Geld & Recht alle pijlers

HOE dan?????????????????

30-08-2012 19:10 180 berichten
Ik ben een alleenstaande moeder en heb vandaag een test en intake gesprek op school gehad.

Alles ging goed, ben toegelaten =)

Totdat het financiele gedeelte kwam ik moet studiefinanciering aanvragen en daarvan de 1e 2 maanden 270 euro lesgeld aflossen en later 133 euro.

Daarnaast moet ik mijn boeken betalen en natuurlijk mijn eigen vaste lasten...

Maar nu vraag ik me af HOE DAN????

Er werd me ook gezegd: als je geen geld hebt voor school wat doe je hier dan...

dus ik vrees dat het allemaal niet doorgaat,

Wilde het gewoon even van me afschrijven
quote:evelynsalt schreef op 01 september 2012 @ 16:56:

Oh de zuurpruimen zijn weer in de aanbieding zie ik.....

TO je doet het goed hoor :-) trek je maar niks aan van types als Thaorchild, die overigens zelf geen moer heeft bijgedragen aan deze maatschappij en lekker op de zak van haar man leeft.

Hé, nog zo'n uitkerings huilie-geval

Ik teer in elk geval niet op de maatschappij, heb de maatschappij veel geld bespaard, 23 jaar gewerkt en dus premie betaald voor iets waar ik geen beroep op kan en wil doen en ook niet hoef te doen.

Zorg jij even lekker jarenlang voor jouw zieke ouders of laat je die gewoon links liggen en propt ze in een bejaardenhuis als het zo ver is. Stoer wijf ben je
Alle reacties Link kopieren
:-)

Schatje ben je!

Kuskus!
Ja, ik ben énig.

(en ik wed dat we in het echt het vast hartstikke gezellig zouden kunnen hebben met z'n allen, hé, het is maar internet, zijn we allemaal feller dan in het echt)

Prosecco of rosé? Altijd welkom, in het echt dan, serieus.

En als je mij dan nog een kutwijf vindt mag je dat hier compleet en geheel openbaar maken.
quote:thaorchid schreef op 31 augustus 2012 @ 01:27:

Suus, je hebt gelijk maar soms raak ik echt giga gefrustreerd door al die verhalen. En als ik dan ergens kom waar de nood hoog is en zelfs iemand met 4 kinderen op het beton leeft wordt ik nog bozer. (en sleur een kleed wat ik over heb weer mee, dat scheelt weer)

Daarom ook dat gezeik over meer dan de helft van elke cent die hier binnenkomt naar de belasting gaat. Waar blijft al dat geld?

Dat bedoel ik daarmee.

Ik betaal nu eenmaal die belasting maar chronisch zieken, ouderen en zo hebben het daar niet beter van.

Hallo Taor, ouwe mopperpot, je zegt hier toch echt letterlijk dat: maar dan de helft van elke cent die binnenkomt naar de belasting gaat.

Waarom zeg je dan van die domme dingen?
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 01 september 2012 @ 17:42:

[...]

Ik zal niet weten hoe dat zit, belastingtechnisch

Jij bent degene die alles letterlijk neemt en mij aanvalt.

Maar goed, ik heb het financieel zeer goed en dat die belasting betaald dient te worden, soit, het is zo. Maar dat dat geld meer opgaat aan handophouders gaat welke te beroerd zijn de regie over hun eigen leven op te pakken en chronisch zieken, ouderen en anderszins mensen die totaal en geheel recht hebben op welk gemeenschapsgeld dan ook daar het slachtoffer van zijn gaat blijkbaar totaal aan jou voorbij? Onder welke steen leef jij en vooral, hoe mager is jouw bijstand....

En nu vooral SP stemmen 12 september Wat ik nogal bijzonder vind ik dat ik helemaal niemand heb aangevallen, alleen in een deuk lag over de heersende misvatting bij sommigen betreft die 52%. Jij valt aan en jij trekt vreemde conclusies. Joh, ik hád het niet eens tegen jou. Maar het zit je allemaal nogal hoog geloof ik. Gaat het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven