Marktplaats ergernissen deel 6

dinsdag 13 april 2021 om 16:05
We ergeren nog even lekker door aan alles wat we meemaken op marktplaats.

Link naar vorige topics:
geld-recht/marktplaats-ergernissen-deel ... ges/452320
En:
geld-recht/marktplaats-valt-er-nog-iets ... ges/393170

Link naar vorige topics:
geld-recht/marktplaats-ergernissen-deel ... ges/452320
En:
geld-recht/marktplaats-valt-er-nog-iets ... ges/393170
donderdag 16 oktober 2025 om 10:30
Ja, dat heb ik ook, is geen pijl op te trekken. Soms krijg ik meldingen en soms ineens een hele tijd niet. Dus dan moet je er iedere keer aan denken en soms vergeet je dat, omdat je ergens toch ook gewend bent aan die automatische meldingen.fanatic schreef: ↑16-10-2025 09:38Hier de laatste dagen veel mensen die iets sturen,, en als ik dan wat terugstuur dan blijft het stil.
Maar volgens mij zijn er heel veel mensen die geen melding krijgen als je een bericht krijgt op marktplaats...
ik mis ze zelf ook regelmatig, je moet echt elke dag in de app kijken of er nog berichten voor je gekomen zijn...
donderdag 16 oktober 2025 om 10:33
Ik ben nu op zoek naar een aantal specifieke dingen en like dan advertenties met hetzelfde product. Uiteindelijk koop ik dan bijvoorbeeld het product dat ik in hetzelfde ritje kan ophalen met een ander product in buurt. Dus ik maak voor mezelf zeg maar een lijstje, waarna ik daarna ga schiften en kijk wat het handigst uitkomt. Met de prijs heeft dat over het algemeen niks te maken. Als ik de prijs te hoog vind, dan like ik 'm ook niet.Zijdehoentje schreef: ↑16-10-2025 09:31Even een up met een ergernis van mijn kant.
Heb sinds een tijdje weer wat op MP staan. Degelijk, stevig, maar nog mooi product tegen een in mijn ogen redelijke prijs, ik hoef er niet de hoofdprijs voor (ik wil er graag vanaf). Maar nu een aantal keer iets in prijs gezakt, de advertentie is vrij vaak bekeken en een aantal keer bewaard. Maar niemand die m koopt, verwachten ze dat ik 'm (bij wijze van spreken) gratis weggeef?
donderdag 16 oktober 2025 om 10:34
Marktplaats tja…
Heb er een duur item (nieuw, 2 stuks) op staan, met realistische bieden vanaf prijs en dan nog denken mensen kans te maken via pb met een bod van niet meer dan vier woorden: x euro voor beide
Geen hallo, geen groet, geen context. Dan krijg je van mij geen vriendelijk antwoord en ik ga al helemaal niet in op je belachelijke bod.
Heb er een duur item (nieuw, 2 stuks) op staan, met realistische bieden vanaf prijs en dan nog denken mensen kans te maken via pb met een bod van niet meer dan vier woorden: x euro voor beide
Geen hallo, geen groet, geen context. Dan krijg je van mij geen vriendelijk antwoord en ik ga al helemaal niet in op je belachelijke bod.
vrijdag 17 oktober 2025 om 07:40
Ja dit inderdaad. Heel vervelend, want ik vergeet ook best vaak te kijken als ik er niet meer zoveel op heb staan.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in