Geld & Recht alle pijlers

Inkomen snel en tijdelijk vergroten, hoe?

14-11-2011 20:44 144 berichten
Ik heb een flinke tegenvaller gehad. Moet nu binnen anderhalve maand 600 euro extra zien te krijgen.

Hoe?

- verkopen op marktplaats (maar aanbod is zo enorm, dat het niet echt opschiet)

- baantje voor de avonduren zoeken (vandaag bij een uitzendbureau geweest, maar die hadden enkel schoonmaakwerk vanaf 17.00 en ik werk tot 18.00)

- geen idee

Wat kan ik? Ik heb een afgeronde pabo opleiding, veel ervaring met oppassen (nu geen oppaskindjes meer sinds twee maanden), verkopen, schoonmaken.

Ik weet echt niet zo goed hoe ik het nu moet aanpakken. Hebben jullie een idee? Ik wil alles aanpakken behalve deur aan deur verkoop en werken op een callcenter. Werk nu trouwens alle dagen behalve de dinsdag.
quote:abominbel schreef op 14 november 2011 @ 22:23:

Nou, succes dan maar.

Laat je even weten wat je bij elkaar hebt gesprokkeld voor je vakantie en hoe?Ik laat het jullie weten, zal een foto plaatsen als we aan een magnum fles Champagne zitten (dan weet je dat ik over mijn target heen ben gegaan! )
Alle reacties Link kopieren
.
Iemand nog een rituals pakket nodig? Net toegevoed bij m'n aangeboden topic!! Voor een leuk prijsje is ie van jou!
Heb net even zitten denken wat ik zou doen als ik echt snel geld nodig had.

Heb je nog betaalde rekeningen liggen die je bij de zorgverzekering kunt declareren?

Nog leningen uitstaan bij anderen die je terug kunt vragen?

Nog andere dingen (buiten boeken) die je kunt verkopen?

Nog kado bonnen die je kunt gebruiken? (en gekochte waar daarna weer inleveren Dit deed ik als student nog wel eens met de bijenkorf bonnen van mijn oma als ik wilde stappen zonder geld )

Kijk eens bij Creyfs uitzendbureau. Die hebben nog wel eens 'dagjeswerk' op oproepbasis. Geen interessant of leuk werk, maar je kunt wel op dagbasis aangeven of je beschikbaar bent.
Als je verder zou willen/ durven gaan dan strippen dan gok ik dat je eerder die 600 euro hebt, of meer. Maar of je daar nou zo veel vrolijker van gaat worden.....

Je kan voor de aardigheid ook eens kijken wat men biedt voor gedragen slipjes/ pantys op Marktplaats.

Ik denk dat als je je aanbiedt ( raar om zulke tips te geven, moet ik zeggen ) om in je bloterik schoon te maken dat je net even wat meer kan vragen dan wanneer je in je ouwe kloffie komt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:_Webs_ schreef op 14 november 2011 @ 22:35:

Heb net even zitten denken wat ik zou doen als ik echt snel geld nodig had.

Heb je nog betaalde rekeningen liggen die je bij de zorgverzekering kunt declareren?

Nee, ben nooit ziek, heb nooit iets enkel tandarts, maar dat is geloof ik 30 euro en die heb ik ingeleverd.

Nog leningen uitstaan bij anderen die je terug kunt vragen?

Nope

Nog andere dingen (buiten boeken) die je kunt verkopen?

Ja, heb ze hier op de site gezet!

Nog kado bonnen die je kunt gebruiken? (en gekochte waar daarna weer inleveren Dit deed ik als student nog wel eens met de bijenkorf bonnen van mijn oma als ik wilde stappen zonder geld )

Werkt dat ook bij ici paris?

Kijk eens bij Creyfs uitzendbureau. Die hebben nog wel eens 'dagjeswerk' op oproepbasis. Geen interessant of leuk werk, maar je kunt wel op dagbasis aangeven of je beschikbaar bent.

Ga ik doen, bedankt voor je tips
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2011 @ 22:37:

Als je verder zou willen/ durven gaan dan strippen dan gok ik dat je eerder die 600 euro hebt, of meer. Maar of je daar nou zo veel vrolijker van gaat worden.....

Je kan voor de aardigheid ook eens kijken wat men biedt voor gedragen slipjes/ pantys op Marktplaats.

Ik denk dat als je je aanbiedt ( raar om zulke tips te geven, moet ik zeggen ) om in je bloterik schoon te maken dat je net even wat meer kan vragen dan wanneer je in je ouwe kloffie komt.

Geheid dat je je 600 zo bij elkaar hebt.
Reis je veel met de trein? Heb je de vergoeding bij vertraging netjes terug gevraagd?
quote:krabpaal schreef op 14 november 2011 @ 22:38:

[...]

whaha, had al gereageerd op je ici paris bonnen. Ik weet het niet, iemand anders misschien hier wel?

(bij bijenkorf iig wel )

Als je ECHT ECHT geld nodig hebt en serieus gaat denken over strippen zou ik zelf bijv. mijn mobiel of (beter) ipod verkopen. Dat levert volgens mij nog behoorlijk op en je hebt vast nog wel ergens een oud mobieltje liggen dat je kunt gebruiken?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2011 @ 22:37:

Ik denk dat als je je aanbiedt ( raar om zulke tips te geven, moet ik zeggen ) om in je bloterik schoon te maken dat je net even wat meer kan vragen dan wanneer je in je ouwe kloffie komt.Daar proest ik toch even een flinke slok over het toetsenbord! Nooit over nagedacht wat je hier nu schrijft! Ga wel ff serieus kijken nu. Denk niet dat ik het aandurf om in m'n Eva kostuum schoon te gaan maken, maar wie weet waarom eigenlijk niet?
quote:krabpaal schreef op 14 november 2011 @ 22:41:

[...]

Daar proest ik toch even een flinke slok over het toetsenbord! Nooit over nagedacht wat je hier nu schrijft! Ga wel ff serieus kijken nu. Denk niet dat ik het aandurf om in m'n Eva kostuum schoon te gaan maken, maar wie weet waarom eigenlijk niet?Is je dat die vakantie waard???

[...]

Daar proest ik toch even een flinke slok over het toetsenbord! Nooit over nagedacht wat je hier nu schrijft! Ga wel ff serieus kijken nu. Denk niet dat ik het aandurf om in m'n Eva kostuum schoon te gaan maken, maar wie weet waarom eigenlijk niet?

Veiligheid? Volgens mij kun je beter ergens strippen dan alleen naakt bij een onbekende in huis afspreken...

Slipjes idee is ... uhm... creatief. Waarom niet toch? Is daar een markt voor?
Je bent iig niet te beroerd om je handen uit je eeuuh mouwen te steken

[...]

Denk niet dat ik het aandurf om in m'n Eva kostuum schoon te gaan maken, maar wie weet waarom eigenlijk niet?

Nou ja, daar kan ik je wel een goeie reden voor geven; je weet nooit bij welke malloot je terecht komt, natuurlijk.

Ik heb ook geen idee hoeveel je zou kunnen verdienen met naaktmodel voor fotografen/ schilders.
Google maar eens op " gedragen slipjes gevraagd " .
Kost je wel weer een boel aan nieuwe slipjes
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2011 @ 22:46:

Google maar eens op " gedragen slipjes gevraagd " .Er gaat een hele (bizarre) wereld voor me open. Oh My God. en ze staan ook gewoon herkenbaar in beeld hun slipjes te verkopen :-X
quote:ster89 schreef op 14 november 2011 @ 22:48:

Kost je wel weer een boel aan nieuwe slipjes Wat kost nou een hipstertje bij de Zeeman? Drie keer bijna niets.
quote:_Webs_ schreef op 14 november 2011 @ 22:51:

[...]

Er gaat een hele (bizarre) wereld voor me open. Oh My God. en ze staan ook gewoon herkenbaar in beeld hun slipjes te verkopen :-X

O, echt?

Ik zag één onherkenbare mevrouw van wie ik me niet voor kon stellen dat iemand denkt " dáár wil ik er wel eentje van " .

[...]

Er gaat een hele (bizarre) wereld voor me open. Oh My God. en ze staan ook gewoon herkenbaar in beeld hun slipjes te verkopen :-XIk ga niet kijken. Ik ga NIET kijken!

[...]

Er gaat een hele (bizarre) wereld voor me open. Oh My God. en ze staan ook gewoon herkenbaar in beeld hun slipjes te verkopen :-X

Moet je voor de grap eens op speurders kijken! Ik weet niet wat ik zie, dikke lelijke mannen in een wit kuipstoeltje die je wel even lekker willen verwennen voor 150 euro :puke:

Eeeuhg bah, wat een engerds.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2011 @ 22:53:

[...]

O, echt?

Ik zag één onherkenbare mevrouw van wie ik me niet voor kon stellen dat iemand denkt " dáár wil ik er wel eentje van " .

Het is echt heel intrigerend Vrouwen waarvan je dat inderdaad denkt die op hun zolderkamere voor de wasmand naast de pc staan te poseren. Je krijgt er zo'n ontzettend Jambers gevoel bij

TO: ik zeg: niet doen of in ieder geval onherkenbaar!!!!
Haha ik bedoelde dat er veel vraag naar is, Blijfgewoonbianca
quote:krabpaal schreef op 14 november 2011 @ 22:54:

[...]

Moet je voor de grap eens op speurders kijken! Ik weet niet wat ik zie, dikke lelijke mannen in een wit kuipstoeltje die je wel even lekker willen verwennen voor 150 euro :puke:

Eeeuhg bah, wat een engerds. heel bijzonder allemaal...
Nou ja, je kan het geld maar hard nodig hebben. Of je kan er maar een kick uit halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven