Geld & Recht alle pijlers

Vonnis - wat betekent dit?

22-08-2011 10:39 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb zojuist een vonnis gekregen van de rechtbank. Nu snap ik het meeste van de brief wel, maar deze zin brengt me erg in verwarring. Ik hoop dat iemand van jullie me kan vertellen wat het betekent:

"Gedaagde partij heeft geen uitstel verzocht en evenmin uiterlijk op de in de dagvaarding vermelde terechtzitting geantwoord"

Ik begrijp hem als dat zij geen antwoord van mij hebben gekregen, maar er is mij verstek verleend en ik heb alle documenten zelf afgegeven bij de rechtbank.

Ik heb net al de rechtbank gebeld, die mij niets konden vertellen want de zaak is gesloten. Ik heb de gerechtelijke deurwaarder gebeld maar de advocaat die mijn zaak behandeld is er pas woensdag weer. Mijn eigen advocaat ook gebeld maar die is op vakantie.

Bedankt voor het lezen, ik hoop echt dat iemand me kan vertellen wat het betekent!

Groetjes Kapara
.
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn dat er weer bent en mijn frustratie serieus hebt genomen Bloos er bijna van.

Mooi dat het verhaal ten goede lijkt te keren. Wel heel slecht zeg, dat die stukken zo onzorgvuldig behandeld zijn. Succes met de rest van de zaak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven