Geld & Recht alle pijlers

Inkomen snel en tijdelijk vergroten, hoe?

14-11-2011 20:44 144 berichten
Ik heb een flinke tegenvaller gehad. Moet nu binnen anderhalve maand 600 euro extra zien te krijgen.

Hoe?

- verkopen op marktplaats (maar aanbod is zo enorm, dat het niet echt opschiet)

- baantje voor de avonduren zoeken (vandaag bij een uitzendbureau geweest, maar die hadden enkel schoonmaakwerk vanaf 17.00 en ik werk tot 18.00)

- geen idee

Wat kan ik? Ik heb een afgeronde pabo opleiding, veel ervaring met oppassen (nu geen oppaskindjes meer sinds twee maanden), verkopen, schoonmaken.

Ik weet echt niet zo goed hoe ik het nu moet aanpakken. Hebben jullie een idee? Ik wil alles aanpakken behalve deur aan deur verkoop en werken op een callcenter. Werk nu trouwens alle dagen behalve de dinsdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 14 november 2011 @ 22:56:

Haha ik bedoelde dat er veel vraag naar is, Blijfgewoonbianca Ah, zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:_Webs_ schreef op 14 november 2011 @ 22:55:

[...]

Het is echt heel intrigerend Vrouwen waarvan je dat inderdaad denkt die op hun zolderkamere voor de wasmand naast de pc staan te poseren. Je krijgt er zo'n ontzettend Jambers gevoel bij

TO: ik zeg: niet doen of in ieder geval onherkenbaar!!!!Nee, ik wacht de vacature bij de post nog ff af. Misschien dat ik daar dan ook wel enveloppen gevuld met slipjes moet sorteren!
http://www.kunstinzicht.n ... schilder-model/p5487.html
http://www.kunstinzicht.n ... childer-model/p31565.html
Naakt schoonmaken door crisis

Een groepje Tsjechische studenten heeft een originele manier bedacht om in economisch barre tijden toch een aardig zakcentje bij te kunnen verdienen. Zij richtten een wel heel speciaal schoonmaakbedrijf op: voor omgerekend 173 euro per uur komen zij naakt, topless of in hun ondergoed poetsen bij de mensen thuis. Dat melden diverse internationale media. De oprichter van het bedrijf, de 21-jarige Katka Kopecka, studente economie aan de Charles Universiteit in Praag, legt uit waarom: "Niemand houdt van schoonmaken en iedereen vindt het fijn om naar een mooi lichaam te kijken." De firma, Crazy Cleaners, heeft inmiddels genoeg werk voor zo'n vijftien, zowel mannelijke als vrouwelijke, studenten. Volgens Kopecka bestaat het merendeel van het klantenbestand uit drukke zakenmannen die willen relaxen terwijl ze naar de schoonmakers kijken.
Ik ben gelukkig door mijn anticonceptie niet meer ongesteld, maar mocht je het wél zijn en niet bijzonder gehecht aan je tampons zijn, dan kun je zelfs DIE verkopen!!

Op speurders is iemand die gedragen tampons opkoopt!

Serieus!!!!!
quote:krabpaal schreef op 14 november 2011 @ 23:05:

Ik ben gelukkig door mijn anticonceptie niet meer ongesteld, maar mocht je het wél zijn en niet bijzonder gehecht aan je tampons zijn, dan kun je zelfs DIE verkopen!!

Serieus!!!!!Wat schuift dat?

Serieus!!!!!Stoppen met anticonceptie dan en binnenlopen!
Hahaha grappig dit topic, wat een ideeën!!! Je kan ook nog altijd je gedragen schoenen verkopen!!

Serieus!!!!!

Gaverdegaverdegaver

En dan een week in de maand iedere dag met een setje enveloppen naar het postkantoor???
Wel mijn complimenten voor hoe 'out of the box' je aan het denken bent
quote:_Webs_ schreef op 14 november 2011 @ 23:09:

[...]

Gaverdegaverdegaver

En dan een week in de maand iedere dag met een setje enveloppen naar het postkantoor???Of gewoon terug doen in het doosje.
quote:new_in_town schreef op 14 november 2011 @ 23:07:

[...]

Stoppen met anticonceptie dan en binnenlopen!Ja, en dan straks een kind moeten baren! Weet je wat dat kost!

Misschien is er trouwens ook wel vraag naar gedragen luiers, loop ik dubbel binnen!

edit, lukt natuurlijk nooit in zes weken
quote:_Webs_ schreef op 14 november 2011 @ 23:10:

Wel mijn complimenten voor hoe 'out of the box' je aan het denken bent Gaat ook wel makkelijker nu ik een paar glazen wijn op heb! Had nog een lekker pino grigio staan. Misschien als ik goed aan de fles lebber dat ik die ook wel kan verpatsen?
quote:krabpaal schreef op 14 november 2011 @ 23:18:

[...]

. Misschien als ik goed aan de fles lebber dat ik die ook wel kan verpatsen?Dan moet je er andere kunsten mee doen, vrees ik.
Out of the box blijven denken hè?!

Kind kun je naar zo'n minimiss-verkiezing doen bijv. of model laten worden of kinderarbeid natuurlijk. Die kleine handjes gewoon laten wapperen.
O ja, zes weken wordt krap wat betreft kind werpen en er geld aan verdienen.
quote:new_in_town schreef op 14 november 2011 @ 23:20:

O ja, zes weken wordt krap wat betreft kind werpen en er geld aan verdienen.

Gaat hem idd niet worden. Denk ook dat mijn slipjes niet van eigenaar gaan wisselen. Topic was wel fijn om eventjes meerdere opties te krijgen.

Heb een lijstje gemaakt met acties voor morgen, heb er wel een goed gevoel over. Post, werken met kerst, misschien toch een callcenter, overbodige spulletjes ruimen. Denk dat ik er wel ga komen!
Een student pabo heeft een tijdje een van mijn kids bijles rekenen gegeven, omdat er op school weinig aandacht aan werd besteed.

Deed ie hartstikke goed en tegelijk waren mn kids onder de pannen omdat ie ze uit school haalde en bleef tot ik thuis kwam.

Mischien kan je die dinsdag een combi maken van evt oppaswerk en bijles ná schooltijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven