De Action... Goede en slechte ervaringen?
donderdag 1 maart 2018 om 22:48
Ik vind de Action een heerlijke winkel. Sinds kort kom ik er steeds vaker en het valt op dat de Action ook veel merkspullen heeft. Wat ik zoal koop bij de Action:
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
zondag 4 maart 2018 om 23:41

zondag 4 maart 2018 om 23:49
Ik moest echt 3x lezen en googlen of het iets heel bijzonders was... maar gaat denk ik over een parasol?schattigmeisje schreef: ↑04-03-2018 22:32Natuurlijk xD
Oh, onze paracol en waterkoker komen er toevallig ook vandaan. Paracol hebben we vorig jaar gekocht, is nu in ieder geval nog prima. Waterkoker was omdat we op dat moment geen budget hadden voor een duurdere, dus maar de goedkoopste van de Action gekocht, want we zijn nogal theeleuten Geen idee of hij snel kapot gaat, we hebben hem nu zo'n drie maanden gok ik, en hij doet het nog gewoon net zoals drie maanden geleden.
Ik geef toe, wat dat soort dingen betreft zou ik ergens graag net wat duurder en vooral duurzamer kopen. Soms gaat dat helaas niet, en dan ben ik heel blij dat dit alternatief er in ieder geval is. Op de een of andere manier vind ik bij waterkokers het juist weer geen prettig idee om die hier bij de kringloop te kopen namelijk, zoals alles opgesteld staat lijken ze geen idee te hebben welke apparaten nog veilig zijn en welke elk moment kortsluiting kunnen veroorzaken (in mijn vorige woonplaats had ik dat geen probleem gevonden, maar daar komen we nu bijna nooit meer, en om daar apart voor heen en weer te reizen, dan kunnen we net zo goed meteen een duurdere kopen).
zondag 4 maart 2018 om 23:50
vitamined schreef: ↑01-03-2018 23:20De waterkoker van de Action is bagger.
De airfryer ben ik dan weer heel blij mee! Die heb ik toen gekocht omdat ik niet direct een Philips wilde kopen, ik wilde eerst even kijken hoe vaak ik zo'n ding nou echt zou gebruiken.
Maar die is perfect!
Tostiapparaat heb ik voor op school gekocht, gaat redelijk snel kapot.
Ik heb ook een waterkoker en tostiapparaat van de Action. Waterkoker doet het na 10 jaar nog prima en wordt elke dag gebruikt. Tostiapparaat heb ik nu bijna een jaar, ook nog goed. Mijn vorige Action tostiapparaat heb ik een jaar of 5 gehad.
zondag 4 maart 2018 om 23:52
Maar een tosti apparaat dat 5 jaar meegaat, dat is toch juist helemaal niet lang?Alieda-1984 schreef: ↑04-03-2018 23:50Ik heb ook een waterkoker en tostiapparaat van de Action. Waterkoker doet het na 10 jaar nog prima en wordt elke dag gebruikt. Tostiapparaat heb ik nu bijna een jaar, ook nog goed. Mijn vorige Action tostiapparaat heb ik een jaar of 5 gehad.
zondag 4 maart 2018 om 23:56
Echt niet, dat zeggen ze gewoon voor de gein.Een*Nieuwe*Lente schreef: ↑04-03-2018 21:40Ik heb gehoord dat rich people de action "aceetion" noemen, omdat ze zich anders schamen dat ze daar binnen waren geweest.
zondag 4 maart 2018 om 23:57
Ik koop er van alles:
Wasmiddel (die 3 liter flessen van Sendil voor 1,99)
Afwasmiddel
Douchegel
Shampoo
Haarlak
Vuilniszakken
En 5 jaar geleden heel wat kampeerspullen:
Plastic borden
Plastic mokken
Plastic bekers
2 persoons luchtbed
Thermoskan
Koffiefilterhouder
Kofferkooktoestel
Kleine gasbrander
Gasflesjes
Parasol
Campingpannenset
Tenverlichting
Setje met reserve haringen incl. haringtrekker, rubbers en hamer.
Wasmiddel (die 3 liter flessen van Sendil voor 1,99)
Afwasmiddel
Douchegel
Shampoo
Haarlak
Vuilniszakken
En 5 jaar geleden heel wat kampeerspullen:
Plastic borden
Plastic mokken
Plastic bekers
2 persoons luchtbed
Thermoskan
Koffiefilterhouder
Kofferkooktoestel
Kleine gasbrander
Gasflesjes
Parasol
Campingpannenset
Tenverlichting
Setje met reserve haringen incl. haringtrekker, rubbers en hamer.
maandag 5 maart 2018 om 00:00

maandag 5 maart 2018 om 08:25
Natuurlijk doe ik dat daarom. En de Jumbo supermarkt noem ik Djzumbooo. Wil niet graag geassocieerd worden met alle cheep peeps...Een*Nieuwe*Lente schreef: ↑04-03-2018 21:40Ik heb gehoord dat rich people de action "aceetion" noemen, omdat ze zich anders schamen dat ze daar binnen waren geweest.
Meen ik dit serieus?

Nee natuurlijk niet

maandag 5 maart 2018 om 08:28
Dat is inderdaad wel heel snel. Ik heb al mijn elektrische apparaten al jaren, sommigen al 25 jaar: tosti ijzer, mixer, citruspersAlieda-1984 schreef: ↑05-03-2018 00:00Vind ik vrij lang. Heb hiervoor een Tomado gehad en 1 van Tedi. Daarvan was de buitenkant niet hittebestendig, begonnen na een paar keer gebruiken al te bobbelen.
Gewoon Philips of Princess
Mijn waterkoker heb ik 18 jaar mee gedaan, was een hele mooie van Siemens Porsche Design. Heb ik echt gekocht om zijn uiterlijk, roestvrij staal, geen lelijk wit plastic. Heeft zijn geld dubbel en dwars opgebracht.

maandag 5 maart 2018 om 08:58
Ik was laatst trouwens heel blij met de action en vooral de klanten die er waren. Iemand stoten per ongeluk een glas uit het schap met zijn elleboog, die vond dat oprecht vervelend en probeerde gelijk het glas met haar schoen een beetje bij elkaar te vegen terwijl een ander iemand van het personeel ging halen. Ik was bezig de andere glazen weer goed te zetten en iemand anders trok mijn kind plotseling aan haar arm weg omdat die bedacht had te gaan helpen door de scherven op te pakken. Echt fijn dat mensen dan even mee denken en helpen/ingrijpen.
Vast niet dat iedereen in iedere action zo is, maar onze action vind ik dus een fijne met prettige klanten en prima personeel.
Vast niet dat iedereen in iedere action zo is, maar onze action vind ik dus een fijne met prettige klanten en prima personeel.

maandag 5 maart 2018 om 09:45
Ik bij de Ikea, nu *rekent* een paar maanden voor ik op het vivaforum terecht kwam, nu zo'n 9 jaar geleden dus. Ze doen het nog heel goed.
Parasol inderdaad.
Oeps, sorryLucifermiauww schreef: ↑04-03-2018 23:49Ik moest echt 3x lezen en googlen of het iets heel bijzonders was... maar gaat denk ik over een parasol?

maandag 5 maart 2018 om 11:22
Bak pannen koop ik zo goedkoop mogelijk, vriend sloopt ze gewoon.. gaat er met metalen vorken en messen in roeren en snijden, wast ze af met afwasmiddel ed. Hoe duur of goedkoop ook na een half tot heel jaar in zijn handen zijn ze op. Dan liever goedkope. Van de ikea, die doen het meestal nog lang voor vriend zijn doen.
maandag 5 maart 2018 om 11:42
Koekenpannen heb ik ook van Ikea, gaan hier een jaar of 3 mee. Ik heb geen zin om pannen met de hand af te wassen, en als het nodig is roer ik er ook gewoon met een vork inYellowLemonTree schreef: ↑05-03-2018 11:22Bak pannen koop ik zo goedkoop mogelijk, vriend sloopt ze gewoon.. gaat er met metalen vorken en messen in roeren en snijden, wast ze af met afwasmiddel ed. Hoe duur of goedkoop ook na een half tot heel jaar in zijn handen zijn ze op. Dan liever goedkope. Van de ikea, die doen het meestal nog lang voor vriend zijn doen.

maandag 5 maart 2018 om 11:54
Die 3 jaar redden ze hier dus niet eens, een jaar maximaal.. maar dat ligt echt aan vriend en niet de pannen. Duurdere pannen gingen vaak nog minder lang mee dus dat doe ik niet meer.
maandag 5 maart 2018 om 23:35
Ik heb tot eind 2014 veel Philips keukenspul gehad, kwaliteit prima maar toen in december van dat jaar werd aangekondigd dat de goedlopende fabriek waar ik toen werkte (heb vanaf zomer 2009 tot eind 2016 bij Philips in Emmen gewerkt) in december 2016 zou gaan sluiten heb ik al mijn Philips apparatuur het huis uit gedaan, voor mij geen Philips meer.pearle schreef: ↑05-03-2018 08:28Dat is inderdaad wel heel snel. Ik heb al mijn elektrische apparaten al jaren, sommigen al 25 jaar: tosti ijzer, mixer, citruspers
Gewoon Philips of Princess
Mijn waterkoker heb ik 18 jaar mee gedaan, was een hele mooie van Siemens Porsche Design. Heb ik echt gekocht om zijn uiterlijk, roestvrij staal, geen lelijk wit plastic. Heeft zijn geld dubbel en dwars opgebracht.
Maar een tostiapparaat van Action van 10 euro 5 jaar kunnen gebruiken vind ik prima. Mijn waterkoker koste nog minder 10 jaar geleden.
dinsdag 6 maart 2018 om 08:48
Alles weggedaan? En het werkte nog wel?Alieda-1984 schreef: ↑05-03-2018 23:35Ik heb tot eind 2014 veel Philips keukenspul gehad, kwaliteit prima maar toen in december van dat jaar werd aangekondigd dat de goedlopende fabriek waar ik toen werkte (heb vanaf zomer 2009 tot eind 2016 bij Philips in Emmen gewerkt) in december 2016 zou gaan sluiten heb ik al mijn Philips apparatuur het huis uit gedaan, voor mij geen Philips meer.
Maar een tostiapparaat van Action van 10 euro 5 jaar kunnen gebruiken vind ik prima. Mijn waterkoker koste nog minder 10 jaar geleden.

dinsdag 6 maart 2018 om 09:03
AeonOfWinter schreef: ↑05-03-2018 12:03Ik heb van het weekend twinmarkers gekregen. Wat doen jullie ermee?
Op een gewoon A4tje drukt het door als een malle trouwens.
Die kun je vooral gebruiken voor het handletteren. Maar ze zijn op alcoholbasis, dus inderdaad drukken ze snel door en is het moeilijker om ze mooi in elkaar over te laten vloeien...