Geld & Recht alle pijlers

Weer gelukt!!!

07-01-2011 11:44 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben zo trots. Het is me weer gelukt voor 75 euro boodschappen te doen deze week voor huishouden van 6 personen! Is toch knap, dan eet, drinkt, poept en piest elk persoon een hele week voor maar 11,- Vind het zo'n leuk spelletje. En dan heb ik deze week ook nog schoonmaakartikelen, een fles shampoo, afwasmachineblokjes en wasmiddel bij gekocht. Zo trots, zo trots.

Goed, dat wilde ik dus even melden.
Ons weekmenu ziet er meestal ongeveer zo uit:

3 keer aardappels, groente en vlees.

2 keer chinees of pasta oid (ik kook dan dubbel, en de helft gaat in de vriezer)

1 keer restjes uit de vriezer

1 keer soep met een broodje (zondag is datt)
Lekker hoor! Het scheelt (denk ik) ook dat je grootverpakkingen - in de aanbieding - kunt kopen voor 6 personen!
Ik vind het knap hoor tinkeldel, ik ben best wel zuinig als student maar toch geef ik gemiddeld nog wel 20 euro in de week uit aan boodschappen! Deze maand misschien niet met al die kortingsbonnen van de Xenos, heb zoveel pasta en wereldgerechten ingeslagen :p
Ik vind 20 euro voor 1 persoon ook weinig hoor. Volgens mij heb je er met 1 persoon snel last van dat je met te veel eten zit. Dat hebben wij nu ook nog vaak.

Die kortingsbonnen heb ik nog niet gebruikt. Moet ik toch even doen. ( Te laat zie ik net)
Klopt. ik ben in mijn eentje altijd veel geld kwijt aan boodschappen.Kan helaas niks invriezen, dus grootverpakkingen of dingen op voorraad maken zijn ook niet aan mij besteed. Ik kom dan ook veel bij de Liddle en de euro-merken bij de AH zijn ook goed te doen!
Hol van de week toch de AH maar eens in voor de euroshop-merken. Kom nooit bij de AH, want hoor altijd dat het duur is.

Toch maar eens zelf oordelen.

Ga straks wel naar de C1000, alvast verjaardagsboodschappen halen. Zal dan eerst de aanbiedingen eens bekijken
quote:waaromdan schreef op 09 januari 2011 @ 15:02: