag.
Twee November Allerzielen valt dit jaar al op Zondag.
Fijn zo’n meedenkende team leidster Fladderak . Petje af.
Borrelplank ook gezellig .
En voor jullie allemaal n gezellige avond
Weet dat het vroeger aan de grens ontzettend druk was op die dag.
Twee November Allerzielen valt dit jaar al op Zondag.
Fijn zo’n meedenkende team leidster Fladderak . Petje af.
Borrelplank ook gezellig .
En voor jullie allemaal n gezellige avond
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in